Gå til innhold

Utro mann gjennom hele forholdet - hevn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp funnet ut at samboeren min har hatt flere andre jenter på si, sannsynligvis fra før vi ble sammen. De utveksler filmer, bilder (grovt innhold) og sender hverandre sexfantasier og planlegger hva de skal gjøre når de møtes osvosv. Jeg er helt i sjokk. Han chatter med disse jentene hver eneste dag, i timesvis. Sitter oppe om natta og runker til bildene og videoene de sender.. Selv nå mens han er på jobb sitter han og sender meldinger med hun ene. (ja, jeg har snoket - og angrer IKKE!) Får puppebilder av henne på dagtid og hele pakka. 

Jeg flytter selvfølgelig ut herfra så fort som mulig, men jeg er helt avhengig av å bo her frem til eksamen er ferdig, så jeg kan ikke si at jeg vet helt ennå, selv om gudene skal vite at jeg har lyst. Men jeg ønsker hevn, synes ikke han skal kunne slippe unna med dette. Alt jeg har gjort for den mannen, all den tid, energi og penger jeg har brukt på dette forholdet, all støtte jeg har gitt ham, også har han gått bak ryggen min fra dag 1. Det verste er at han kommer og vil ta på meg og ha sex (jeg sier nei), og han tar ikke noe hint om at jeg kanskje vet - ingen selvkritikk, ingen selvinnsikt. Når han har sittet og runket til videoer/camshow med hora si så skal han faen ikke komme og "tømme seg" i meg etterpå!! 

Dette blir fort rotete hvis jeg skriver mer, jeg er bare så sint og skuffet. Har noen av dere opplevd utroskap noen gang? Hva gjorde dere? Hva er den ultimate hevnen? 

Anonymkode: 59d55...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var utrolig trist å høre. 

 

Ultimate hevnen er alltid å leve mye bedre uten ham og la ham se at du har det flott uten ham. 

Om du skader ham fysisk eller skader eiendom/hærverk eller tyveri, så senker du deg til hans nivå. 

Anonymkode: 7acc3...989

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klopp skrev:

Har han ligget med andre jenter? Ellers har han ikke vert utro. 

Åja, viste ikke at definisjonen på utroskap kun var sex...........

Anonymkode: a4f9f...5aa

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok ikke skade noen eller noe, men har fryktelig lyst til å oute ham som den utro dritten han er. Så alle vennene hans og familien får se hva slags venn/sønn/bror de har. Det tror jeg nemlig svir mest. For det slipper han ikke unna.

Hva som er utroskap og ikke er ikke opp til deg å bestemme, Klopp. For meg er dette utroskap. Det å sende haugevis av bilder og videoer med x antall andre jenter mens man er i et forhold (eller verre, å ha en hemmelig skylagringskonto med videoer som er delt med en av jentene, hvor begge oppdaterer med drøye filmer flere ganger om dagen), det å sitte å se på camshow på Nakenprat med nevnte jenter, planlegge hva som skal skje når dere treffes, og å gjøre disse tingene hver eneste dag, flere timer om dagen, mens samboeren din som har stilt opp for deg ikke enses eller ikke er med i regninga overhodet. Vet at han har hatt sex med minst 2 av disse jentene mens jeg har vært bortreist også. Men sexen er ikke det verste for meg. Det er tillitsbruddet. Og det at han går rundt og later som alt er fint, at han aldri har skyld i noe, og at dette her er helt ålreit. I dag har ikke jeg fått èn eneste melding, men jeg ser at han har meldt med hora si siden i dag tidlig. Bilder, sexting +++. Hele tiden. Det stopper liksom aldri.

Jeg ser jo nå at han har brukt meg som et slags trofè for familie og venner. Hun høyt utdannede, ordentlige jenta som familien elsker, mens han har disse horene sine i bakkant som han tydeligvis er mest interessert i. Jeg tror jeg har blitt "unnskyldningen" for at det skal se ut som han lever et normalt liv, mens han egentlig lever og ånder for seksuell bekreftelse - og det blir aldri nok. Jeg tror rett og slett ikke han kan eller vil holde seg til ett menneske av gangen. Han fridde til meg for over 1 år siden, og jeg lurer jo på om han drev med alt dette allerede da. For en fyr. Jeg blir så kvalm, og bare tanken på å se ham og å måtte bo sammen med ham i flere uker til.. Og jeg føler meg så dum som har brukt så mye tid og lagt igjen så mye følelser og energi her, når det er åpenbart at han bare er glad i seg selv, og at jeg aldri har betydd noe.

Jeg konfronterte ham faktisk med disse meldingene senest forrige uke, da jeg så at han fikk melding av hora si hvor det stod hvor kåt hun var og ikke fikk sove. Da var vi på fest hos noen kompiser av ham.. Skjelte ham ut på vei hjem og fortalte hva jeg synes om dette, og han svarte med at jeg var hans eneste og hele den regla der.. Fikk sagt at jeg ikke trodde på ham, for han vet at det der er utroskap og han kan kutte spillet, og da ble han "lei seg" og det var jo ikke sånn det var osvosv.. Hva gjør han dagen etter? Sender og mottar bilder, videoer osvosv. som vanlig. Ingen empati. Han driter i meg. Og jeg har vært så dum som har trodd noe annet..

Anonymkode: 59d55...78a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart utroskap.. Ingen tvil hos meg der!

Min hevn ville vært å være helt kald, flyttet fra han, ignorert han, slettet han fra sosiale medier.. og behandlet han som luft!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ufattelig kjipt å finne ut, skjønner du koker av sinne:icon_frown: Enig med personen lenger opp her at den ultimaten hevnen blir å flytte ut og gå videre. Det er nok det som kommer til å såre ham mest. Hvis du finner på en slem plan, kan jeg bare se for meg han blir sint eller frustrert. Jeg ville bare ha flytta ut uten varsel. Hadde isåfall ikke bodd der ut eksamen, hadde jeg ikke greid. Hadde jeg flytta til ei venninne imens.

Anonymkode: a4f9f...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, calleia skrev:

Dette er helt klart utroskap.. Ingen tvil hos meg der!

Min hevn ville vært å være helt kald, flyttet fra han, ignorert han, slettet han fra sosiale medier.. og behandlet han som luft!

Dette ville jeg også gjort!! 

Det ville nok vært ekstremt irriterende for han :) og bedre enn å drive med alskens galskap av hevn. Da kan han tenke (eller si) "hu eksen min er jo splitter pine gal.. vet dere hva hun gjorde?" osv. 
Bedre at han sitter der som en idiot av et spørsmålstegn og lurer på hvorfor han mista deg. Kanskje han forstår det, en vakker dag. Kanskje. 

Endret av strawberryjaw
La til siste del.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den modne hevnen, og sannsynligvis den som vil gagne deg mest er å få det mye bedre uten ham.

Den umodne hevnen, som kanskje kan gi deg en kortvarig tilfredstillelse er å f.eks poste disse samtalene han har hatt med jentene på facebookveggen hans og deres, med hilsen fra eks-dama :) 

Anonymkode: 54195...1d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den modne hevnen, og sannsynligvis den som vil gagne deg mest er å få det mye bedre uten ham.

Den umodne hevnen, som kanskje kan gi deg en kortvarig tilfredstillelse er å f.eks poste disse samtalene han har hatt med jentene på facebookveggen hans og deres, med hilsen fra eks-dama :) 

Anonymkode: 54195...1d6

Også avslutte med å blokkere han over alt og fordufte fra forholdet uten ett ord.

Anonymkode: 13ac8...43a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste hevn er full ignorering.

Anonymkode: cd91d...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om eksen min, hvor gammel er han ts? 

Hevn, tja hva med å kjøpe kløpulver og drysse på alle trusene han har? Da vil han garantert tro han har pådratt seg kjønnssykdommer og det kan bli interessant å se hva slags meldinger osv han sender da. Bare gjem kløpulverposen veldig godt om du ikke bruker den opp. Ha weet hårfjerning i shampoen/dusjsåpen han bruker. Da vil han miste håret. Men sørg for å være ute og opptatt mye, gjerne besøke venner, slik at du knapt er hjemme.

 

Klem til deg.

Anonymkode: a7a97...841

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i at det beste er å bare få et jævlig bra liv uten han. Hevn gir sjelden en langvarig god følelse, og du står i fare for å fremstå som veldig barnslig (dessverre). 

MEN: Hadde folk begynt å spørre deg om bruddet, f. eks familien hans, så hadde jeg ikke løyet, for å si det sånn. Da er det etter min mening helt innafor å utlevere hvor falsk og skitten sønnen/broren/vennen er. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte forresten om noen som hadde lagt ut bilde på insta av kjærestens utroskap med, med teksten "Når to blir tre <3 <3 <3 " 

Anonymkode: 54195...1d6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ønske om hevn, men den største hevnen av de alle er faktisk full ignorering.

Anonymkode: cd91d...490

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville reist uten å si et eneste ord (hvis du er ute etter hevn er nok det det verste du kan gjør)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste du kan gjøre er å ligge med en annen mann, uten kondom og få denne mannen til å komme inni deg. Knip igjen bena og reis hjem og få samboeren din til å slikke deg. Guide hodet hans ned til hullet og press forsiktig ut spermen.  Hvis han reagerer så hold hodet hans fast og si at det bare er kjønnssaftene dine, fordi du er så kåt.

Når du er ferdig så kan du informere han om at han har fått i seg masse sæd fra en annen mann.

Anonymkode: 35bce...6f2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, TS, det gjør jeg virkelig. Bare for å nevne det veldig fort, håper jeg du har samboerkontrakt, slik at du slipper å miste mye "verdier" (sentimentale eller ordentlige verdier) på veien. 

Ønske om hevn skjønner jeg veldig godt, men ta den modne hevnen ved å gå videre, skap deg et fantastisk liv så kan han se hvor mye han egentlig har dritet (eller skal jeg si runket) på leggen og fucket up big time. 

For en tid tilbake.. ikke at jeg foreslår noe her nå, men reker i gardinstangen eller under bilsetet har jeg hørt var en morsom liten hevn for enkelte. Ellers så passer du på å få med deg ALT av verdier du har puttet inn  den leiligheten, ut igjen. 

Edit; 

Bare for å legge til, hevnen jeg tok, etter at jeg oppdaget at min eks gjorde det samme var full ignorering, og som en belønnelse for meg selv, var å dra på ferie alene til London. Ser at du er ferdig med eksamen relativt snart, kanskje det kunne vært noe for deg også? Få med deg noen venninner og ta en uke i syden, koble fullstendig ut. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt utro kjæreste jeg også, men utrolig glad jeg ikke hevnet meg etterpå. Det hadde ikke vært meg som person. Men jeg forstår innmari godt tankegangen. Du bør heller ikke varsle familien eller vennene hans. Det synes jeg blir veldig feil. Hvis jeg var samboeren din, hadde jeg syntes det var vondest hvis du bare stakk av, uten at jeg fikk forklare meg. At du bare ble silent. Hadde kanskje tenkt du var mer crazy hvis du fant på en hevnplan...

Anonymkode: a4f9f...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste du kan gjøre er å ligge med en annen mann, uten kondom og få denne mannen til å komme inni deg. Knip igjen bena og reis hjem og få samboeren din til å slikke deg. Guide hodet hans ned til hullet og press forsiktig ut spermen.  Hvis han reagerer så hold hodet hans fast og si at det bare er kjønnssaftene dine, fordi du er så kåt.

Når du er ferdig så kan du informere han om at han har fått i seg masse sæd fra en annen mann.

Anonymkode: 35bce...6f2

Å hjelpes :ohmy::fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...