Gå til innhold

er min mann pedofil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Ser at det er flere her inne som har behov for profesjonell hjelp.

Hva feiler deg?  Bare fordi noen av oss ikke er enig med deg,
ög/eller har andre erfaringer en deg

er lik

dere har behov for profesjonell hjelp?

Skjerp deg, vil du bli tatt på alvor i denne diskusjonen må du værtfall droppe slike kommentarer.

Anonymkode: 6c9b1...364

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Mippi skrev:

Ok, for min del tenker jeg at mannen til TS juger når han sier at han tente seksuelt på de småjentene EN gang. Dette blir å spekulere, men hadde jeg selv vært pedofil, så hadde jeg lagt det frem på denne måten først, slik at jeg hadde sett hvordan budskapet ble mottatt av partner.

Grunnen til at jeg tror dette er TS' partners reaksjon. Han gråter og virker veldig overdrevent trist for denne ENE gangen han tenkte "feil". Som Katten skriver, et menneske kan ha veldig mange syke tanker i hodet. Men veldig få av oss tror vi er syke pga dette fordi vi ellers vet hva slags reaksjonsmønster vi har på ting og føler oss trygge på at en dum tanke bare er EN dum tanke. Tror det er nok av hetrofile menn som har fantasert om en homofil handling, bare fordi man er nysgjerrig på hvordan det ville vært. Kanskje også blitt tent av tanken. Men man er ikke homofil likevel. Det er reaksjonsmønstrene over tid som definerer hvem man er.

Men jeg tipper TS' partner er pedofil. En relativt normal legning (dessverre!!!). Man kan ikke kurere pedofili. Er han pedofil vil han aldri kunne bli u-pedofil. Men han kan lære seg teknikker han kan leve med slik at hans lyster ikke ødelegger et annet menneskes liv. Men jobbe med barn da, blir som å gi Ole Brumm 10000000 åpne honningkrukker og be han om å spise knekkebrød resten av livet. Alt som skal til for å feile er ETT svakt øyeblikk. Det er fryktelig skremmende å tenke på, og for meg ikke verdt risikoen. Hverken å la han jobbe med barn eller få barn med han.

Jeg vet det er feil, men jeg er fryktelig dømmende overfor pedofile. Finnes sikkert mange pedofile som faktisk aldri kunne rørt et barn.

Enig, skal pedofile få hjelp, gjerne det.

Men barna er det viktigste å beskytte.

Anonymkode: 6c9b1...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her var det mye som foregikk. 

Jeg snakket med han i går. Jeg har ikke lyst til å si noe mer til dere eller hvordan det gikk. Helt utrolig hvor dømmende dere er. Trengte råd ikke å bli helt hengt ut...

Ts

Anonymkode: 4c250...43c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Oi her var det mye som foregikk. 

Jeg snakket med han i går. Jeg har ikke lyst til å si noe mer til dere eller hvordan det gikk. Helt utrolig hvor dømmende dere er. Trengte råd ikke å bli helt hengt ut...

Ts

Anonymkode: 4c250...43c

Handler ikke om bli henge han ut eller deg,men

Endel i tråden har opplevd det på kropp og sjel hva det gjør med deg ved å bli seksuelt misbrukt-

og så har endel av oss som er mer opptatt av å beskytte alle de uskyldige barna,inkludert eventuelt ditt barn enn at din mann.

Barna kan ikke velge, men det kan din mann, og da må han skaffe seg hjelp, og aldri jobbe med barn og aldri være alene med barn.

og han trenger å bli frista. Så lenge det er en liten mulighet for at han er pedofil,så er dette løsningen.

Anonymkode: 6c9b1...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om bli henge han ut eller deg,men

Endel i tråden har opplevd det på kropp og sjel hva det gjør med deg ved å bli seksuelt misbrukt-

og så har endel av oss som er mer opptatt av å beskytte alle de uskyldige barna,inkludert eventuelt ditt barn enn at din mann.

Barna kan ikke velge, men det kan din mann, og da må han skaffe seg hjelp, og aldri jobbe med barn og aldri være alene med barn.

og han trenger å bli frista. Så lenge det er en liten mulighet for at han er pedofil,så er dette løsningen.

Anonymkode: 6c9b1...364

"ikke

Anonymkode: 6c9b1...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, bare fordi man tenner på barn betyr ikke at man kommer til å misbruke dem. Det er ikke som om heteroseksuelle menn ikke kan jobbe med kvinner uten å voldta dem. Alle menn er ikke voldtektsmenn og alle pedofile er ikke overgripere. Ja, pedofile kan jobbe med barn uten å tråkke over en eneste grense, akkurat slik menn og kvinner kan jobbe med det kjønnet de er tiltrukket av.

Anonymkode: 67336...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, bare fordi man tenner på barn betyr ikke at man kommer til å misbruke dem. Det er ikke som om heteroseksuelle menn ikke kan jobbe med kvinner uten å voldta dem.

Anonymkode: 67336...f5e

Nå er det nok lettere for heterofile menn siden de likevel har muligheten til å leve ut sin seksualitet. Selv om de ikke nødvendigvis får ha sex med en av de lekre damene på jobben, er det fullt mulig å finne andre lekre damer å ha sex med og fullstendig lovlig er det også. Heterofile menn har sjeldent så mye oppbygget lyst og frustrasjon i seg som pedofile har siden de har tilgang til det de vil ha. Derfor mener jeg det er stor forskjell på pedofile i en barnehage og heterofile menn i et yrke med mange kvinner.

Med tanke på hvor lite populært det er med kvinnedominerte yrker eller yrker med kvinnelige kunder blant heterofile menn, tror jeg pedofile har et adskillig sterkere ønske om å jobbe med mennesker de tenner på. Det er jo ikke rent sjeldent at pedofile velger aktivt å jobbe med barn, og det er jo mannen til ts et godt eksempel på. Det er noe hyklersk over å gråte over egne følelser rettet mot barn samtidig som man insisterer på å jobbe med barn.

Det hadde vært interessant å se statistikk på hvor mange pedofile som har gjort overgrep vs. hvor mange heterofile som har gjort overgrep.

Anonymkode: 38de1...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mippi skrev:

Ok, for min del tenker jeg at mannen til TS juger når han sier at han tente seksuelt på de småjentene EN gang. Dette blir å spekulere, men hadde jeg selv vært pedofil, så hadde jeg lagt det frem på denne måten først, slik at jeg hadde sett hvordan budskapet ble mottatt av partner.

Grunnen til at jeg tror dette er TS' partners reaksjon. Han gråter og virker veldig overdrevent trist for denne ENE gangen han tenkte "feil".

Dette! Tenkte nøyaktig det samme når jeg leste HI.

Anonymkode: e4214...18a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi her var det mye som foregikk. 

Jeg snakket med han i går. Jeg har ikke lyst til å si noe mer til dere eller hvordan det gikk. Helt utrolig hvor dømmende dere er. Trengte råd ikke å bli helt hengt ut...

Ts

Anonymkode: 4c250...43c

Vis han denne tråden. Han har godt av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/24/2016 at 9.11, LeahJames skrev:

Han er usikker på om han er pedofil. Da burde han ikke jobbe med barn i det hele tatt. De fleste pedofile begår ikke overgrep, men mange av dem er oppegående nok til å holde seg unna barn. En jeg vet om, begikk selvmord da samboeren ble gravid og forklarte alt i et brev (nei, jeg anbefaler ingen å ta selvmord).

 Han kan ha bestemt seg for ikke å røre barn, men fristelsen kan derimot bli stor dersom han får tilgang. Han bør absolutt oppsøke hjelp og få avklart dette i første omgang. Og du burde støtte han, men samtidig ha øyne i nakken.

Signerer denne. Gode anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 8.37, AnonymBruker skrev:

hei! Min kjære som jeg har nå vært sammen med i nå snart 6 år fortalte meg noe som gjorde meg litt forvirrett og sjokkert tror jeg.

Han var 18 når vi ble sammen. Og han sa at han var gammel nok til å vite at det han gjorde var feil sa han. Men han ville ikke si hvor gammel han var fordi han husket ikke helt og ville ikke tenke på det mer.

Når han gikk hjem så han på 2 jenter (I alder av 8—10 år) med lyst. Om han hadde hatt sjangsen hadde han kanskje gjort noe med dem fortalte han. De var naboer av han. 

Han gråt når han fortalte meg dette og skjønte jeg ville dra fra han om jeg ville det. Det gjør jeg ikke. Jeg elsker han. Men så fortalte han at han hadde bekymringer for å tenne seksuelt på barn.....

Kan jeg få noen råd? Er dette normalt? Har eller er dere menn her inne sånn? 

Jeg kunne aldri funnet på å gjort noe med et barn!!! Men når jeg tenker meg om så er jeg veldig sikker på at han ikke ville gjort det heller. Ikke at han har noen muligheter. Han ønsker å jobbe med barn da... men han er bare ikke sånn som person! 

Uff så mye tanker i hodet. Han burde hvertfall gå å snakke med en psykolog om det. Men tviler på at han er med på den. 

Hva ville dere kvinner ha gjort i denne situasjonen? Er dere menn sånn? Har dere noen gang tenkt slik på barn eller tent seksuelt på dem?

Nå er jeg virkelig fortvilet og forvirret :/ 

Anonymkode: 4c250...43c

Han burde snakke med en psykolog. Så lenge han ikke har gjort noe så trenger han ikke å bekymre seg (begrept seg på mindreårige)

Anonymkode: 7de27...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎24‎.‎05‎.‎2016 at 8.37, AnonymBruker skrev:

hei! Min kjære som jeg har nå vært sammen med i nå snart 6 år fortalte meg noe som gjorde meg litt forvirrett og sjokkert tror jeg.

Han var 18 når vi ble sammen. Og han sa at han var gammel nok til å vite at det han gjorde var feil sa han. Men han ville ikke si hvor gammel han var fordi han husket ikke helt og ville ikke tenke på det mer.

Når han gikk hjem så han på 2 jenter (I alder av 8—10 år) med lyst. Om han hadde hatt sjangsen hadde han kanskje gjort noe med dem fortalte han. De var naboer av han. 

Han gråt når han fortalte meg dette og skjønte jeg ville dra fra han om jeg ville det. Det gjør jeg ikke. Jeg elsker han. Men så fortalte han at han hadde bekymringer for å tenne seksuelt på barn.....

Kan jeg få noen råd? Er dette normalt? Har eller er dere menn her inne sånn? 

Jeg kunne aldri funnet på å gjort noe med et barn!!! Men når jeg tenker meg om så er jeg veldig sikker på at han ikke ville gjort det heller. Ikke at han har noen muligheter. Han ønsker å jobbe med barn da... men han er bare ikke sånn som person! 

Uff så mye tanker i hodet. Han burde hvertfall gå å snakke med en psykolog om det. Men tviler på at han er med på den. 

Hva ville dere kvinner ha gjort i denne situasjonen? Er dere menn sånn? Har dere noen gang tenkt slik på barn eller tent seksuelt på dem?

Nå er jeg virkelig fortvilet og forvirret :/ 

Anonymkode: 4c250...43c

Det er vel ingen sjakktrekk for han selv å jobbe med barn, selv om han ikke kommer til å gjøre noe overgrep. Men mye kommer jo an på om dette er noe han fremdeles tenner på eller om dette var noe han opplevde 1 gang før han selv var voksen. Det er ikke sansynlig at det er normalt for karer å tenne på jenteunger i 8-10 års alderen.

 

Men når det er sagt, så tror jeg dessverre at mange gubber sikler på unge jenter i midten av tenårene. Om dette har med biologi å gjøre eller kultur, vet jeg ikke. Dog klarer de aller fleste å bruke fornuften fremfor instinkt. Samt de aller fleste som selv har en datter vil jeg tro har en annen tankegang. Men det er ikke normalt å tenne seksuelt på barn nedi 10 års alderen.

 

Du burde snakke mer med han om dette og spør om han fremdeles tenner på det. Samt spørre han hvorfor han velger å jobbe med barn. Det å ha slike fantasier i ungdomstiden betyr ikke nødvendigvis det samme som å bli pedofil som voksen. Gud bedre jeg har hørt mye komme ut av folk i fylla oppigjennom tiden. Men hva han faktisk tenker bør 100% komme frem i lyset.

 

Endret av kikkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er positivt at han forteller dette til deg. Når det er sagt så kjenner man sine egne seksuelle lyster og man er ikke usikker på om man tiltrekkes av barn eller ikke. 

Mannen din burde snakke med sexolog eller psykolog. Vet at sexologene kan gi utrolig mye hjelp på dette området og jeg ville nok personlig henvendt meg dit først.

Så lenge mannen din ikke har begått overgrep eller har rulleblad kan han jobbe hvor som helst. Men de fleste vet jo at en pedofil burde unngå å jobbe med barn.

Anonymkode: a3c11...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...