Gå til innhold

Han hadde sex med meg mens jeg sov. Rådvill...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil ikke utlevere for mye. Men trenger å tømme hodet, kanskje noen har noe tilbakemeldinger...

Helgen som var avtalte jeg besøk av ei venninne. Vi skulle drikke litt vin, og bare ha en jentekveld. Plutselig spør en gammel flamme, som nå var en venn jeg fortsatt hadde sporadisk kontakt med, om han kunne komme innom da han lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa nei, det passet ikke. Han tilbød seg å kjøre oss frem og tilbake fra byen dog, jeg takket ja. Har virkelig sett på han som en god venn jeg hadde masse respekt for, og som har behandlet meg godt hele veien.

Jeg drakk litt for mye vin og en shot, og jeg husker alt som skjedde frem til vi kom hjem til han. Vi kjørte visst hjem dit, og ikke til meg, som avtalt tidligere på kvelden.

Dagen etter våknet jeg opp med verkende vondt i underlivet - som når man har hatt ordentlig røff sex...

Spurte venninnen min om jeg hadde hatt sex, men nei, ikke som hun visste. Snakket med denne vennen min en liten stund senere, og han bekreftet at vi hadde hatt sex!

Så forteller venninnen min meg at jeg sov da hun og jeg la oss. Sov en sten. Noe jeg tror, for jeg sov hardt og lenge hele natten. Jeg husker ikke en dritt, og da jeg tok opp dette med han facetoface før jeg dro hjem så mente han vel egentlig å huske at jeg ikke var særlig villig og han fikk ikke helt liv i meg. Men påstod at jeg ønsket å ha sex med han...

Jeg hadde ingen ønsker om det overhodet hele den kvelden, mens jeg var verken edru eller full nok til å huske, og venninnen min var meget klar på at jeg ikke la an på han eller rotet med han før hun og jeg la oss...

Så jeg våknet opp dagen etterpå og han har tydeligvis hatt sex med meg mens jeg sov, noe jeg ikke husker noen ting av, men virkelig kjente dagen etterpå...

Jeg er helt knust, opprørt, sint, fortvilet, skamfull... Han var som en hvilken som helst annen venn, og jeg som aldri drikker meg over styr. Jeg stolte på han, helt ut. Hadde aldri trodd han ville gjøre noe sånt... Jeg vet ikke hva jeg føler...

Anonymkode: fe7b1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er voldtekt, og er ikke ok!

Endret av Miklo Velka
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig ha vært i stand til å ta vare på deg selv, og da kalles slik sex for voldtekt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk voldtekt. 

Han utnyttet deg da du lå der helt bevistløs, og hadde sex med deg uten ditt samtykke. 

Og: ikke skyld på deg selv! Du skal kunne drikke deg over styr uten å måtte bli voldtatt! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det er ikke tvil om hvorvidt dette var en voldtekt. Følelsene du kjenner på er fullstendig normale. Men en ting skal du ikke kjenne, selv om jeg vet at du ikke kan noe for det, men jeg vil du skal vite at du ikke trenger å kjenne skam. Du har ingenting å skamme deg over. Det er han som har gjort et overgrep, og det er han som skal skamme seg.

Snakk med noen nær deg, kan du snakke med venninnen din? Kom deg igjennom kvelden og natten, og dagene fremover og ikke undertrykk følelsene. Det er bedre å føle på dem nå, hvor enn jævlige de må være, enn flere år frem i tid. Du kan også gå til legen og få snakket med noen. Dette er en traumatisk opplevelse, til tross for at du ikke husker noe av selve opplevelsen, men det kan være jævlig i seg selv å ikke huske.

Du finner selv ut hva du vil gjøre med dette, noen sier anmeld, noen sier er ikke vits i å anmelde, men du finner selv ut hva du ønsker, og hva som er det beste for deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Det er ikke tvil om hvorvidt dette var en voldtekt. Følelsene du kjenner på er fullstendig normale. Men en ting skal du ikke kjenne, selv om jeg vet at du ikke kan noe for det, men jeg vil du skal vite at du ikke trenger å kjenne skam. Du har ingenting å skamme deg over. Det er han som har gjort et overgrep, og det er han som skal skamme seg.

Snakk med noen nær deg, kan du snakke med venninnen din? Kom deg igjennom kvelden og natten, og dagene fremover og ikke undertrykk følelsene. Det er bedre å føle på dem nå, hvor enn jævlige de må være, enn flere år frem i tid. Du kan også gå til legen og få snakket med noen. Dette er en traumatisk opplevelse, til tross for at du ikke husker noe av selve opplevelsen, men det kan være jævlig i seg selv å ikke huske.

Du finner selv ut hva du vil gjøre med dette, noen sier anmeld, noen sier er ikke vits i å anmelde, men du finner selv ut hva du ønsker, og hva som er det beste for deg.

:klem:

enig

Dixie, de er til stor hjelp med erfaring med dette.

 

Anonymkode: fa7e5...dc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være stygg nå, men sikker på at du ikke hadde blackout? At du faktisk hadde sex frivillig, men glemt det?

for viss du er 100% sikker på det, så anmeld! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ninette skrev:

Ikke for å være stygg nå, men sikker på at du ikke hadde blackout? At du faktisk hadde sex frivillig, men glemt det?

for viss du er 100% sikker på det, så anmeld! 

Er man så dritings har den andre partneren ansvar for å si nei uansett.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vask undertøyet du hadde på deg!!!!

Du har nok dusjet går jeg ut i fra, men ikke fjern flere spor nå.

Ta med deg undertøyet og dra til en klinikk i morgen slik at de kan ta prøver fra underlivet ditt. Sæd kan leve i kvinner i 5døgn, så det KAN være spor av han inne i deg enda.

Anonymkode: aff6f...d03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ninette skrev:

Ikke for å være stygg nå, men sikker på at du ikke hadde blackout? At du faktisk hadde sex frivillig, men glemt det?

for viss du er 100% sikker på det, så anmeld! 

Nå må folk slutte å drive å bagatalisere dette her,

hvorfor er det nødvendig å skrive slike kommentarer.

Slik hold dere på i min tråd, når jeg ble dopet, selvom jeg forklarte at jeg var bare brisen for alt det ble borte og ikke var fyllesyk dagen etterpå, var tilogmed folk som bekreftet at de hadde opplevd det samme likevel nektet de å tro det. Og mente at jeg bare var full og blacket ut

Og uansett er ikke ok å ha sex, nei voldta med en som blacker ut, du har opplev hvordan folk er/oppfører seg når de er såå fulle?

Hvem er dere å fortelle oss at vi ikke kjenner oss selv, vår kropp og vår reaksjon og føleser?

 

Anonymkode: fa7e5...dc8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke utlevere for mye. Men trenger å tømme hodet, kanskje noen har noe tilbakemeldinger...

Helgen som var avtalte jeg besøk av ei venninne. Vi skulle drikke litt vin, og bare ha en jentekveld. Plutselig spør en gammel flamme, som nå var en venn jeg fortsatt hadde sporadisk kontakt med, om han kunne komme innom da han lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa nei, det passet ikke. Han tilbød seg å kjøre oss frem og tilbake fra byen dog, jeg takket ja. Har virkelig sett på han som en god venn jeg hadde masse respekt for, og som har behandlet meg godt hele veien.

Jeg drakk litt for mye vin og en shot, og jeg husker alt som skjedde frem til vi kom hjem til han. Vi kjørte visst hjem dit, og ikke til meg, som avtalt tidligere på kvelden.

Dagen etter våknet jeg opp med verkende vondt i underlivet - som når man har hatt ordentlig røff sex...

Spurte venninnen min om jeg hadde hatt sex, men nei, ikke som hun visste. Snakket med denne vennen min en liten stund senere, og han bekreftet at vi hadde hatt sex!

Så forteller venninnen min meg at jeg sov da hun og jeg la oss. Sov en sten. Noe jeg tror, for jeg sov hardt og lenge hele natten. Jeg husker ikke en dritt, og da jeg tok opp dette med han facetoface før jeg dro hjem så mente han vel egentlig å huske at jeg ikke var særlig villig og han fikk ikke helt liv i meg. Men påstod at jeg ønsket å ha sex med han...

Jeg hadde ingen ønsker om det overhodet hele den kvelden, mens jeg var verken edru eller full nok til å huske, og venninnen min var meget klar på at jeg ikke la an på han eller rotet med han før hun og jeg la oss...

Så jeg våknet opp dagen etterpå og han har tydeligvis hatt sex med meg mens jeg sov, noe jeg ikke husker noen ting av, men virkelig kjente dagen etterpå...

Jeg er helt knust, opprørt, sint, fortvilet, skamfull... Han var som en hvilken som helst annen venn, og jeg som aldri drikker meg over styr. Jeg stolte på han, helt ut. Hadde aldri trodd han ville gjøre noe sånt... Jeg vet ikke hva jeg føler...

Anonymkode: fe7b1...e5f

Jeg har opplevd det samme. 

Dro hjem morgenen etter og dusjet, ville vaske bort faenskapen og forsto ikke selv hva dette var før i ettertid.

Kontaktet venner og mamma senere som sa jeg måtte ringe politiet (ble halvveis lurt til det da jeg selv ikke ville anmelde). Politiet anmeldte det selv med det samme. 

Kunne ønske jeg hadde kunnskaper i dag slik at jeg hadde dratt til politiet med det samme. Dessverre så var et par-tre timer etter hendelsen alt for lang tid da alt av fysiske beviser var vasket bort. Man må komme seg dit og til voldtektsmottaket for å ta prøver for å sikre bevis, for slike handlinger ER IKKE OK! 

Mannen som gjorde dette mot meg sitter i dag på Stortinget. Jeg er på sett og vis glad for at jeg slapp en rettssak, på samme tid sliter jeg med at jeg ikke fikk kommet meg til sykehuset og på politistasjonen raskt nok. Ikke minst bærer jeg mye skam over at jeg kunne ønske jeg hadde unngått det selv. Selv om jeg vet så inderlig godt at det ikke er min feil. Og det at dette har skjedd med deg er heller ikke din feil. 

Håper du har et godt støtteapparat rundt deg, TS, og at du søker hjelp så raskt som mulig. Du har rett til helsehjelp i denne situasjonen du er i nå. Du har også rett på fri rettshjelp (bistandsadvokat), og du kan søke om voldsoffererstatning. Kan gjerne fortelle deg mer om prosessen jeg har vært igjennom, om du ønsker det. Om du vil det, kan jeg poste med brukernavnet mitt slik at du kan sende meg en pm. Sender deg en klem :hug:

 

 

Anonymkode: 1f6c3...7c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var som en hvilken som helst annen venn, og jeg som aldri drikker meg over styr. Jeg stolte på han, helt ut. Hadde aldri trodd han ville gjøre noe sånt...

Anonymkode: fe7b1...e5f

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen som gjorde dette mot meg sitter i dag på Stortinget.

Anonymkode: 1f6c3...7c8

 

Jepp :icon_frown:

Anonymkode: 002af...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp :icon_frown:

Anonymkode: 002af...1f3

Hva mener du? 

Anonymkode: 1f6c3...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Anonymkode: 1f6c3...7c8

At det ikke står "Voldtektsmann - pass opp!" i pannen deres, eller at alle vet hvem som forgriper seg. Det kan være hvem som helst. Som de to sitatene mine viste.

Anonymkode: 002af...1f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke står "Voldtektsmann - pass opp!" i pannen deres, eller at alle vet hvem som forgriper seg. Det kan være hvem som helst. Som de to sitatene mine viste.

Anonymkode: 002af...1f3

Da skjønner jeg mer. Det er helt sant :( hater disse menneskene

Anonymkode: 1f6c3...7c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg mer. Det er helt sant :( hater disse menneskene

Anonymkode: 1f6c3...7c8

Jeg og. De er i første omgang til skade for de kvinnene de forgriper seg på. Dernest er de til skade for menn ved at menn - ja selv de mannene vi stoler på - mistenkeliggjøres som overgrepspersoner. Dernest er de til skade for kvinner flest som ikke kan stole på menn flest, fordi menn er blitt gjort til potensielle overgripere. De er med andre ord til skade for oss alle.

Vi må gjøre ALT vi kan for å stoppe dem!

Anonymkode: 002af...1f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og. De er i første omgang til skade for de kvinnene de forgriper seg på. Dernest er de til skade for menn ved at menn - ja selv de mannene vi stoler på - mistenkeliggjøres som overgrepspersoner. Dernest er de til skade for kvinner flest som ikke kan stole på menn flest, fordi menn er blitt gjort til potensielle overgripere. De er med andre ord til skade for oss alle.

Vi må gjøre ALT vi kan for å stoppe dem!

Anonymkode: 002af...1f3

Derfor også fryktelig viktig å anmelde :( huff kunne ønske jeg kunne ha spolt tilbake i tid... 

Anonymkode: 1f6c3...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...