Gå til innhold

Endre flybillett(destinasjon)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Det har seg slik at jeg har bestilt reise med han som var kjæresten min, nå eks. Han har bestilt dem på Norwegian,  på sin bruker. Jeg har betalt med å gi han penger.

Kan jeg bruke den billetten på et annet reisemål med å betale litt? Hvordan kan jeg få den på min bruker?

Anonymkode: 171b3...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Man kan i hvert fall endre tid og dato om man logger inn på profilen sin. Koster 400 kroner + prisdifferansen (om det er LowFare-billett). Vet ikke helt om man kan endre reisemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan ikke jeg svare for Norwegian da jeg jobber for et annet flyselskap🙊 Skal du "endre" destinasjon må du kjøpe ny flybillett. Vil du kun endre dato og tid kan man betale ett mellomlegg, som ofte er like dyrt eller dyrere enn billetten man hadde i utgangspunktet. Jeg ville ringt kundeservice, men å endre destinasjon tror jeg blir vanskelig.😞

Anonymkode: 714bb...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Synes heller du burde dra til det reisemålet. Skal han også dit? Du trenger jo ikke ha noe med ham å gjøre, men tror det blir enten veldig dyrt eller umulig å bytte reisemål med Norwegian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre billetten (dato, destinasjon, navn) mot et gebyr (pluss det som det koster mellom evt) hos Norwegian. Du kan ikke endre en innenlands- til en utenlandsreise. Men om dere står på samme billett må du nok ringe inn og få den splittet opp i to, ettersom det blir endret på hele billetten, ikke på hver enkelt reisende. For å gjøre dette trenger du referansenummeret på billetten. Så for å endre kun din billett må du nok snakke med eksen og få referansenummeret, eller be ham om å ringe inn og splitte den, slik at du får en egen billett.

Anonymkode: 8853d...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...