Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig. Jeg har så få venner at jeg ikke kan se for meg at noen noe gang hadde gjort noe så fint for meg, og jeg hadde vert helt målløs hvis det skjedde. Mens hun er sint..? herlighet.. flaut..

Anonymkode: 7fc7d...87a

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt var det bare 2 som kom, pluss forloveren min. Ingen av de to var invitert i bryllupet, de var kollegaer av meg...

Senere kom min svigerinne innom.

Ikke noen av kjærestene/konene til vennene våre kom, vet om hvertfall 6 stk som takket nei...

Hverken jeg el forloveren min har snakket om det... Jeg synes det var flaut

men de kom i bryllupet.... 

Endret av Hurrahei
  • Liker 40
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes hele greia ble så kleint at jeg vurderte nesten å droppe bryllupet. Dro likevel da.. forventet en unnskyldning i etterkant men den kunne jeg se lenge etter. Ts

Anonymkode: a660e...827

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. mai 2016 at 0.07, AnonymBruker skrev:

Fortell om det verste utdrikningsslaget dere har vært på..

Mitt tilfelle: 

Dette er en god stund tilbake da min klassevenninne fra videregående skulle gifte seg: 

Bruden ble veldig misfornøyd da det viste seg at spa ikke var inkludert(forloveren hadde ikke fått noe ønske om dette), og satt og surmulte nesten hele kvelden og mente at hun hadde "gledet seg" for ingenting. I tillegg mislikte hun maten som ble servert(vi var på Dinner i Oslo) fordi hun var ikke keen på "thaimat" som hun kalte det(som hun fortalte etter vi hadde fått maten servert). Endte med at bruden gikk fra bordet før vi andre hadde rukket og spise opp, og sa at hun ville hjem. Vi fortalte at vi skulle overraske henne med å ta henne med på et show og deretter leid bord på hennes favoritt utested etterpå, men hun takket nei (!!!) og gikk ut døren før vi fikk fordøyd hva som hadde hendt. Forloveren ble knust og tårene begynte å renne. Vi hadde stelt i stand en skikkelig champagnefrokost med kake og mat tidligere på morgenen, og deretter spandert rappellering på Holmenkollen. Fikk høre i etterkant av en annen deltaker at hun var skuffet over at vi ikke gjorde mer ut av dagen, og at vi tydeligvis ikke kjente henne godt nok(hun hadde igjen ikke gitt forloveren noen ønsker, og heller oppmuntret til å overraske). 

kontakten dabba av etter det.. :fnise:

Anonymkode: a660e...827

:hakeslepp: Bortskjemt bitch

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg holdt utdrikningslag. Bruden var storfornøyd! Men en venninne av henne måtte trekke min venninne til side hele tiden og si alt hun ikke likte.. Maten, aktivitetene, drikkene.. Alt! Hun ødela mye for min venninne som ønsket kun det beste for alle. Alle var glade unntatt denne venninne som alltid skulle snakke med min venninne alene og forklare hvor dårlig det var.. Lurer sånn på hva hun hadde forestilt seg?

Anonymkode: f9f33...a02

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg holdt utdrikningslag. Bruden var storfornøyd! Men en venninne av henne måtte trekke min venninne til side hele tiden og si alt hun ikke likte.. Maten, aktivitetene, drikkene.. Alt! Hun ødela mye for min venninne som ønsket kun det beste for alle. Alle var glade unntatt denne venninne som alltid skulle snakke med min venninne alene og forklare hvor dårlig det var.. Lurer sånn på hva hun hadde forestilt seg?

Anonymkode: f9f33...a02

Haha! Hvem bryr seg om hva de andre mener. Er jo viktigst at bruden er glad!

 

Har ikke vært i et eneste uttrikknigslag, haaater sånne greier. Synes det bare er kleint og flaut.

Så da jeg skulle gifte meg gav jeg min forlover strengt forbud mot utdrikningslag. Hun kjenner meg så godt at det forstod hun før jeg da det. ;)

 

edit: nå juger jeg! Kom på at jeg har vært i ett. Det vil si, de "morsome" aktivitetene på dagen droppet jeg og ble med på middag og ut på byen senere. Sa mannen skulle jobbe så jeg måtte være hjemme med barna.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninden min var strålende fornøyd hun og koste seg helt til vi sa at vi skulle betale for middagen hennes på Sawan. Ja, hun ble sur fordi at hun ikke fikk lov til å betale selv.  Vi trodde at hun spøkte og betalte for henne. Men neida det var ingen spøk, hun ble faktisk  drisur og surmulte store deler av kvelden, helt til det kom en fremmed guttegjeng som begynte å flørte med henne, da ble hun skikkelig blid- mot dem, oss ignorerte hun fullstendig. (Hun gjorde ikke noe hun ikke burde gjort med noen av guttene altså)

Jeg dro i bryllupet hennes, men etter det hadde vi en pause i vennskapet vårt på omslag ett år. Nu har vi tatt opp vennskapet igjen.

Anonymkode: 41cfc...2dd

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eget egentlig. Føler meg utakknemlig for faktisk å si det, men... 

14 var invitert, 4 dukket opp til sammen, hvor en kom en time senere og en annen dro etter en times tid. Så vi var maks 4 venninner som dro og tok en kaffe på en kafé, for deretter å dra en tur ut på sjøen med båt. Hyggelig å være med dem, men det ble mer som et vanlig treff med venner enn noe annet. 

Hørte i etterkant at forloveren min hadde andre planer, men at de ble spolert fordi det var så få som kom. 

Det var fire personer jeg ikke står veldig nær (utenom forlover), som ikke kjenner hverandre, så det ble ganske kleint, da jeg måtte holde samtalen igang mye av tiden. Hadde dette vært mine nærmeste venner, så hadde det også vært annerledes, men de som kom var de som jeg har minst kontakt med.  :/ 

Anonymkode: 9ae5e...657

  • Liker 37
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, estrella skrev:

Ts, fortsatte dere kvelden uten bruden? Det hadde søren meg jeg gjort 😂 For en oppførsel! 

Vi spiste opp og gikk på en annen, litt roligere bar og prøvde å skjønne hva som hadde hendt. Forloveren gikk hjem rett etter restauranten. Men det ble en litt tidlig kveld på oss alle, for å si det sånn. TS

Anonymkode: a660e...827

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt eget egentlig. Føler meg utakknemlig for faktisk å si det, men... 

14 var invitert, 4 dukket opp til sammen, hvor en kom en time senere og en annen dro etter en times tid. Så vi var maks 4 venninner som dro og tok en kaffe på en kafé, for deretter å dra en tur ut på sjøen med båt. Hyggelig å være med dem, men det ble mer som et vanlig treff med venner enn noe annet. 

Hørte i etterkant at forloveren min hadde andre planer, men at de ble spolert fordi det var så få som kom. 

Det var fire personer jeg ikke står veldig nær (utenom forlover), som ikke kjenner hverandre, så det ble ganske kleint, da jeg måtte holde samtalen igang mye av tiden. Hadde dette vært mine nærmeste venner, så hadde det også vært annerledes, men de som kom var de som jeg har minst kontakt med.  :/ 

Anonymkode: 9ae5e...657

 Dårlig av forlovere å ikke få med flere da, de 2 utdrikningslagene jeg har blitt invitert i har forlover laget en facebookgruppe, og hatt avstemning på hvilken helg det passer best 

Anonymkode: 8b216...afa

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...