Gå til innhold

Han har stor penis, vil vaginaen min utvide seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for litt siden begynt å styre med en mann, som jeg er ganske sikker på har den største penisen jeg har vært borti. I enkelte stillinger der det blir litt røff sex, kjenner jeg at han treffer livmortappen og det kan gjøre ganske vondt. Vi har et sykt bra kjemi og sexen er magisk - dette er det eneste problemet. Jeg har snakket med han om det, og han tar det med ro når jeg sier ifra, men noen ganger vil vi jo begge bare "kjøre på". Så mitt spørsmål til dere som har vært sammen med en mann med stor penis, vil vaginaen endre seg etter en tid, og kanskje tilpasse seg hans størrelse - eller er det bare ønsketenkning?

Jeg er btw 30 år, litt pinlig å spørre om noe som høres ut som et juntafil-innlegg, men jaja! 

Anonymkode: 0ba90...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

største penisen jeg har vært borti

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

sexen er magisk

Heldiggris.

Kroppen din vil tilpasse seg.

Once you go big you never go back.

Anonymkode: 04a6a...cf9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble sammen med eksen min fikk vi ikke til å ha sex, det gikk flere uker før vi klarte å få hele penisen hans inn i meg. Vi var sammen i fire år, og mot slutten av forholdet kom han lett inn i meg uten oppvarming engang. SSenere ble jeg sammen med samboeren min, og da vi først hadde sex kjente jeg nesten ingenting fordi det føltes som skjeden var for stor for hans penis, men np etter to år kjenner jeg masse, og sexen er kjempegod. Så i min erfaring tilpasser kroppen seg!

Anonymkode: 650c6...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjeden vil jo ikke bli lengre. 

Anonymkode: dc19c...840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Nei, hos meg så gjorde den ikke det. Bare til en viss grad. At det ikke gjorde fullt så vondt, men hadde uansett smerter hver gang. Spesielt i begynnelsen. Han var alt for stor, spesielt i tykkelsen. 

Så den som sa at når du har prøvd en stor , vil du ikke ha de mindre, tar feil for mitt vedkommende iallefall.

Jeg får også veldig vondt om den er for lang pga livmortappen og ikke så lang skjede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som hadde stor penis, ikke monstersize, men for stor for meg. Jeg ble aldri vant til det. Måtte være utrolig kåt og våt for at det skulle gå, og enkelte stillinger var umulige uansett. Fikk rifter i skjeden, så det ble etterhvert et stort problem. Det var en av grunnene til at det ble slutt. 

Min nåværende har lengre enn gjennomsnittet, men normal tykkelse. Det kan være vondt når han bunner meg, men har ikke problemer som med han andre, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama mi var veldig trang når vi ble sammen, men nå glir den lett inni henne. Gikk fra å føles som min var for stor til at den føles "liten" ut. Så ja du kan bli utvidet og du kan få problem med at alle andre menn vil føles liten ut, men noe kan du trekkes tilbake ved å gjøre knipeøvelser og ved å ikke ha sex med en større over tid. Men den trange følelsen vil nok forsvinne.:)

Anonymkode: 9be4a...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

På tide med en lekse i biologi.

Vagina kan IKKE endres av en penis. Verken innvendig eller utvendig. Uansett hvor ofte eller lenge samleie foregår. Dette er biologisk umulig.

Aldring og barnefødsel kan endre vagina. Sex kan ikke. Noen har kommentert at det var problematisk å starte samleie med en godt utstyrt kjæreste i begynnelsen, men ble lettere etterhvert - dette er fordi dere blir TRYGGERE på hverandre, og en trygg og opphisset vagina vil utvide seg og bli våtere, slik som det skal være. Dette er også grunnen til at jomfruer ofte oppfattes som trange; de er som regel svært usikre og redde, dermed strammes musklene i hele kroppen og skjeden vil være knusktørr og ha jerngrep. 

Anonymkode: c5074...4f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

På tide med en lekse i biologi.

Vagina kan IKKE endres av en penis. Verken innvendig eller utvendig. Uansett hvor ofte eller lenge samleie foregår. Dette er biologisk umulig.

Aldring og barnefødsel kan endre vagina. Sex kan ikke. Noen har kommentert at det var problematisk å starte samleie med en godt utstyrt kjæreste i begynnelsen, men ble lettere etterhvert - dette er fordi dere blir TRYGGERE på hverandre, og en trygg og opphisset vagina vil utvide seg og bli våtere, slik som det skal være. Dette er også grunnen til at jomfruer ofte oppfattes som trange; de er som regel svært usikre og redde, dermed strammes musklene i hele kroppen og skjeden vil være knusktørr og ha jerngrep. 

Anonymkode: c5074...4f0

Så damer som driver med fisting og store dildoer blir ikke utvidet? Det skjønner jo alle at den vil bli. Såklart blir vagina utvidet jo større penis hun har inni seg, men den vil over tid trekke seg tilbake.

Anonymkode: 9be4a...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så damer som driver med fisting og store dildoer blir ikke utvidet? Det skjønner jo alle at den vil bli. Såklart blir vagina utvidet jo større penis hun har inni seg, men den vil over tid trekke seg tilbake.

Anonymkode: 9be4a...f54

Hvis fisting og store dildoer revner vevet i vaginaen eller ødelegger muskulaturen som følge av traume kan det selvfølgelig utvide seg, men naturligvis vil ingen penis gi denne effekten.

Anonymkode: c5074...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...