Gå til innhold

Sånne folk irriterer meg


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Den 23.5.2016 at 21.48, michaeline__07 skrev:

"Holder på å klikke"? Hva slags voksent menneske omtaler ting sånn i det hele tatt? Det heter å bli sint, eller sinna - ikke å klikke. Du kan da ikke helt irrasjonelt argumentere med rasisme og breivik fordi noen er uenig. Det henger ikke på grep, men selvklart, hvis man ikke er enig med dere så får man kjørt seg. Nå liker dere ingen - sånn at det er sagt og skrevet veldig tydelig i VG. En med respekt for seg selv hadde aldri eskalert debatten om breivik og en med vettet i behold hadde seriøst aldri trodd at breivik brøy seg om deg. Dra tilbake - det er du som er en jævla rasist. 

Hva har det at jeg holder på å klikke med rasisme og Breivik å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Aye skrev:

Hva har det at jeg holder på å klikke med rasisme og Breivik å gjøre?

Vet ikke - det var det jeg lurte på. det samme med nasjonaliteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som ikke gidder å følge med på TV-programmer. Men de påstår at de er veldig interesserte i det som blir sendt på TV. Så de må til stadighet spørre og grave alle andre om hva som skjer / har skjedd....

"Hvem er egentlig den fyren der?"
"Hva skjedde for litt siden?"
"Hvem er det kvinnfolket der"

Slike folk irriterer meg...

Anonymkode: 039b6...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Folk som blir sinte på alle andre, for ting som egentlig er deres egen feil.

Hvis de har en datamaskin som blir ødelagt av tordenvær, virus, rappet av innbruddstyver eller whatever. Dette er jo selvfølgelig veldig frustrerende og irriterende for dem. Men de kan finne på å ta all sin irritasjon og frustrasjon ut over alle andre.

Anonymkode: 15a72...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som må nevne ting til deg om ting som du vet godt selv. Jeg er en høy kvinne, likevel MÅ enkelte personer gjøre et stort nr ut av det. De må bemerke det "oi, du var høy!" Elker stå og gjøre tegn for å bemerke at de føler seg små. Og de som må si det hver gang de møter deg. "Jeg føler meg så sykt liten ved siden av deg". Eller de som må komme en eller annen vits, eller kallenavn som "langbein".og tror den kommentaren deres er så jævla hardcore. And I be like: "how funny.. ofc i know im tall...can you please talk about something else?"

- folk som snakker hele tiden. De som må avbryte når andre snakker, for å snakke om noe veldig lite intressant som de selv syntes er dødsintressant. De som enkelt og greit skal ha alles oppmerksomhet, hele tiden! 

- de som har i mot hasj fordi det er forbudt. Generelt folk som mener ting "korrekt" fordi det er en regel, ikke fordi de mener det personlig. Snur seg etter vinden kalles det vel.

Anonymkode: 4f5bc...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du blir irritert. Jeg har heldigvis aldri opplevd at noen har stelt seg i kassakøen, hverken ved siden av eller bak meg. Det er passe sært, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som blir sinte på alle andre, for ting som egentlig er deres egen feil.

Hvis de har en datamaskin som blir ødelagt av tordenvær, virus, rappet av innbruddstyver eller whatever. Dette er jo selvfølgelig veldig frustrerende og irriterende for dem. Men de kan finne på å ta all sin irritasjon og frustrasjon ut over alle andre.

Anonymkode: 15a72...ecf

Sånn som når det er alle menn i Norge sin feil at trump har befølt en kvinne på låret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele det hylekoret som raljerer på sosiale medier og debatt-forum, om at Therese Johaug er fullstendig uskyldig. :ohmy: Det eneste argumentet deres er at "Norge gjør ikke sånn" eller "INGEN norske utøvere har noensinne, gjort noe som helst - for de er uskyldige engler, hver bidige en!" 

Veldig mange idrettsstjerner på 1990-tallet, brukte nok EPO. Det var først litt utover 2000-tallet, at det kom skikkelige tester som kunne påvise slik bruk. Om man skulle bli tatt for dette på 1990-tallet, så måtte man bli  tatt på fersken med slike substanser. Et eksempel er Festina-affæren. Dansken Bjarne Riis vant jo i Tour de France , men senere han at også han var dopet. Det var i mange år vanlig med doping, i sykkel-sporten. Å tro at dette ikke har vært like utbredt i andre utholdenhetsidretter er alt for naivt.

Anonymkode: 15a72...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

- folk som må nevne ting til deg om ting som du vet godt selv. Jeg er en høy kvinne, likevel MÅ enkelte personer gjøre et stort nr ut av det. De må bemerke det "oi, du var høy!" Elker stå og gjøre tegn for å bemerke at de føler seg små. Og de som må si det hver gang de møter deg. "Jeg føler meg så sykt liten ved siden av deg". Eller de som må komme en eller annen vits, eller kallenavn som "langbein".og tror den kommentaren deres er så jævla hardcore. And I be like: "how funny.. ofc i know im tall...can you please talk about something else?"

- folk som snakker hele tiden. De som må avbryte når andre snakker, for å snakke om noe veldig lite intressant som de selv syntes er dødsintressant. De som enkelt og greit skal ha alles oppmerksomhet, hele tiden! 

- de som har i mot hasj fordi det er forbudt. Generelt folk som mener ting "korrekt" fordi det er en regel, ikke fordi de mener det personlig. Snur seg etter vinden kalles det vel.

Anonymkode: 4f5bc...a7f

Ha ha kjenner meg så igjen angående det med høyden. Er så utrolig irriterende, som om jeg ikke vet hvor høy jeg er. Jobber med et par stykker som er korte og de også får hele tiden kommentarer og morsomheter pga høyden. En gang ble jeg så irritert på en som kommenterte for tusende gang: "kommer ikke over hvor høy du er jeg altså" (jeg er 179 cm, så ikke akkurat monsterhøy). Så jeg bare svarte: "kommer ikke over hvor lite sosial intelligens du har jeg altså" Jada vet barnslig, men ble så oppgitt. Han ble sur. 

 

Anonymkode: 479da...186

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som bruker veldig mye rapsolje eller whatever, når de skal steke noe i stekepannen!

Nesten umulig å smake det maten egentlig skal smake. Man kjenner jo bare smaken fra all den stekeoljen de har brukt...

Anonymkode: 15a72...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som blir tatt fullstendig på sengen, over at det kan komme en del snø i november.

Hvert eneste år er det alltid noen som presterer å kjøre i grøfta med sommerdekk, når det er minusgrader og nattefrost. Hvordan kan folk være så korttenkte, hvert eneste år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...