Gå til innhold

100 kr til den som finner lommeboka mi.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å miste lommeboka mi og klarer seriøst ikke å finne den uansett hva jeg gjør. Den som gjetter riktig overfører jeg 100 kroner til.

Backstory: Lommeboka mi hadde jeg sist i veska da jeg og 3 venninner skulle ha filmkveld. Vi var fra fredag til lørdag i huset til ene venninna, og sist gang jeg husker å ha sett lommeboka var på fredag da vi skulle handle inn snacks. Veska mi er bitteliten og har kun plass til det mest nødvendige som tlf og lommebok.

Da jeg kom hjem på lørdag rydda jeg ut av veska fordi jeg hadde søppel etter tyggispapirer og lignende, men jeg husker ikke om lommeboka var der, og om den ikke var det ville jeg ikke ha reagert på det fordi jeg ikke tenkte over det.

Jeg har ringt venninna mi som kjørte, og den er ikke i bilen hennes. Lommeboka er mest sannsynlig her hjemme på rommet mitt. Rommet mitt er en kjellerstue med seng, sofa, bord og skrivepult.

Siden vi var på butikken har jeg ikke hatt bruk for lommeboka, og jeg merket ikke før i dag at den var borte.


Så, kjør på, hjelp meg å finne lommeboka! ;) 

Anonymkode: 47c96...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har klart å miste lommeboka mi og klarer seriøst ikke å finne den uansett hva jeg gjør. Den som gjetter riktig overfører jeg 100 kroner til.

Backstory: Lommeboka mi hadde jeg sist i veska da jeg og 3 venninner skulle ha filmkveld. Vi var fra fredag til lørdag i huset til ene venninna, og sist gang jeg husker å ha sett lommeboka var på fredag da vi skulle handle inn snacks. Veska mi er bitteliten og har kun plass til det mest nødvendige som tlf og lommebok.

Da jeg kom hjem på lørdag rydda jeg ut av veska fordi jeg hadde søppel etter tyggispapirer og lignende, men jeg husker ikke om lommeboka var der, og om den ikke var det ville jeg ikke ha reagert på det fordi jeg ikke tenkte over det.

Jeg har ringt venninna mi som kjørte, og den er ikke i bilen hennes. Lommeboka er mest sannsynlig her hjemme på rommet mitt. Rommet mitt er en kjellerstue med seng, sofa, bord og skrivepult.

Siden vi var på butikken har jeg ikke hatt bruk for lommeboka, og jeg merket ikke før i dag at den var borte.


Så, kjør på, hjelp meg å finne lommeboka! ;) 

Anonymkode: 47c96...ff3

Teoretisk kan da lommeboka ha vært borte fra deg siden rett etter du hadde den når dere skulle kjøpe snacks.

Den kan ligge på butikken eller du kan ha mistet eller forlagt den i butikken eller på vei fra butikken.

Du skriver i avsnitt 3 at du ikke ville reagert. Jeg tenker at de fleste, ubevisst i det minste, hadde fått med seg at pengeboka ikke lå i vesken når du ryddet vesken for papirer (fordi veska er så liten som du skrev).

En lommebok kan skli mellom setet og mdtkonsollen, og legge seg godt til rette der, eller falle ned på gulvet. Jeg ville lett mer i bilen, kontaktet butikken, samt lett i det huset dere hadde filmkveld.

Anonymkode: 44824...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps

Finnerlønna kan du bruke selv, på å kjøpe  en gps-sak til lommeboka di :)  Så kan du bare peile den opp neste gang den evt  forsvinner

Anonymkode: 44824...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har klart å miste lommeboka mi og klarer seriøst ikke å finne den uansett hva jeg gjør. Den som gjetter riktig overfører jeg 100 kroner til.

Backstory: Lommeboka mi hadde jeg sist i veska da jeg og 3 venninner skulle ha filmkveld. Vi var fra fredag til lørdag i huset til ene venninna, og sist gang jeg husker å ha sett lommeboka var på fredag da vi skulle handle inn snacks. Veska mi er bitteliten og har kun plass til det mest nødvendige som tlf og lommebok.

Da jeg kom hjem på lørdag rydda jeg ut av veska fordi jeg hadde søppel etter tyggispapirer og lignende, men jeg husker ikke om lommeboka var der, og om den ikke var det ville jeg ikke ha reagert på det fordi jeg ikke tenkte over det.

Jeg har ringt venninna mi som kjørte, og den er ikke i bilen hennes. Lommeboka er mest sannsynlig her hjemme på rommet mitt. Rommet mitt er en kjellerstue med seng, sofa, bord og skrivepult.

Siden vi var på butikken har jeg ikke hatt bruk for lommeboka, og jeg merket ikke før i dag at den var borte.


Så, kjør på, hjelp meg å finne lommeboka! ;) 

Anonymkode: 47c96...ff3

Første jeg fikk opp etter å ha est overskriften var i en bil! På et trangt sted. Hold håndflatene mot hverandre, fra 5 til 15 cm ca, den er på et slikt sted. Enten langt inn under setet, el i sidelomme på døren.

Anonymkode: 9f71e...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...