Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun vært i et og det var ikke særlig hyggelig. Bruden som hadde god økonomi ville vi skulle spise på dyr restaurant. Vi var 12 til sammen og halvparten  (meg inkludert) måtte si ikke kunne bli med pga den stive prisen. Så vi ble enige at vi møtes på et utested når de var ferdig med middagen.

Da de ankom så var alle (spesielt bruden) drita. Lurer på hvor mye de drakk på restauranten? De kom hoiende inn døra. Flaut. Alle ble fullere og fullere. Til slutt var hele laget splitet opp. Noen ble kastet ut og noe forsvant. Jeg orket ikke mer og gikk bort til taxi.  I taxikøen sto en av de andre som var med og sa hun hadde sett bruden sjangle avgårde med en eller annen fyr. Hjelpes.

Endret av Christy89
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Utdrikningslag med masse kleine oppgaver i byen. Ble bare flau av det og hjalp ikke at vi i tillegg ble filmet av en fyr jeg ikke hadde kjemi med.

Anonymkode: b092a...859

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2016 den 17.40, smalls skrev:

Jeg klarer ikke å forstå når brud og forlover har bestemt seg for å dra på spa osv osv, mens de andre bare må sitte å vente på de. Hadde vært bedre hvis de møtte resten senere, når de var ferdig med alt. Selv om det er brudens utdrikningslag, så synes jeg at alle skal ha det gøy. Kjedelig når man må følge med mens de gjør gøye ting og de andre bare må vente.

Tror greia til enkelte bruder (brudezillaer) er at de vil nyte å se de andre vennene misunnelige, typ "se hvor heldig jeg er da". Jeg hadde aldri klart det, hadde ønsket at alle mine venninner koste seg like mye som meg selv. Men jeg kommer heller aldri til å ha utdrikningslag, syns det er harry. 

Ble bedt i utdrikningslaget til en gammel venninne og halvkjent blogger, hvor temaet skulle være at hun var queen of blogs og hvor heldige vi var som kjente henne. En utrolig klein kveld, hvor 3 stykker (brud, forlover + ene venninna) var en klikk, lo høyt hele kvelden og ble drita, mens vi andre egentlig bare satt å venta på å få dra hjem. Verste av alt er at det ikke ble noe av det bryllupet heller så det var 1 stk bortkasta kveld for min del, brukte en del penger på dette laget 

 

Anonymkode: a1666...d37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke en gang invitert til utdrikningslaget til storesøsteren min! 

Vi kom til byen hun bodde i, cirka en ukes tid før selve bryllupet. Ett par dager før bryllupet stakk søsteren min ut sammen med forloveren hennes, og en haug venninner. Men nærmeste familie var tydeligvis ikke "velkommen" der.

Men når brudgommen hennes skulle ut sammen med noen kompiser, så ble begge brødrene mine invitert med. Selv om brudgommen ikke en gang kjente dem noe særlig før dette...

Jeg fikk tilfeldigvis vite om dette utdrikningslaget dagen ETTER at festlighetene hennes faktisk hadde funnet sted, når jeg hørte at hun og ett par venninner diskuterte ivrig dette - og hvor "vanvittig morsomt" det viss nok hadde vært... 

Anonymkode: 784d1...5bb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.11.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ikke en gang invitert til utdrikningslaget til storesøsteren min! 

Vi kom til byen hun bodde i, cirka en ukes tid før selve bryllupet. Ett par dager før bryllupet stakk søsteren min ut sammen med forloveren hennes, og en haug venninner. Men nærmeste familie var tydeligvis ikke "velkommen" der.

Men når brudgommen hennes skulle ut sammen med noen kompiser, så ble begge brødrene mine invitert med. Selv om brudgommen ikke en gang kjente dem noe særlig før dette...

Jeg fikk tilfeldigvis vite om dette utdrikningslaget dagen ETTER at festlighetene hennes faktisk hadde funnet sted, når jeg hørte at hun og ett par venninner diskuterte ivrig dette - og hvor "vanvittig morsomt" det viss nok hadde vært... 

Anonymkode: 784d1...5bb

Glem den kjerringa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Glem den kjerringa. 

Hun skal glemme søsteren sin?😅 Eller misforsto jeg deg nå?

Anonymkode: e26d7...160

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt om det, men for lenge siden var det en blivende brudgom som våknet opp i en seng i Kirkeveien (Oslo), omkranset av oransje kjegler og andre veisperringssaker. Det må ha vært litt spesielt. I dag ville nok politiet tatt affære temmelig raskt.

Anonymkode: 25a35...7a3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har bare hørt om det, men for lenge siden var det en blivende brudgom som våknet opp i en seng i Kirkeveien (Oslo), omkranset av oransje kjegler og andre veisperringssaker. Det må ha vært litt spesielt. I dag ville nok politiet tatt affære temmelig raskt.

Anonymkode: 25a35...7a3

😂😂

Anonymkode: b092a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette sjøl i en lokalavis, etter å ha hørt rykter på forhånd.

Et par skulle gifte seg, og hun sa nei til Oslo, for der var det horer. Kompisene dro han med til Oslo og bryllupet ble avlyst. Innlegget var ikke så detaljert, men jeg skjønte at historien var sann. Utrolig trist.

Anonymkode: aeec6...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg leste dette sjøl i en lokalavis, etter å ha hørt rykter på forhånd.

Et par skulle gifte seg, og hun sa nei til Oslo, for der var det horer. Kompisene dro han med til Oslo og bryllupet ble avlyst. Innlegget var ikke så detaljert, men jeg skjønte at historien var sann. Utrolig trist.

Anonymkode: aeec6...682

Den kommende brudgommen som fikk bryllupet avlyst, hadde et kort innlegg.,

Anonymkode: aeec6...682

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, O.G. skrev:

Glem den kjerringa. 

For et umodent og lite gjennomtenkt svar! Så enkelt er det overhodet ikke. 

Anonymkode: c762f...60e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Egentlig var utdrikningslaget helt topp, får jeg et slikt utdrikningslag hadde jeg vært strålende fornøyd. Beste jeg har vært i, hvis man ser bort fra bruden😜
Mange morsomme aktiviteter og spa for alle, all mat og drikke var dekt (frokost, lunsj, middag) så forloveren hadde åpenbart betalt store deler selv, da det beløpet vi betalte ikke kunne holdt til alt vi gjorde, spiste og drakk. 
 

Fra start var bruden sur på forloveren fordi vi ikke ville si hvor hun skulle. Hun kom jevnlig med frekke kommentarer til forloveren. Oppførte seg som hun var misfornøyd med opplegget, men det var jo skreddersydd til hennes interesser. 
Forloveren hadde lagd en morsom quiz, da var bruden sur fordi hun mente at flere av svarene var feil. Hun griste i taxien, så forloveren måtte betale ekstra. Det bare lo bruden av..
Og sånn holdt det på utover kvelden. På slutten så forloveren veldig trøtt og sliten ut, da kjeftet hun fordi hun så trøtt ut!

Det var bare ekstrem merkelig oppførsel. Har aldri sett denne siden av bruden. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2019 den 19.06, Kristanna skrev:

 

Det var bare ekstrem merkelig oppførsel. Har aldri sett denne siden av bruden. 

Bruden ble bridezilla altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, O.G. skrev:

Bruden ble bridezilla altså.

Ja, virkelig. Bare sett sånt på film tidligere😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte nesten en hel helg i en annen by med reiseutgifter osv, kjente ingen andre enn bruden og det ble mye internt både i snakk og de kleine oppgavene underveis.  Ble ikke invitert i bryllupet heller, eller ble invitert som kaffegjest... 

jeg takket pent nei til å være kaffegjest... 

Anonymkode: 3f369...749

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ikke en gang invitert til utdrikningslaget til storesøsteren min! 

Vi kom til byen hun bodde i, cirka en ukes tid før selve bryllupet. Ett par dager før bryllupet stakk søsteren min ut sammen med forloveren hennes, og en haug venninner. Men nærmeste familie var tydeligvis ikke "velkommen" der.

Men når brudgommen hennes skulle ut sammen med noen kompiser, så ble begge brødrene mine invitert med. Selv om brudgommen ikke en gang kjente dem noe særlig før dette...

Jeg fikk tilfeldigvis vite om dette utdrikningslaget dagen ETTER at festlighetene hennes faktisk hadde funnet sted, når jeg hørte at hun og ett par venninner diskuterte ivrig dette - og hvor "vanvittig morsomt" det viss nok hadde vært... 

Anonymkode: 784d1...5bb

Må Bare kommentere denne ; jeg kommer selv ikke til å invitere noen av mine søstre i mitt fremtidige  utdrikningslag da dette er en dag jeg ønsker å dele med mine nærmeste venninner.  Jeg ønsker å kose meg uten  å måtte passe på alt jeg sier rundt søstrene mine eller få konstante dømmende blikk.  

Heldigvis vet min fremtidige forlover dette så det vil ikke bli noe problem:) 

Anonymkode: 439ad...65a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte nesten en hel helg i en annen by med reiseutgifter osv, kjente ingen andre enn bruden og det ble mye internt både i snakk og de kleine oppgavene underveis.  Ble ikke invitert i bryllupet heller, eller ble invitert som kaffegjest... 

jeg takket pent nei til å være kaffegjest... 

Anonymkode: 3f369...749

Håper du droppet denne venninnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...