Gå til innhold

Venstresiden - islamistenes nyttige idioter


Drizzt

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/nyheter/--venstresiden-opptrer-som-islamistenes-nyttige-idioter/3423226945.html

 

«En stagnert venstreside opptrer i dag som islamistenes nyttige idioter i Europa. Fanget av identitetspolitikk og sitt eget ideologiske eksperiment ignorerer de kvelertaket islamistene har på Europas muslimske samfunn».

Det skriver den britiske forfatteren og samfunnsdebattanten Maajid Nawaz i en kronikk i Aftenpostens papirutgave tirsdag.

Er dere enige med Maajid Nawaz? Eller er han en rasist, høyreekstrem og nazist? Jeg er enig med ham og synes det er helt fantastisk at han kommer med disse uttalelsene :) Venstresiden ER islamistenes nyttige idioter i Europa og ja, det er blitt umulig å ha en fornuftig samtale om islam, rase og innvandring fordi venstresiden og resten av islamistenes nyttige idioter ikke er interesserte i en slik samtale og er raske ute med stemplene sine.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er enig med Nawaz. Hjernevasket som venstresiden er er fryktelig farlig for Europa. De gir vekk landet, tryggheten og velter vår økonomi. I tillegg roper de rasist, fascist og nazist om man stiller seg kritisk til å hjelpe middelklassen i MENA. 

En av årsakene er venstresidens dårlige utdanningsnivå når det kommer til logistikk og faktaorientert kunnskap. Med realfaglig kompetanse kan man 'se' inn i framtiden og hvordan denne galskapen kommer til å påvirke livet til våre barnebarn. Venstresiden har et stort ansvar for hva som har skjedd i landet, spesielt det siste året, men å få de til å våkne tror jeg ikke lengre på, det går for seint.

Anonymkode: 31207...ab9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk eksempel på at det er ikke hva som blir sagt som betyr noe, men hvem som sier det.

Prøv å bytte ut navnet med:

  • Erna Solberg
  • Sylvi Listhaug
  • Siv Jensen
  • Hege Storhaug

Hvor mange ville ikke stått i kø med det samme som alltid når noen av disse uttaler seg: rasisme, kaldhjertet, det er bare et lite fåtall, ikke døm uskyldige folk, de flykter for sitt liv....

Og hei, ikke en eneste AB på Kvinneguiden som poster om at denne personen bør skamme seg?

Ingen som rapporterer hovedinnlegget for å linke til Aftenposten, som Kvinneguiden ikke vil assosieres med?

Yeah right... Skinnhellighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være problematisk å forvente at de som bosetter seg her, gjør en egeninnsats for å passe inn i samfunnet. Det er ikke nok og lære språket halvveis og få seg en jobb, når det bak gardinene hjemme i stua foregår både det ene og det andre. Her i Oslo er det en del problemer knyttet til dette i skolen. Innvandrer i skoleklasser som plutselig forsvinner og ikke dukker opp igjen. Innvandrerjenter som ikke får lov å dra på skoletur fordi de ikke har eldre brødre som er med. Burde man ikke kvitte seg med hijaben? Tvangsekteskap, arrangert ekteskap og kjønnslemlesting? 

Det er så utrolig mye som ikke er bra, og jeg syns oppriktig synd på barn av ikke-vestlige muslimer som må stå med en fot i vestlig kultur og den andre foten i gammel ørkenkultur. Mye av det bunner også i noe så banalt som å beskytte barnas seksualitet, jomfrudom og familiens ære. Dette er ikke gode ting!!! Hvorfor er det ingen som gjør motstand? Hvor er feministene og media? Helt ærlig, jeg syns det er helt forferdelig at vi bare lar dette skje, og lar det utvikle seg. 

Anonymkode: c660a...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det ikke kommer noe ut av dette. Nrks reportasje fra Rinkeby er allerede glemt.

Hvis jeg tenker tilbake, så har det vært omtale av problemer med integrering, moskeer som preker at sharia er det ypperste ideal, segregering, steinkasting, kriminalitet, rekruttering til IS, ja, omtrent hver uke for de som ser til Sverige. Polisen.se og Blåljus.se er sjokkerende å følge. Stenkasting og bilbrenning hver helg, har økt til flere ganger i uken. Slagsmål ved asylmottak har holdt seg stabilt på minst to utrykninger i uken hele 2016. Selv de som bare leser en lokalavis må ha fått med seg en artikkel eller to om de svenske forstedene i 2016.

Felles er at det blir en reaksjon. Er det "feil" avsender blir det total fordømmelse fra venstresiden, kirken og kjendiser. Er det en avsender som selv har en bakgrunn som innvandrer, konvertert eller moderat muslim, så er kritikken nærmest ikke-eksisterende. Etnisk norske samfunnsdebattanter unngår å kritisere og argumentere med en muslim.

Tilbake til Nrk... de er en anerkjent kanal og dokumentasjonen i form av film og intervjuer var overbevisende. Men det holdt at en ekspert sa at det aldri kom til å bli slik i Norge. Debatten over.

Maajid Nawaz blir noen linjer i en avis. De som er enig, kommenterer at det var bra sagt. Og det var det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferie

... Men venstresiden kommer aldri til å innrømme det. Hvis de ikke skjønner selv konsekvensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men dere fokuserer litt vel mye på venstresiden som helhet. For hvor har det blitt av feministene? Ærlig talt, hva holder de på med? De gjør til og med meg forvirret, for jeg trodde jo at jeg var feminist selv. Av den grunn NEKTER jeg å ta inn menn fra midt-østen med ureformert kvinnesyn fra steinalderen. Noe jeg ikke har skjønt her? 

Minner på at overfallsvoldtektene i Norge har fortsatt i samme skala som tidligere rapportert (i 2011) men at de nå tier om de. Samme i Sverige. Burde ikke feminister reagere på dette? I Tyskland, etter overgrepene i Køln med flere byer, var det jo en kvinnelig borgermester som fremmet adferdsregler ovenfor kvinner med hensikt å avverge voldtekt (hold en armslengde unna osv). 

Hva er det jeg ikke skjønner her?!? Har prøvd å diskutere med venninner med de jabber bare om at "man må da redde verden" osv. 

Anonymkode: 7280b...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 23.59, Drizzt skrev:

http://www.nettavisen.no/nyheter/--venstresiden-opptrer-som-islamistenes-nyttige-idioter/3423226945.html

 

«En stagnert venstreside opptrer i dag som islamistenes nyttige idioter i Europa. Fanget av identitetspolitikk og sitt eget ideologiske eksperiment ignorerer de kvelertaket islamistene har på Europas muslimske samfunn».

Det skriver den britiske forfatteren og samfunnsdebattanten Maajid Nawaz i en kronikk i Aftenpostens papirutgave tirsdag.

Er dere enige med Maajid Nawaz? Eller er han en rasist, høyreekstrem og nazist? Jeg er enig med ham og synes det er helt fantastisk at han kommer med disse uttalelsene :) Venstresiden ER islamistenes nyttige idioter i Europa og ja, det er blitt umulig å ha en fornuftig samtale om islam, rase og innvandring fordi venstresiden og resten av islamistenes nyttige idioter ikke er interesserte i en slik samtale og er raske ute med stemplene sine.

 

En ting er Europa, noe annet er Norge. Her er det høyresiden som er islamistenes nyttige idioter. Det er Børge, Erna og Ine Marie som støtter islamister i Syria, og som kjører sanksjoner mot det landet som er i de hardeste kamper mot islamistisk terror.  Jens Stoltenberg var ansvarlig for bombingen av Libya og knusing av IS sine motstandere (staten Libya) i det landet. Når det gjelder venstresiden så er SV i ferd med å forsøke å stoppe denne islamiststøttende innsatsen og den tidligere AKPml -sjefen Pål Steigan er den bloggeren som kjemper hardest mot islamistene og disse vestmaktene som støtter islamister i håp om at islamistene skal ødelegge Syria.   Venstresiden har tidligere hatt en tendens til å støtte islamistiske bander, men det var før. Nå er vi i 2016 og saker og ting har gått opp for dem. De begynner å forstå at disse islamistene er noen ultrakonservative undertrykkere av verste sort.

Allikevel så er jeg enig i at store deler av venstresiden er mer tolerante enn optimalt når det gjelder å akseptere fremmedkultur. Det er veldig mye med islamsk kultur som er veldig ugreit.Og det er fullstendig galskap å støtte trossamfunn som kanskje preker budskap som er direkte uhyggelige. Jeg hørte et intervju med ei svensk dame av muslimsk opprinnelse som hadde kommet hjem fra ISIS . Hun støttet faktisk sharialover, selv om hun mente at IS var fæle. Hun mente at tortur, slik som å brenne en Jordansk pilot til døde var uakseptabelt , mens raske og smertefrie halshogginger var helt ok. Disse holdningene kommer ett sted i fra, og slike holdninger må trolig bekjempes ved å svekke muslimske trossamfunn i størst mulig grad. Man kan begynne med å begrense religiøse samlingssteder, kanskje ved å ilegge en drøy kirkeskatt. Avgiftsbelegge religiøse møter temmelig heftig.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, I Grosny skrev:

En ting er Europa, noe annet er Norge. Her er det høyresiden som er islamistenes nyttige idioter. Det er Børge, Erna og Ine Marie som støtter islamister i Syria, og som kjører sanksjoner mot det landet som er i de hardeste kamper mot islamistisk terror.  Jens Stoltenberg var ansvarlig for bombingen av Libya og knusing av IS sine motstandere (staten Libya) i det landet. Når det gjelder venstresiden så er SV i ferd med å forsøke å stoppe denne islamiststøttende innsatsen og den tidligere AKPml -sjefen Pål Steigan er den bloggeren som kjemper hardest mot islamistene og disse vestmaktene som støtter islamister i håp om at islamistene skal ødelegge Syria.   Venstresiden har tidligere hatt en tendens til å støtte islamistiske bander, men det var før. Nå er vi i 2016 og saker og ting har gått opp for dem. De begynner å forstå at disse islamistene er noen ultrakonservative undertrykkere av verste sort.

Allikevel så er jeg enig i at store deler av venstresiden er mer tolerante enn optimalt når det gjelder å akseptere fremmedkultur. Det er veldig mye med islamsk kultur som er veldig ugreit.Og det er fullstendig galskap å støtte trossamfunn som kanskje preker budskap som er direkte uhyggelige. Jeg hørte et intervju med ei svensk dame av muslimsk opprinnelse som hadde kommet hjem fra ISIS . Hun støttet faktisk sharialover, selv om hun mente at IS var fæle. Hun mente at tortur, slik som å brenne en Jordansk pilot til døde var uakseptabelt , mens raske og smertefrie halshogginger var helt ok. Disse holdningene kommer ett sted i fra, og slike holdninger må trolig bekjempes ved å svekke muslimske trossamfunn i størst mulig grad. Man kan begynne med å begrense religiøse samlingssteder, kanskje ved å ilegge en drøy kirkeskatt. Avgiftsbelegge religiøse møter temmelig heftig.

Venstresiden har tidligere hatt en tendens til å støtte islamistiske bander, men det var før. Nå er vi i 2016 og saker og ting har gått opp for dem. Dette stemmer dessverre ikke med virkeligheten når vi hører på uttalelser derfra og ser hva slags ''velkommen alle sammen'' politikk som føres. Svenske tilstander vil vi ikke ha i Norge og da er det bare å styre unna venstresiden for å være på den trygge siden.

Det er heller ikke sant at høyresiden er islamistenes nyttige idioter i Norge. Husk hvem som ønsker seg en mest mulig liberal asyl-og innvandringspolitikk som omfavner det fremmedkulturelle i alle sine former uten en smule av restriksjoner og forbehold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Drizzt skrev:

Venstresiden har tidligere hatt en tendens til å støtte islamistiske bander, men det var før. Nå er vi i 2016 og saker og ting har gått opp for dem. Dette stemmer dessverre ikke med virkeligheten når vi hører på uttalelser derfra og ser hva slags ''velkommen alle sammen'' politikk som føres. Svenske tilstander vil vi ikke ha i Norge og da er det bare å styre unna venstresiden for å være på den trygge siden.

Det er heller ikke sant at høyresiden er islamistenes nyttige idioter i Norge. Husk hvem som ønsker seg en mest mulig liberal asyl-og innvandringspolitikk som omfavner det fremmedkulturelle i alle sine former uten en smule av restriksjoner og forbehold.

Høyresiden inkludert Arbeiderpartiet og Venstre er først fremst støttespillere for utenlandske islamistiske bevæpnede militante grupper. Særlig i Syria. Her hjemme så er nok supernaivistene i SV altfor forståelsesfulle for fremmedkultur. Så du gjør rett i å korrigere meg.

SV har nok en mer liberal innvandringspolitikk, men problemet er jo mer pågangen av uheldig invandring, enn det er politikken. Innvandrestrømmen har gått til de store høyder som følge av destabiliseringen i etterkant av "Den Arabiske vår". Og her er det først Arbeiderpartiet og USA som har skyld, mens Høyre følger opp så godt de kan, og er dagens aktive hovedskyldbærere når man tenker på å voldelig forandre verden slik at araberne faktisk reiser mot Norge. Norsk salg av våpen til  det islamistiske terorriststøttende halshoggerlandet Saudi-Arabia er f.eks kjempebutikk, og bidrar i stor grad til fordervelse og flyktningestrøm.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...