Gå til innhold

hvorfor menn er så kompliserte..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest melissa21

Hvorfor er menn så kompliserte?

Har nettopp fått vite at en person liker meg, han er interessert i meg, men vi har bare hatt kontakt via internett. Nå har jeg sagt til ham at jeg er interessert i en annen, men han bryr seg tydeligvis ikke. :sur:

Har vurdert å bare kutte ham helt ut. Han har til og med hintet at jeg skal flytte fra her jeg bor nå og til der han bor, og vi har bare pratet sammen i to dager. Virker helt rart på meg. :roll:

Hvorfor kan han ikke godta at jeg liker en annen?

Jeg har sagt flere ganger at jeg bare har kontakt med ham fordi jeg vil ha noen å prate med, ikke for å møtes.

Føler at jeg har skylden nå, når jeg ikke vil bli han såkalte kjæreste. Han er 29, så det virker som om han er desperat..

Pratet med ham i sted på internett, og jeg sa til ham at jeg håpet på å bli sammen med ham jeg har møtt utenom internett. Det er det som er så spesielt, han jeg liker er ikke fra internett(for en gangs skyld). :-)

Han bare kuttet kontakten uten å si hvorfor.

Sitter her som et spørsmålstegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Han kuttet selvfølgelig kontakten fordi hans mål med chattingen var å få kjæreste og ikke som deg som vil ha en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er alt for ung til å ha noe på gang med en på 29, ja.

Så da er jo egentlig alt løst til det beste for alle parter! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melissa21

Ja, helt enig. Han er for gammel for meg, og så vil jo ikke jeg møte noen fra internett likevel.

Skulle bare ønske han kunne skjønne såpass.

Men noen er visst trangsynte. Han jeg liker nå holder jeg også på å få kontakt med. Skal ta kontakt med ham så snart muligheten byr seg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er to forskjellige raser. Vi kommuniserer på forskjellige måter, selv om vi "forstår" hverandre.

Når det gjelder despo på 29 så foreslår jeg at du glemmer han. Det er ikke din skyld at han er desp, og at han tror han har finni seg ett ligg eller en kjæreste etter to dager med chatting. Det tyder veldig på at han har litt sosial svikt, noe du absolutt ikke burde føle deg belastet for. Gå for det du føler deg tryggest med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn og kvinner er to forskjellige raser. Vi kommuniserer på forskjellige måter, selv om vi "forstår" hverandre.  

Når det gjelder despo på 29 så foreslår jeg at du glemmer han. Det er ikke din skyld at han er desp, og at han tror han har finni seg ett ligg eller en kjæreste etter to dager med chatting. Det tyder veldig på at han har litt sosial svikt, noe du absolutt ikke burde føle deg belastet for. Gå for det du føler deg tryggest med!

De sosiale antennene hans virker labre! Flytte inn til en etter litt chatting på nettet :hoho:

Glem despoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er sørgelig lite kompliserte.

Denne fyren er på utkikk etter kjæreste, og er ikke interessert i å chatte med noen bare for å chatte. Hva er komplisert med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melissa21

Spørs jo litt hvordan man ser det.

Første gang vi chattet, på msn vel og merke, sa han etter bare ti minutter hva han ville gjøre.

Han sporte om jeg ble lenge her jeg bor nå, han bor lenger sør i landet. Og rett etter sa han at han ville jeg skulle bo hos ham osv. Snakk om å skremme vettet av folk! :sjokkert:

Er ikke meg som får noe positivt førsteinntrykk av sånne typer. Mon tro om 30-års krisa kom litt for tidlig?

Han virker ganske så desperat etter å finne seg kvinnfolk. En ting er jo å chatte helt normalt, men når han planlegger fremtiden med en han ikke har sett bilde av og har pratet med i en time.. Da må det være svikt i systemet. :hoho:

Man kan jo chatte helt vanlig over internett uten å mene noe med det, er i hvert fall det jeg gjør, og om jeg føler noe for en fyr sier jeg det ikke etter første samtale.

Ble litt redd her nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Beklager, men jeg må bryte inn bare pga overskriften.

Menn er per definisjon IKKE komplisetre. De er så enkle at vi tror det ikke, og faller i fella ved å analysere dem for å finne en dypere mening. Så blir vi forvirra når vi ikke finner det - og det er DA det virker komplisert.

Av og til er en spade faktisk bare en spade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HERREGUD, menneske!!!!!

Hvorfor i all verden sier du til ham at du er interessert i en annen??????????????? :o

Vi er ikke kompliserte i det hele tatt.problemet vårt er at vi tror på det dere sier, uten å være i stand til å manøvrere i den labyrint at koder som dere antar at alle forstår...

Vi forstår dem ikke.......vi er litt teite slik. Dere er nesten nødt til å hoppe opp i fanget med klartekst..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.beklager...........jeg leste ikke hele innlegget ditt......kanseller alt i mitt innlegg over fra din bevissthet, ok? :ler:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...