Gå til innhold

Bør jeg slutte å ta kontakt ?


Eboue

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Men vet du... Jeg har NULL tro på at noen kan være sterke uten å være svake.

Anonymkode: 82ee7...6d7

Det kan så være, og jeg tror alle føler seg svak til tider, men det går an å ta valg som er rettferdige og ikke egoistiske likevel.

 

3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Eller så er det så enkelt at hun velger han andre fordi TS ikke kommuniserer hva han faktisk vil og hun betrakter TS ikke som noe annet enn som kanskje bare vil pule. 

 Det er jo ingen som har sagt at hun ikke kommer til å ta et valg snart. Som sagt vet vi ikke hvor langt hun er kommet i datingprosessen med han andre. Etter mitt syn prøver hun faktisk å finne ut av ting når hun forteller at hun har noe på gang med han andre. Det er en ryddig måte å gjøre det på, der hun kan stå for det hun gjør, før hun eventuelt går skrittet videre med TS, som per nå hun da velger å holde døren åpen for enten som venn eller noe som kan utvikle seg i fremtiden. Hadde hun vært skikkelig kjerring hadde hun møtt TS og fortsatt å date han andre til hun bestemte seg på hva hun ville. 

Jeg syns ikke det er en ryddig måte å tilby turer med en hun vet er interessert samtidig som hun holder på med en annen. Men kanskje jeg har et gammeldags syn på ting.

Anonymkode: 8a7f5...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan så være, og jeg tror alle føler seg svak til tider, men det går an å ta valg som er rettferdige og ikke egoistiske likevel.

 

Jeg syns ikke det er en ryddig måte å tilby turer med en hun vet er interessert samtidig som hun holder på med en annen. Men kanskje jeg har et gammeldags syn på ting.

Anonymkode: 8a7f5...355

Nå var det jo TS som foreslo å gå tur og hun svarte med at de kunne gå tur som venner. Så forslaget om å treffes er ikke direkte fra hennes side, hun har ikke noe i mot tilbudet om det er uten intensjoner fra hans side, siden hun tross alt dater en annen. En mulighet er faktisk at hun sa det som en form for høflig avvisning. Men skal vi tolke resten av handlingene hennes med at hun innimellom tar kontakt også, så er hun interessert i å holde kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Nå var det jo TS som foreslo å gå tur og hun svarte med at de kunne gå tur som venner. Så forslaget om å treffes er ikke direkte fra hennes side, hun har ikke noe i mot tilbudet om det er uten intensjoner fra hans side, siden hun tross alt dater en annen. En mulighet er faktisk at hun sa det som en form for høflig avvisning. Men skal vi tolke resten av handlingene hennes med at hun innimellom tar kontakt også, så er hun interessert i å holde kontakt. 

Er det samme om forslaget om å gå tur kommer fra henne eller om hun godtar det så lenge hun fortsetter å holde på interessen fra TS.

Syns noen burde si fra til han hun holder på med, sånn at han kan ta et valg om å komme seg vekk fra denne jenta. Hun driter jo tydelig i hva han måtte tenke om det greiene her.

Anonymkode: 461a7...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje hun bare liker tanken på at andre viser henne interesse, at hun føler seg mer attraktiv av det. Betyr ikke at hun liker TS best.

Anonymkode: b4ea1...d4b

Hun liker TS best. Hun har selv forsøkt å ta kontakt med han uten å lykkes.

Anonymkode: ddc60...877

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme om forslaget om å gå tur kommer fra henne eller om hun godtar det så lenge hun fortsetter å holde på interessen fra TS.

Syns noen burde si fra til han hun holder på med, sånn at han kan ta et valg om å komme seg vekk fra denne jenta. Hun driter jo tydelig i hva han måtte tenke om det greiene her.

Anonymkode: 461a7...eae

Enig i den her.

Skulle likt å se hun fortelle det til han hun holder på med.

"Jeg skal gå en tur med en som liker meg, og som jeg likte før, men bare som venner altså...."

Anonymkode: 8a7f5...355

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme om forslaget om å gå tur kommer fra henne eller om hun godtar det så lenge hun fortsetter å holde på interessen fra TS.

Syns noen burde si fra til han hun holder på med, sånn at han kan ta et valg om å komme seg vekk fra denne jenta. Hun driter jo tydelig i hva han måtte tenke om det greiene her.

Anonymkode: 461a7...eae

Nå har de ikke gått tur, så forslaget har ikke blitt tatt så seriøst frå hennes side heller og så vidt jeg vet har hun ikke oppmuntret til å følge det opp. Med andre ord kan det bare ha vært rent høfflig. 

Herlighet, kan du ikke ta det litt med ro. Du tar så seriøst på dette. Det er bare hun som hvordan forholdet er mellom henne og daten. For alt vi vet har de blitt enige om å ikke bli seriøse enda og se det an. Kanskje HAN til og med dater flere samtidig eller er den som er usikker? Uansett er det ingen som skal blande seg opp i hva som skjer. Det får de klare selv og TS får ta ansvar for seg selv om han har så store problem med å holde kontakt. Han må si klart å tydelig fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i den her.

Skulle likt å se hun fortelle det til han hun holder på med.

"Jeg skal gå en tur med en som liker meg, og som jeg likte før, men bare som venner altså...."

Anonymkode: 8a7f5...355

Jeg er i samme situasjon som hun jenta for øyeblikket. Sa klart ifra til han som dukket opp etter 2mnd uten kontakt at jeg hadde møtt en annen og det var i startfasen. Jeg var usikker på om jeg ønsket å ta opp igjen kontakten, men likte han jo også godt.

Så spurte jeg han jeg dater nå hva han tenkte om det å være eksklusiv eller evt. date andre, spesielt siden det var tidlig og vi har lang avstand mellom oss. Han mente vi kunne date andre, men hvis det ble seriøst så avsluttet vi. 

Jeg snakket med begge i en uke og gav han "gammle" god mulighet til å vise at han var så interessert som han påsto.. Jeg er, og blir mer og mer for hver dag, derimot så betatt av han nye at jeg klarer ikke tanken på å date noen andre. Håper ikke han gjør det heller, men det er utenfor min kontroll.

Uansett så er det altså mulig at denne jenta er helt ærlig med både TS og den nye daten.

Anonymkode: 2f17c...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillsunshine skrev:

Nå har de ikke gått tur, så forslaget har ikke blitt tatt så seriøst frå hennes side heller og så vidt jeg vet har hun ikke oppmuntret til å følge det opp. Med andre ord kan det bare ha vært rent høfflig. 

Herlighet, kan du ikke ta det litt med ro. Du tar så seriøst på dette. Det er bare hun som hvordan forholdet er mellom henne og daten. For alt vi vet har de blitt enige om å ikke bli seriøse enda og se det an. Kanskje HAN til og med dater flere samtidig eller er den som er usikker? Uansett er det ingen som skal blande seg opp i hva som skjer. Det får de klare selv og TS får ta ansvar for seg selv om han har så store problem med å holde kontakt. Han må si klart å tydelig fra.

Joda, jeg kan omstille meg jeg. Var tilhenger av å holde på med 1 av gangen, men ser jo at det ikke er normen, så da er vel på tide å gå for tøm, røm, gløm.

Anonymkode: 461a7...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg kan omstille meg jeg. Var tilhenger av å holde på med 1 av gangen, men ser jo at det ikke er normen, så da er vel på tide å gå for tøm, røm, gløm.

Anonymkode: 461a7...eae

Jeg er også tilhenger av en om gangen. Selv fordi jeg ikke klarer noe annet følsesmessig. Men jeg ser og skjønner hvorfor andre gjør som det gjør tidlig i en datingfase, men synest at man rimelig fort bør ta noen valg og sette noen grenser for videre dating. Umulig å vite hvordan det er i dette tilfellet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, lillsunshine skrev:

Jeg er også tilhenger av en om gangen. Selv fordi jeg ikke klarer noe annet følsesmessig. Men jeg ser og skjønner hvorfor andre gjør som det gjør tidlig i en datingfase, men synest at man rimelig fort bør ta noen valg og sette noen grenser for videre dating. Umulig å vite hvordan det er i dette tilfellet her. 

Jeg har betalt nesten 4000 kroner for nettdating uten og få en date. blir ganske utbrent da.

Men jeg har bedt sykt mange ut på date. Motsetning til hvordan KG vil framstille det så er de aller fleste kvinner sykt treig.

Omtrent ingen blir på en date på under 1 mnd en tok opp 3mnd før jeg ga opp.

Jeg er en helt vanlig person med helt vanlig interesser. Er ikke snakk om og gifte seg heller.

På byen er stort sett alle plasser dominert av menn. Selvom det ikke er det. Så virker alle jenter ganske reservert.

Men jeg kan ikke bare gi opp. Er ikke noe barn lengre.

Anonymkode: b231a...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...