Gå til innhold

Ting du synes er koseliiig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nevn noen ting du synes er koselig :)

Anonymkode: 1f320...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vin, reiser, mat og lange turer. Og båter. Og å kjøpe ting. Og trening. Og film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som faller meg inn; rundstykker, skog, fugler, media-silence, bål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne besøk, familie besøk, gå lange turer, mat sammen med venner/familie, reise, bake/lage mat, god film og snop :) 

Anonymkode: 27ded...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyre i ovnen, tenne stearinlys og ligge på sofaen under ett teppe og bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin, øl, dyr, gress, blomster, havbris, klemmer, kyss, sex, taxfree, sol, snø, regn, penger og fuglekvitter. 

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter. Lukten av hegg og syrriner. Hvitveis. Nskne føtter på mykt gress. Lukten av nyklipt gress. Lukten av gjærbakst. Det første snøfallet. Jul. Astrid lindgren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Et glass rødvin, levende varmt lys, en myk seng med nyvasket sengetøy, smågodt, og en film mens jeg ser ut vinduet og tenker på alle som står ute i kulden, i kø inn til utesteder med bråk og styr rundt seg. Det er koseliiig! :)

Hater byen og hver gang jeg er ute angrer jeg alltid og lengter hjem. Nyter virkelig koselige kvelder hjemme. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krype under et pledd og se film med kjæresten, sangstund med barna, varme strender, restaurantbesøk, venninneprat, hagearbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte helt stille og rolig med barnet på fanget, lille julaften, høst/ vinterkveld inne med stearinlys og utepils med venner feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...