Gå til innhold

Han trodde jeg var 16 år..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en venn er uenig i om det er positivt eller negativt at noen trodde jeg var 16 år gammel, når jeg egentlig er 22 år.

Personlig tok jeg meg veldig nær av det, og tolket det som alt annet enn positivt..

 

Hva mener du? Nå er jeg altså 22 år og ikke 40 år, så jeg har ingen ønske om å se yngre ut.

Anonymkode: 78b76...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er uenige i om at det er positivt eller negativt å bli tatt for å være så ung i en allerede veldig ung alder.

Antar at svarene deres sier at det ikke er positivt.

Anonymkode: 78b76...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vise leg på butikken for å kjøpe en burn når jeg var 20, er mann. Begynte le og dama ble fornærma, nå må jeg vise leg hver gang hun står i kassa, jævla bitch.

Anonymkode: 9ae54...169

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt noe fornærmet, men hadde jo selvsagt ledd av det der og da. Er selv 18 og blir i blant tatt for å være en ungdomsskoleelev av eldre mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måtte vise leg på butikken for å kjøpe en burn når jeg var 20, er mann. Begynte le og dama ble fornærma, nå må jeg vise leg hver gang hun står i kassa, jævla bitch.

Anonymkode: 9ae54...169

Jeg ble bedt om det en gang. Var litt sånn "du kødder?" men hurpa sa kassa sa hun måtte spørre.

Forøvrig erdet ikke negativt for jenter å se ung ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og blir tatt for å være 14... Ganske dritt, så skjønner at du blir fornærmet. Er faktisk ikke noe positivt når man allerede er ung og blir sett på som enda yngre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 44h skrev:

Jeg er 25 og blir tatt for å være 17 på polet.

sier dama i kassen: " HAH! Jeg kan se at du er 17 år!"? :laugh:

 

TS: Jeg hadde syns det var negativt. Fortrekker at alder og utseende passer sammen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser her, er det positivt. 
Det er derfor folk finner på egne historier. De vil være som deg!

Folk på polet er forpliktet til å spørre om leg om alle de mistenker er opp til 25 år. Duh. Det kan hende at hun syns du ser ut som en 25 åring,men er oppfordret til å spørre om leg fordi noen ser eldre ut også.

Så ikke anta at de tror du ser ut som om du er 17. 

Anonymkode: a07a6...1c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro skrev:

sier dama i kassen: " HAH! Jeg kan se at du er 17 år!"? :laugh:

 

TS: Jeg hadde syns det var negativt. Fortrekker at alder og utseende passer sammen :)

Sikkert bare noe de alltid gjør for de som ser yngre ut enn 25.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert negativt nå, men om noen år syntes du det er bedre å se ut som du er 20 når du er 35 enn å se ut som du er..vel, 35.

Jeg er 29, har barn, og blir tatt for å være rundt 16-17 år hele tiden. Jeg har akseptert at det bare er sånn det er, noen ser bare yngre ut, pga trekk i ansiktet eller lignende. Jeg kler meg nøytralt og klassisk. Viser leg på polet hver eneste gang. På foreldremøter blir jeg stadig påmint om at jeg "er så ung". Foreldrene trodde jo en stund jeg gikk på videregående og var fascinert av at jeg har barn på samme alder som dem selv.

Sånn er det, jeg syntes det er litt deilig, for vi lever jo ikke akkurat i et samfunn hvor det å se eldre ut enn man er, eller se ut som sin egen alder om man er over 25 er noe spesielt positivt haha.

Anonymkode: 62563...722

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er full av skjult skryt. Stå på! :laugh:

Anonymkode: 0be2d...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

I desember ble jeg spurt om legitimasjon for å kjøpe en pakke snus, jeg er 37 år. Folk har forskjellige oppfatninger av alder ut i fra utseende, ikke noe å ta seg nær av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er full av skjult skryt. Stå på! :laugh:

Anonymkode: 0be2d...230

Spesielt kvinner tror jeg er vandt til å høre at de ser så mye yngre ut. Jeg får høre det hele tiden. Ser på gamle bilder av meg selv og kan se en åpenbar aldringsprosess. Vet det er tull ;) jeg blir eldre akkurat som alle andre og det er helt greit!

Anonymkode: a07a6...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad for at her er noen som forstår meg og hvorfor jeg ikke tolker det som et kompliment. 

Om jeg var 35 år og ble tatt som 25- åring, så hadde jeg nok tatt det som et kompliment. Men som 22 åring så er det alt annet enn positivt.. 

De eneste som sier det er positivt er de over 35, haha :-p 

 

-TS

Anonymkode: 78b76...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brydde meg aldri da jeg var i den situasjonen, på den alderen. Jeg er glad jeg aldri stresset med slike småting og lot de gå inn på meg slik at jeg kunne nyte og sette pris på hverdagen og ha en fin opplevelse etterhvert som jeg vokste opp.

Anonymkode: 61c06...176

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er full av skjult skryt. Stå på! :laugh:

Anonymkode: 0be2d...230


Skryt? Du ser vel at TS synes det er ubehagelig og plagsomt? Forstår henne godt jeg.
Er ikke så morro å bli behandlet som et barn når man egentlig er godt over 20. 

Anonymkode: e20a9...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fireproof skrev:

Omg, ikkje klag. Eg er 17 og blir tatt for å være ein 12-åring.

Samme med kjæresten min, men hun bryr seg ikke. Blir ofte spurt om hun har gått inn på feil skole om morgenen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...