Gå til innhold

Han hadde sex med meg mens jeg sov. Rådvill...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Ser du da også viktigheten av å ta hensyn til andre mennesker og ikke bare deg selv? For det er det siste du gjør der, når du så frimodig klipper og limer i våre andres bidrag, for å påstå at vi har sagt noe annet enn det vi har sagt. Du omskriver historien, slik det passer deg. Du viser ingen hensyn.

Du beviser at du som har opplevd hensynsløs adferd, ikke nødvendigvis er hensynsfull selv.

Anonymkode: 002af...1f3

Fordi jeg sier at jeg synes ikke noe om setningene fra 4 innlegg! av dere 2 som innholder Du MÅ, du har ett ansvar!

Jeg har verken sagt til TS at hun burde å anmelde eller om hun ikke burde å anmelde, men at det er hennes valg,

hva hun har lyst til, at det er ingenting som er feil eller riktig å gjøre i denne sitausjonen, heller,

 og det tror jeg hun trenger å høre.

Det er ok å anmelde.

Og

Det er ok å ikke å anmelde.

 

 

 

Anonymkode: fa7e5...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier at jeg synes ikke noe om setningene fra 4 innlegg! av dere 2 som innholder Du MÅ, du har ett ansvar!

Jeg har verken sagt til TS at hun burde å anmelde eller om hun ikke burde å anmelde, men at det er hennes valg,

hva hun har lyst til, at det er ingenting som er feil eller riktig å gjøre i denne sitausjonen, heller,

 og det tror jeg hun trenger å høre.

Det er ok å anmelde.

Og

Det er ok å ikke å anmelde.

Anonymkode: fa7e5...dc8

Du leser virkelig ikke det som blir skrevet. 

Anonymkode: 1f6c3...7c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg sier at jeg synes ikke noe om setningene fra 4 innlegg! av dere 2 som innholder Du MÅ, du har ett ansvar!

Jeg har verken sagt til TS at hun burde å anmelde eller om hun ikke burde å anmelde, men at det er hennes valg,

hva hun har lyst til, at det er ingenting som er feil eller riktig å gjøre i denne sitausjonen, heller,

 og det tror jeg hun trenger å høre.

Det er ok å anmelde.

Og

Det er ok å ikke å anmelde.

 

 

 

Anonymkode: fa7e5...dc8

Hele mitt poeng har hele tiden vært at trådstarter IKKE har noe ansvar her. Uansett hvordan du leser dette, og uansett hvor mange ganger du gjentar det samme, så kan du ikke laste oss andre for din forståelse. Gå i deg selv!

Er helt enig i at det ikke er noe som er feil og ikke noe som er riktig i den situasjonen som TS er i nå. Verken å anmelde eller ikke anmelde.

Og det er også viktig for meg å si at det ikke er sånn at man kan vite hvem som forgriper seg. Det virker nesten som fyren ikke vet dette selv. Og vi har sett flere eksempler på dette her inne på KG, voldtektsmenn som sier "Ja, vi hadde sex!" enda det ikke var sex, men voldtekt.

Vi har alle et ansvar for å minne hverandre på å ikke krysse andre menneskers grenser. Det gjelder alt fra så små ting som å feilsitere hverandre, til "å ha sex" med noen som sover eller er beruset. Selv i de tilfellene hvor noen nesten kaster seg om halsen på deg, dersom de er svært beruset er det ikke sikkert de en gang husker dette dagen etter. Dersom det er noen som helst grunn til å mistenke at det skjer, så skal du vente til dagen etter med å ha sex med dem. Vi jenter må fint  tåle at menn takker nei til oss når vi er synlig beruset, på samme måte som vi må tåle at vi ikke slipper inn på et utested når vi er det. Det betyr bare at vi er der for hverandre og passer på :)

Anonymkode: 002af...1f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må anmelde svinet! Dette er voldtekt, og han må straffes knallhardt! Han fortjener minst 6-7 år fengsel for dette.

Anonymkode: 15673...feb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele mitt poeng har hele tiden vært at trådstarter IKKE har noe ansvar her. Uansett hvordan du leser dette, og uansett hvor mange ganger du gjentar det samme, så kan du ikke laste oss andre for din forståelse. Gå i deg selv!

Er helt enig i at det ikke er noe som er feil og ikke noe som er riktig i den situasjonen som TS er i nå. Verken å anmelde eller ikke anmelde.

Og det er også viktig for meg å si at det ikke er sånn at man kan vite hvem som forgriper seg. Det virker nesten som fyren ikke vet dette selv. Og vi har sett flere eksempler på dette her inne på KG, voldtektsmenn som sier "Ja, vi hadde sex!" enda det ikke var sex, men voldtekt.

Vi har alle et ansvar for å minne hverandre på å ikke krysse andre menneskers grenser. Det gjelder alt fra så små ting som å feilsitere hverandre, til "å ha sex" med noen som sover eller er beruset. Selv i de tilfellene hvor noen nesten kaster seg om halsen på deg, dersom de er svært beruset er det ikke sikkert de en gang husker dette dagen etter. Dersom det er noen som helst grunn til å mistenke at det skjer, så skal du vente til dagen etter med å ha sex med dem. Vi jenter må fint  tåle at menn takker nei til oss når vi er synlig beruset, på samme måte som vi må tåle at vi ikke slipper inn på et utested når vi er det. Det betyr bare at vi er der for hverandre og passer på :)

Anonymkode: 002af...1f3

En helt forferdelig uttalelse! Selvsagt har hun et ansvar for å anmelde. Og "Han visste ikke selv?" WTF?? Det er jo en klassiks unnskyldning som er helt hårreisende. Det er nettopp slike saker som denne som sørger for at slike voldtekter bare fortsetter, og forsetter og fortsetter. De blir ikke anmeldt fordi det er venner, fordi de saken er "uklar". Selvsagt er den ikke uklar. Han har hatt sex med henne mot hennes vilje, i sovende tilstand. Det er et særdeles grovt overgrep, og må anmeldes, slik at vedkommende får knallhard straff, mange mange år bak murene.

Anonymkode: 15673...feb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter; Jeg håper inderlig at du anmelder dette, det er helt klart voldtekt og noe ingen skal oppleve. Dessverre er dette noe enkelte opplever, og jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg har selv opplevd dette, men da av min ekssamboer i perioder over et par år. Jeg valgte ikke å anmelde av hensyn til barnet mitt, men angrer egentlig ikke. Jeg tok det selvsagt opp, og ga klar beskjed at dette var overgrep og noe jeg ikke godtok. Så ble det noen roligere perioder før han utsatte meg for overgrep igjen... Legger til at han var klar over at jeg ikke hverken ønsket eller godtok dette, og at han var helt bevisst på å utføre overgrep når jeg bla hadde tatt sterke smertestillende (pga sykdom) som gjorde at jeg sov veldig dypt. 

Skulle ønske Kvinneguiden tok opp dette, og at dette kom mer frem i media. 

Anonymkode: 5b10a...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke utlevere for mye. Men trenger å tømme hodet, kanskje noen har noe tilbakemeldinger...

Helgen som var avtalte jeg besøk av ei venninne. Vi skulle drikke litt vin, og bare ha en jentekveld. Plutselig spør en gammel flamme, som nå var en venn jeg fortsatt hadde sporadisk kontakt med, om han kunne komme innom da han lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa nei, det passet ikke. Han tilbød seg å kjøre oss frem og tilbake fra byen dog, jeg takket ja. Har virkelig sett på han som en god venn jeg hadde masse respekt for, og som har behandlet meg godt hele veien.

Jeg drakk litt for mye vin og en shot, og jeg husker alt som skjedde frem til vi kom hjem til han. Vi kjørte visst hjem dit, og ikke til meg, som avtalt tidligere på kvelden.

Dagen etter våknet jeg opp med verkende vondt i underlivet - som når man har hatt ordentlig røff sex...

Spurte venninnen min om jeg hadde hatt sex, men nei, ikke som hun visste. Snakket med denne vennen min en liten stund senere, og han bekreftet at vi hadde hatt sex!

Så forteller venninnen min meg at jeg sov da hun og jeg la oss. Sov en sten. Noe jeg tror, for jeg sov hardt og lenge hele natten. Jeg husker ikke en dritt, og da jeg tok opp dette med han facetoface før jeg dro hjem så mente han vel egentlig å huske at jeg ikke var særlig villig og han fikk ikke helt liv i meg. Men påstod at jeg ønsket å ha sex med han...

Jeg hadde ingen ønsker om det overhodet hele den kvelden, mens jeg var verken edru eller full nok til å huske, og venninnen min var meget klar på at jeg ikke la an på han eller rotet med han før hun og jeg la oss...

Så jeg våknet opp dagen etterpå og han har tydeligvis hatt sex med meg mens jeg sov, noe jeg ikke husker noen ting av, men virkelig kjente dagen etterpå...

Jeg er helt knust, opprørt, sint, fortvilet, skamfull... Han var som en hvilken som helst annen venn, og jeg som aldri drikker meg over styr. Jeg stolte på han, helt ut. Hadde aldri trodd han ville gjøre noe sånt... Jeg vet ikke hva jeg føler...

Anonymkode: fe7b1...e5f


Har han dopet deg og eller? Siden du tror du har hatt ordentlig røff sex med han, men du våknet ikke? Sikkert enda mulig å få sjekket evt. stoffer i kroppen.

Også bør du jo anmelde det. Ta med de bevis du måtte ha, og du har jo også venninnen din som vitne. 

Dessverre er det ofte folk man kjenner som voldtar, og så klart det er et utilgivelig svik!

Anonymkode: 6904c...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele mitt poeng har hele tiden vært at trådstarter IKKE har noe ansvar her. Uansett hvordan du leser dette, og uansett hvor mange ganger du gjentar det samme, så kan du ikke laste oss andre for din forståelse. Gå i deg selv!

Er helt enig i at det ikke er noe som er feil og ikke noe som er riktig i den situasjonen som TS er i nå. Verken å anmelde eller ikke anmelde.

Og det er også viktig for meg å si at det ikke er sånn at man kan vite hvem som forgriper seg. Det virker nesten som fyren ikke vet dette selv. Og vi har sett flere eksempler på dette her inne på KG, voldtektsmenn som sier "Ja, vi hadde sex!" enda det ikke var sex, men voldtekt.

Vi har alle et ansvar for å minne hverandre på å ikke krysse andre menneskers grenser. Det gjelder alt fra så små ting som å feilsitere hverandre, til "å ha sex" med noen som sover eller er beruset. Selv i de tilfellene hvor noen nesten kaster seg om halsen på deg, dersom de er svært beruset er det ikke sikkert de en gang husker dette dagen etter. Dersom det er noen som helst grunn til å mistenke at det skjer, så skal du vente til dagen etter med å ha sex med dem. Vi jenter må fint  tåle at menn takker nei til oss når vi er synlig beruset, på samme måte som vi må tåle at vi ikke slipper inn på et utested når vi er det. Det betyr bare at vi er der for hverandre og passer på :)

Anonymkode: 002af...1f3

Har man ikke et etisk ansvar?  Det er ingen tvang å anmelde en voldtekt, men hva om en anmeldelse kan forhindre at andre kvinner kan oppleve det samme? Og skal det nå bli henlagt, vet politet om anmeldelsen om han så skulle finne på å voldta igjen. Skulle folk latt være å anmeldt, så kan jo f.eks voldtekstforbrytere, overgripere og barnemishandlere herje fritt. Tenk litt på den, du! 

Om overgriperen ikke aner at han voldtar, så bør man i alle fall anmelde sånn at han lærer seg forskjell på hva som er voldtekt og hva som ikke er voldtekt. Tror og håper de fleste menn og kvinner er såpas opplyst i dag! Lurer på hvor du har sett at menn (og kvinner som har skrevet om at man hadde sex på KG egentlig har voldtatt vedkommende?! 





 

Anonymkode: 6904c...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!

Jeg blacket jo helt klart ut, og det er derfor jeg føler meg så jævla dum - jeg skulle tatt bedre vare på meg selv, venninnen min har dårlig samvittighet, men det er jo selvfølgelig ikke hennes feil!

For å toppe det hele ble jeg utsatt for en overfallsvoldtekt i fjor høst, dette vet han meget godt... Og min sexlyst har vært ikkeeksisterende nettopp pga. dette... Den ble anmeldt på flekken, jeg var edru og det var noe helt annet enn dette - jeg ble holdt fast og gråt og ba han om å slutte. Der fantes det for meg ingen tvil, og saken er under etterforskning enda.

Jeg er livredd jeg har sendt feil vibber mens jeg var dritings, la oss si jeg kysset han eller la opp til noe. Det føles helt feil, og passer ikke inn i hvordan jeg opptrer i min relasjon med han, eller hva jeg selv tenker om han, han interesserer meg ikke på den måten og jeg kan aldri se for meg at jeg frivillig hadde sex med han. Om jeg så la opp til det ti minutter før jeg sovnet føles det utrolig ekkelt og sårt å tenke på at han hadde sex med meg mens jeg ikke engang kunne stavet navnet mitt på tre bokstaver - han var helt edru og klar selv. De måtte nærmest bære meg fra utestedet, inn i bilen og hjem til han... Hvorfor kjørte han oss ikke hjem?

Jeg føler meg så skyldig og dum og fryktelig forvirret. Faan.

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Har han dopet deg og eller? Siden du tror du har hatt ordentlig røff sex med han, men du våknet ikke? Sikkert enda mulig å få sjekket evt. stoffer i kroppen.

Også bør du jo anmelde det. Ta med de bevis du måtte ha, og du har jo også venninnen din som vitne. 

Dessverre er det ofte folk man kjenner som voldtar, og så klart det er et utilgivelig svik!

Anonymkode: 6904c...1d0

Jeg tror overhodet ikke han dopet meg, det føltes ikke sånn dagen derpå, men jeg vet ikke. Det var en liten stund venninnen min og jeg var fra hverandre, men jeg husker ikke... Det må ha vært hjemme hos han i så fall.
Det hender jo man kjenner dagen derpå at man har hatt sex, men når jeg leser det du skriver ble jeg veldig betenkt... :( det var veldig veldig ømt og sårt..

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør det samme som ab over her; dopet han deg ned? Du pleier jo ikke drikke eg så full, hvorda ble du så sanseløst beruset at du ikke merket hard sex?

Det vrker også som han hadde en plan om å sjenke eg og ha sex med deg... Oppsøker dere, kjører dere, er med dere hle kvelden, holder seg edru (anar han var det, siden han kjøte). Oså det at han kjørte hjem til seg selv og ikke deg dit du skulle.

Dette stinker. Prøv å tenke gjennom; var det noen anledning der han kjøpte drikketil deg eller passet glasset ditt mns du var på toalettet e.l.? Hadde han mulighet tl å ha noe i drikken din?

Hvis det  ikke er mange dager siden, ville jeg fått tatt blodprøve (ing Dixie of hør om de har åd til hvordan komme raskt til). Jeg ville dessuten latet ned en opptaker- app på mobilen din som kan brukes for å ta opp samtaler. Kjør en test nen gangerførst slik at du vet hvordan bruke den. Skriv ned spørsmål du vil stille vennen din om denne sexsen, så ringer du igjen og sie at du har tnkt mye på den natten. Spør igjen om han kan bekrefte at dere hadde sex og litt rundt dette og at du jo ikke husker noe, om det var slik at du sov gjennom det hele. Få ha til å snakke om et so skjedde, slik at det ikke e rtvil om at dere adde sex, men at du ikke var deltakende. Si så at du føler at du må ha vært så borte at du tror du må ha vært dopet, for å se om du får en reaksjon. 

Så tar du opptaket til politiet (uansett reaksjon på din antydnign il neddoping, det vitkige er  stadfeste at dere hadde sex).

For det du vet kan han ha vært anmeldt før, og dette er brikken som mangle. Se are på saken om Julio Kopseng; det var mengdn av anmeldelsersom gjorde at politiet ilslutt forsto t de hadde medet monster å gjøre.

Det er ikke forbudt å taopp private samtler, bar så det er sagt.

Og: Dette var ikke din skyld. Du ahr rett til å føle sinne, skuffelse svik - en du må kke føle skam!!

 

 

Anonymkode: 42c72...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror overhodet ikke han dopet meg, det føltes ikke sånn dagen derpå, men jeg vet ikke. Det var en liten stund venninnen min og jeg var fra hverandre, men jeg husker ikke... Det må ha vært hjemme hos han i så fall.
Det hender jo man kjenner dagen derpå at man har hatt sex, men når jeg leser det du skriver ble jeg veldig betenkt... :( det var veldig veldig ømt og sårt..

Anonymkode: fe7b1...e5f

Det som er med dop er at du ofte ikke kjenner at du har tatt det dagen derpå. Jeg eksperimenterte litt med narkotika en periode i ungdommen på fest, og jeg kunne aldri kjenne at jeg hadde tatt det dagen derpå.

Anonymkode: 6904c...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er med dop er at du ofte ikke kjenner at du har tatt det dagen derpå. Jeg eksperimenterte litt med narkotika en periode i ungdommen på fest, og jeg kunne aldri kjenne at jeg hadde tatt det dagen derpå.

Anonymkode: 6904c...1d0

Det jeg vet er at han har importert noe ulovlig mildt boledop ellernoe, fra Sverige og noe over sjøs, som han har tatt liv av og på, ifbm. trening, og med venner. Han klaget en stund på at det ødela potensen, og han hadde vært mer sint enn vanlig en periode.
Han eier et stor og veldig kjent AS, så han er noe kjent, og har penger og mulighet til å få tak i ting... Men jeg ville aldri trodd det, det virker absurd...
Han har selv fortalt tidligere i våres at han tok dette for å øke muskelmassen og forbedre treninger osv osv, det er det eneste jeg vet om hans forhold til de tingene...

Og i følge venninnen min hadde jeg drukket litt der. Og det var da det svartnet for meg tydeligvis. Han hadde prøvd seg på henne også, men da hadde visst hun gått i et annet rom og spurte meg om det var greit å bli igjen med han. Jeg hadde sagt ja. Men det er vel kanskje ikke så rart...

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma

Dette var trist å lese!

Anbefaler deg å komme deg til legevakten (pleier de ikke å ha voldtektsmottak der?) så fort som mulig, både for å sikre evt fysiske bevis og for å få noen å prate med så fort som mulig.

Det virket jo heller ikke som om han skammet seg eller angret når du snakket med han, det er jo enda mer skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Slutt opp og press TS til å anmelde, det er opptil henne. Om hun ønsker det.

Anonymkode: fa7e5...dc8

Ingen har presset henne. Vi anbefaler henne.

TS burde anmelde. Hvis hun ikke gjør det for sin egen del, så gjør det for den neste personen som kan bli utsatt for han. Med en anmeldelse er sjansen for domfellelse neste gang større.

Anonymkode: d3333...edf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har man ikke et etisk ansvar?  Det er ingen tvang å anmelde en voldtekt, men hva om en anmeldelse kan forhindre at andre kvinner kan oppleve det samme? Og skal det nå bli henlagt, vet politet om anmeldelsen om han så skulle finne på å voldta igjen. Skulle folk latt være å anmeldt, så kan jo f.eks voldtekstforbrytere, overgripere og barnemishandlere herje fritt. Tenk litt på den, du! 

Om overgriperen ikke aner at han voldtar, så bør man i alle fall anmelde sånn at han lærer seg forskjell på hva som er voldtekt og hva som ikke er voldtekt. Tror og håper de fleste menn og kvinner er såpas opplyst i dag! Lurer på hvor du har sett at menn (og kvinner som har skrevet om at man hadde sex på KG egentlig har voldtatt vedkommende?!

Anonymkode: 6904c...1d0

Hva feiler det egentlig dere som tror at dere kan si "Tenk litt på den du!" så vil motparten automatisk bli enig med dere?

TS har overhodet ikke noen skyld eller ansvar her.

Anonymkode: 002af...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta kontakt med dixi, prøv uansett å få samlet bevis mot han. Så kan du senere bestemme deg for om du anmelder eller ikke. For du har jo blitt voldtatt.

Men at du ikke vil anmelde, kan jeg og forstå. For det er jo disse voldtektene det er vanskelig å bevise. For det er ord mot ord, han vil si det var frivillig, og du ble jo med han hjem. Og du må faktisk kunne bevise at det var tilfelle. I straffesaker, skal man være 100% sikker på skyld, for å dømme. Så bare ord mot ord, så blir han ikke dømt.

Anonymkode: 404d4...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått noen runder med meg selv nå, og vil få tatt noen blodprøver... Litt redd det er ute av systemet, men må få kommet meg til legen eller noe...

Ila kvelden hadde jeg to store glass vin og en shot. Jeg har drukket både mer og verre enn det, og aldri opplevd blackout som dette. Fjern i omtrent 12 timer, hvor jeg sov som en sten, det skjer heller aldri når jeg har drukket...

Jeg drakk meg ikke så uansvarlig som jeg trodde dagen etterpå, det føltes som den verste fyllekula k manns historie, men jeg blir ikke sånn på to glass vin og en liten shot... Jeg får heller ikke verker i underlivet etter sex sol jeg er med på og nyter...

Tror den dritten har klart å dope meg ja, etter venninnen min forsvant...det var den tyngste søvnen jeg har hatt på mange måneder. Hvorpå han også spurte dagen etterpå "husker du at jeg prøvde meg i morges også?" og jeg svarer nei fordi jeg sov så tungt ... var det for å dobbeltsjekke? Hadde han sex med meg på morgenen også...?

Er så kvalm og sint at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentlig sjansen for at de vil finne noe i urin eller blod etter så lang tid..? Det skjedde natt til lørdag...

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gått noen runder med meg selv nå, og vil få tatt noen blodprøver... Litt redd det er ute av systemet, men må få kommet meg til legen eller noe...

Ila kvelden hadde jeg to store glass vin og en shot. Jeg har drukket både mer og verre enn det, og aldri opplevd blackout som dette. Fjern i omtrent 12 timer, hvor jeg sov som en sten, det skjer heller aldri når jeg har drukket...

Jeg drakk meg ikke så uansvarlig som jeg trodde dagen etterpå, det føltes som den verste fyllekula k manns historie, men jeg blir ikke sånn på to glass vin og en liten shot... Jeg får heller ikke verker i underlivet etter sex sol jeg er med på og nyter...

Tror den dritten har klart å dope meg ja, etter venninnen min forsvant...det var den tyngste søvnen jeg har hatt på mange måneder. Hvorpå han også spurte dagen etterpå "husker du at jeg prøvde meg i morges også?" og jeg svarer nei fordi jeg sov så tungt ... var det for å dobbeltsjekke? Hadde han sex med meg på morgenen også...?

Er så kvalm og sint at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: fe7b1...e5f

Bra at du skal ta blodprøver,gjør det!

Men antagelgvis kommer det ikke til å dukke opp på blodprøven (og jeg tror de må ta en spesial blod prøve, har jeg lest)

da disse stoffene er ute av kroppen fort-men det betyr ikke at du ikke at du ble dopet!

Siden du allerede har en sak oppe, foreslår jeg at du snakker med advokaten din om det er noe vits i å anmelde (pga bevis, og med de bevisene du har) Eventulelt gi navnet hans anonymt til politiet/Kripos.

Lykke til :)

Anonymkode: fa7e5...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...