Gå til innhold

Søker backpacker partner/reisevenn


ellesen

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Er ei jente på 19 år, som blir 20 til høsten. Ønsker å backpacke rundt om i verden (Afrika, Sør-Øst Asia, Australia/New Zealand, Mellom/Sør-Amerika) i slutten av desember/begynnelsen av januar. Noen her som er interessert i å være med? 

 

 

Endret av ellesen
endre overskrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Har du sjekket med de titalls andre (ofte ubesvarte) trådene i dette forumet om folk som søker reisepartner til backpacking?

Ser at du har kommentert på en, men det er jo et helt hav der ;-)

Endret av Holititten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Holititten skrev:

Har du sjekket med de titalls andre (ofte ubesvarte) trådene i dette forumet om folk som søker reisepartner til backpacking?

Ser at du har kommentert på en, men det er jo et helt hav der ;-)

Jeg har ikke sjekket, er helt ny her, og synes det var så vanskelig å finne noe uten å få opp tråder som ikke er relevant :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

da kan bruke søkefunksjonen og velge ord/utrykk i bare titler eller i hele tråder, evt bare bla gjennom underforumet om reiseliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Holititten skrev:

da kan bruke søkefunksjonen og velge ord/utrykk i bare titler eller i hele tråder, evt bare bla gjennom underforumet om reiseliv. 

Har sett gjennom en del nå, men finner fortsatt ingen som søker det samme. De fleste søker om reisevenn til kun et kontinent, mens jeg ønsker en reisevenn gjennom hele reisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var litt av en tur, planlegger du å være bort et år? Hvor stort budsjett? 

Anonymkode: f8111...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var litt av en tur, planlegger du å være bort et år? Hvor stort budsjett? 

Anonymkode: f8111...c22

Tenker kun et halvt år. Vet jeg ikke klarer å rekke alle stedene hvis jeg skal kunne å oppleve ting, så derfor kommer jeg nok ikke å dra alle stedene. Kommer an på hva en eventuell reisepartner ønsker. Hvor jeg/vi drar kommer også an på hvordan budsjettet blir. Er i startfasen av planlegging, så har ikke kommet meg så langt enda. Vil først finne en reisepartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt kjempelyst til å være med men jeg får desverre ikke "dekket" turen og kommer sikkert til å ha med meg bare masse hermetikkbokser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel måte å backpacke på, er å be Kilroy sette opp en tur. Den vanligste ruten er en stopp i USA, deretter en stillehavsøy (eks. Fiji), flr noen uker på new zealand og noen uker i Australia. Der kan du reise med busspass (heter kiwi experience på NZ og Oz experience i Australia). Der blir du kjent med folk og kan reise sammen med andre. Så da er det plutselig ikke så nøye st du i utgangspunktet reiser alene. 

Etter dette går turen ofte videre med fly til Bali/Malaysia/Thailand/Vietnam. Innen da er du blitt så reisevant at du klarer deg selv:) og det er veldig mange å bli kjent med og reise sammen med dersom du velger en så opptråkket rute. 

(Jeg har reist slik selv.)

Jeg har reist mye i Afrika, men da er det ofte færre reisende, så der ville jeg ha hatt en partner på forhånd. 

Jeg har vært mindre i sør-amerika, så der har jeg ikke noen relevante innspill. (Vet ikke om dette var relevant heller, men det er godt ment:))

Anonymkode: ff2d5...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...