Gå til innhold

Reise til Egypt i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter og ser på sydenturer. Hovedsaklig Bulgaria og Egypt! Vi er et kjærestepar som veldig gjerne kunne tenkt oss en tur alene,vi har tidligere vært med familie eller venner. Jeg er student, derfor har det blitt slik at jeg ser på reiser til Bulgaria og Egypt, for det er der jeg har funnet de rimeligste turene. 

Tingen er, burde vi glemme Egypt? Mtp. alt som har foregått. Jeg var der for 2 år siden og storkoste meg, problemet er jo alt det som skjer i Egypt og rundt Egypt. Tror dere det går greit å reise dit liksom? Eller burde vi virkelig gå for Bulgaria om vi skal reise?

Anonymkode: aee26...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulgaria suger, dra til Egypt isteden. Mye bedre når det er terrorfare eller borgerkrig der, da får man mye bedre service og slipper kø.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Egypt. Skal selv på tur til et land i Midtøsten, og har vært der før. 

Anonymkode: b2075...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Egypt. Mye flott å se og glad jeg har vært der. Samtidig betemte hele reisefølget seg for at vi aldri skulle dit mer. Maten er generelt dårlig( etter vår smak i hvertfall) og det er umennesklig varmt.

 

Uka etter vi var kommet hjem ble hotellet vi bodde på bombet sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Bulgaria suger, dra til Egypt isteden. Mye bedre når det er terrorfare eller borgerkrig der, da får man mye bedre service og slipper kø.

Enig. Jeg fikk billige billetter pga den sviktende turistindustrien. Ble bare kidnappet og torturert før Amerikanske spesialsoldater reddet meg, og jeg mistet bare den ene armen.

 

Kjipt med reisefølget mitt da, som ikke overlevde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, En mann sa skrev:

Enig. Jeg fikk billige billetter pga den sviktende turistindustrien. Ble bare kidnappet og torturert før Amerikanske spesialsoldater reddet meg, og jeg mistet bare den ene armen.

Kjipt med reisefølget mitt da, som ikke overlevde. 

Terrorfaren er grovt overdreven, det er langt mer sannsynlig at du blir drept i trafikken i Bulgaria enn at en terrorist skader deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egypt har stor nedgang når det gjelder turisme men jeg ville ikke vært redd for terror i turistområdene. Ville holdt meg unna Kairo. Hurghada vil jeg tro er det tryggeste. 

Evt har du Tyrkia. Mye rimelig dit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men der er sykt varmt der på den tiden av året! 

Anonymkode: a79bb...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke dra til Romania? De har Svartehavet ved siden av og flotte naturområder ellers i landet. Maten er fantastisk og prisene vanvittig billig. Du kan fly direkte med billigselskaper fra Oslo.

Anonymkode: 97d08...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo så sykt varmt at dere burde holde dere inne. Hvorfor ikke ta en slik tur på høsten? Evnt. finnes det strandbyer i f.eks. Polen. Du kan og få ganske billige reiser til f.eks. Kroatia, Bosnia, Slovenia osv.

Anonymkode: 5ff24...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...