Gå til innhold

Det som er kjipt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er kjipt med å være singel, er å ikke ha noen å gi til. Jeg er ikke ensom, jeg liker meg selv og er sosialt aktiv. Men jeg synes det rett og slett er kjipt at ingen mann får glede av denne veltrente kroppen, at jeg ikke har noen å lage middag til og at jeg ikke har en mann jeg kan massere på kvelden. Det er også leit at jeg ikke finner en mann jeg kan få til å le med min snodige humor eller at det er en mann her som jeg kan dra med ut på morsomme sprell. 

Jeg skulle så gjerne hatt en mann jeg kunne overøst med alt det gode jeg vil gi. Men ingen menn tørr. 

Anonymkode: cd9d1...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen menn tør? Er dette en tulletråd? Har du skummelt fjes? Er du egentlig en mann med brystimplantat?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pettersenper skrev:

Ingen menn tør? Er dette en tulletråd? Har du skummelt fjes? Er du egentlig en mann med brystimplantat?

Haha. Neida. Jeg er søt og grei. Og jeg får dater. Men det blir ikke så mye ut av det. De fleste vil bare ha et puleforhold. Jeg ønsker bare at det skal seile inn en fyr som tar meg med storm :P (jada slapp av. Jeg tar initiativ) 

Anonymkode: cd9d1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er kjipt med å være singel, er å ikke ha noen å gi til. Jeg er ikke ensom, jeg liker meg selv og er sosialt aktiv. Men jeg synes det rett og slett er kjipt at ingen mann får glede av denne veltrente kroppen, at jeg ikke har noen å lage middag til og at jeg ikke har en mann jeg kan massere på kvelden. Det er også leit at jeg ikke finner en mann jeg kan få til å le med min snodige humor eller at det er en mann her som jeg kan dra med ut på morsomme sprell. 

Jeg skulle så gjerne hatt en mann jeg kunne overøst med alt det gode jeg vil gi. Men ingen menn tørr. 

Anonymkode: cd9d1...b04

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Neida. Jeg er søt og grei. Og jeg får dater. Men det blir ikke så mye ut av det. De fleste vil bare ha et puleforhold. Jeg ønsker bare at det skal seile inn en fyr som tar meg med storm :P (jada slapp av. Jeg tar initiativ) 

Anonymkode: cd9d1...b04

Høres ut som ei som jeg ville hatt noe seriøst med :) 

Anonymkode: 8b5d2...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Neida. Jeg er søt og grei. Og jeg får dater. Men det blir ikke så mye ut av det. De fleste vil bare ha et puleforhold. Jeg ønsker bare at det skal seile inn en fyr som tar meg med storm :P (jada slapp av. Jeg tar initiativ) 

Anonymkode: cd9d1...b04

Er det ikke det vi alle vil ha? (Bare jenter som tar oss med storm for vår del). Vi menn som holder seg til puleforhold har vel bare ikke blitt tatt med storm enda. Skal mye til å finne den perfekte jenta liksom. Ikke har vi dårlig tid heller i 20 årene

Endret av pettersenper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pettersenper skrev:

Er det ikke det vi alle vil ha? (Bare jenter som tar oss med storm for vår del). Vi menn som holder seg til puleforhold har vel bare ikke blitt tatt med storm enda. Skal mye til å finne den perfekte jenta liksom. Ikke har vi dårlig tid heller i 20 årene

Menn i 20-åra vil helst bare leke rundt. Menn i 30-årene begynner å bli litt seriøse og kan gifte seg og få barn. Menn i 40-årene er ferdig med forhold og vil pule rundt. 

Det er dessverre få menn igjen som tør ta sjansen på et forhold. 

Anonymkode: cd9d1...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn i 20-åra vil helst bare leke rundt. Menn i 30-årene begynner å bli litt seriøse og kan gifte seg og få barn. Menn i 40-årene er ferdig med forhold og vil pule rundt. 

Det er dessverre få menn igjen som tør ta sjansen på et forhold. 

Anonymkode: cd9d1...b04

Det er det vi ser etter først og fremst kanskje, men det betyr ikke, iallfall ikke for meg, at jeg ville kjempet mot å bli tatt med storm. Det er bare det at ingen jenter tar meg med storm, så jeg går bare for gøy i stedet. Var forelsket en gang da jeg var yngre, men jeg turte dessverre ikke gjøre noe den gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli tatt med storm!!!!!!! NÅ!!!!!!!!!!!!! Kom igjen`aaaaaaaa

Anonymkode: bf2c2...2bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Utenom den veltrente kroppen da, har en helt normal kropp. :fnise:

Savner å snakke om alt og ingenting over ei pute, ha chilledager inne sammen med en jeg er glad i og lage mat, gå tur, kose med. + alt det andre 

Anonymkode: 81a3f...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i 20-åra vil helst bare leke rundt. Menn i 30-årene begynner å bli litt seriøse og kan gifte seg og få barn. Menn i 40-årene er ferdig med forhold og vil pule rundt. 

Det er dessverre få menn igjen som tør ta sjansen på et forhold. 

Anonymkode: cd9d1...b04

Snakk for deg selv.

Anonymkode: c24ed...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Neida. Jeg er søt og grei. Og jeg får dater. Men det blir ikke så mye ut av det. De fleste vil bare ha et puleforhold. Jeg ønsker bare at det skal seile inn en fyr som tar meg med storm :P (jada slapp av. Jeg tar initiativ) 

Anonymkode: cd9d1...b04

Men hvorfor mener du at de ikke tørr? - Glem det, så svaret over her.. 

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaliser energien din i noe annet. Du kan gi mer enn bare mat og sex. Få deg et dyr og gi kjærlighet og tid ti det, meld deg i frivillig greier , wotever 

Anonymkode: 8ece3...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn i 20-åra vil helst bare leke rundt. Menn i 30-årene begynner å bli litt seriøse og kan gifte seg og få barn. Menn i 40-årene er ferdig med forhold og vil pule rundt. 

Det er dessverre få menn igjen som tør ta sjansen på et forhold. 

Anonymkode: cd9d1...b04

Det har ingenting med at de ikke tør ta sjansen på et forhold, det kan jeg skriver under på. Det er en unnskyldning enkelte menn bruker for å ikke måtte etablere seg med kvinner som de ikke ser på som rett for noe seriøst. Det handler om mangel på beundring og stolthet til kvinnene ikke at de er redde for relasjoner. 

På tide at kvinner slutter å bruke det som unnskydning og heller tar seg en titt i speilet for å finne ut hvorfor de bare roter seg bort i menn som ikke vil ha noe mer enn sex, eller hvorfor menn som er bra ikke ser på dem som bra nok.

Vil man ha et forhold men ikke får det med de man vil ha, må man finne ut hvorfor og faktisk gjøre en innsats for endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Nettinettet skrev:

Det har ingenting med at de ikke tør ta sjansen på et forhold, det kan jeg skriver under på. Det er en unnskyldning enkelte menn bruker for å ikke måtte etablere seg med kvinner som de ikke ser på som rett for noe seriøst. Det handler om mangel på beundring og stolthet til kvinnene ikke at de er redde for relasjoner. 

På tide at kvinner slutter å bruke det som unnskydning og heller tar seg en titt i speilet for å finne ut hvorfor de bare roter seg bort i menn som ikke vil ha noe mer enn sex, eller hvorfor menn som er bra ikke ser på dem som bra nok.

Vil man ha et forhold men ikke får det med de man vil ha, må man finne ut hvorfor og faktisk gjøre en innsats for endring.

Er det jeg som må endre meg fordi de skal finne seg selv, er emosjonelt utilgjengelig eller hva slags unnskyldning de nå bruker? 

TS sitt innlegg kunne vært skrevet av meg også. Men jeg aner jo et mønster hos meg selv nå, jeg har kun involvert meg med menn som bor et stykke unna de siste 7-8 årene....

Anonymkode: c4e6a...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som må endre meg fordi de skal finne seg selv, er emosjonelt utilgjengelig eller hva slags unnskyldning de nå bruker? 

TS sitt innlegg kunne vært skrevet av meg også. Men jeg aner jo et mønster hos meg selv nå, jeg har kun involvert meg med menn som bor et stykke unna de siste 7-8 årene....

Anonymkode: c4e6a...244

Ja det er faktisk du som må endre noe. Det der du som velger emosjonelt utilgjenngelige menn (hvis det er en unnskyldning som passer deg) og som du sier det så har du selv valgt å involvere deg med menn som bor ett stykke unna. Enklere det vet du.. Da kan du skylde på avstanden eller noe annet når de ikke gir deg det du vil ha.

Gå etter menn som faktisk er bra og takle heller en avvisning, fremfor å gå etter det som ikke gjør noe vondt å bli avvist fra ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nettinettet skrev:

Ja det er faktisk du som må endre noe. Det der du som velger emosjonelt utilgjenngelige menn (hvis det er en unnskyldning som passer deg) og som du sier det så har du selv valgt å involvere deg med menn som bor ett stykke unna. Enklere det vet du.. Da kan du skylde på avstanden eller noe annet når de ikke gir deg det du vil ha.

Gå etter menn som faktisk er bra og takle heller en avvisning, fremfor å gå etter det som ikke gjør noe vondt å bli avvist fra ;) 

Du skal lete jævli lenge og nøye for å finne en emosjonelt tilgjengelig mann. Kjenner ikke mange slike menn. 

Problemet er jo at damer er veldig tilgjengelig og menn ikke. 

Anonymkode: cd9d1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Nettinettet skrev:

Men hvorfor mener du at de ikke tørr? - Glem det, så svaret over her.. 

"De tør ikke" er noe folk (og kanskje spesielt kvinner) sier om folk som ikke vil det samme som dem, siden situasjonen er lettere å takle når man kan forklare den ved å tillegge andre svakhet. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse. Bytt ut ordet "tør" med "gidder ikke". 

Anonymkode: cd9d1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mai 2016 at 1.36, Nettinettet skrev:

Ja det er faktisk du som må endre noe. Det der du som velger emosjonelt utilgjenngelige menn (hvis det er en unnskyldning som passer deg) og som du sier det så har du selv valgt å involvere deg med menn som bor ett stykke unna. Enklere det vet du.. Da kan du skylde på avstanden eller noe annet når de ikke gir deg det du vil ha.

Gå etter menn som faktisk er bra og takle heller en avvisning, fremfor å gå etter det som ikke gjør noe vondt å bli avvist fra ;) 

Jeg går etter de litt lengre unna fordi jeg ikke vil ende opp på fest der tre ekser i teorien kan sitte og diskutere meg. For mange felles venner er faktisk lettere dealbreaker for meg!? 

Anonymkode: c4e6a...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går etter de litt lengre unna fordi jeg ikke vil ende opp på fest der tre ekser i teorien kan sitte og diskutere meg. For mange felles venner er faktisk lettere dealbreaker for meg!? 

Anonymkode: c4e6a...244

I teorien kan det skje ja, men hvorfor i alle dager ville du valgt en mann som har slike ekser? Sier ikke det noe om han? Jeg synes du lager katastrofe senarioer som du selv kan kontrollere om du ønsker i livet ditt eller ikke.Ikke ved å velge menn som bor langt unna, men å velge bra menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...