Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok at det som har mest å si er om de inviterte gjestene er studenter, eller i full jobb. Kanskje også hvilket nivå man setter på utdrikningslaget. Har man råd til en shoppingtur med jentene til Paris, så har man jo råd til en fin gave også, tenker jeg. Og om man er den 5. i gjengen som skal ha utdrikningslag, så er det ikke sikkert det er like stas om de andre rundt seg er fullt opptatt med mann/barn/fødsler etc som hvis man er nr én som har det + de andre er single.

Anonymkode: ea8f2...ca5

Har de mottaget av den siste som blir gift, så har de vær så god å bare gi tilbake. Tro meg, det er ikke artig å være den som sponser andre og ikke blir husket på når det er ens eiga tur, fordi da er de andre liksom ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.10.2016 den 21.00, O.G. skrev:

Har de mottaget av den siste som blir gift, så har de vær så god å bare gi tilbake. Tro meg, det er ikke artig å være den som sponser andre og ikke blir husket på når det er ens eiga tur, fordi da er de andre liksom ferdig med det. 

Jeg er da enig med deg i det.

Anonymkode: ea8f2...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2016 den 15.47, O.G. skrev:

Hæææ?

Vanlig med gave i utdrikkingslag utover at man spanderer alt på bruden???

Jeg er vant med en liten gave til bruden, med en liten historie til. Også skal man gjette personen. F.eks et par spisepinner fordi man har vært i Kina sammen, eller en pose vaffelmiks om man pleide å dra på tur og spise vafler. Så ikke noe som krever nor særlig med penger.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2016 den 15.47, O.G. skrev:

Hæææ?

Vanlig med gave i utdrikkingslag utover at man spanderer alt på bruden???

 

17 minutter siden, VinterSnø skrev:

Jeg er vant med en liten gave til bruden, med en liten historie til. Også skal man gjette personen. F.eks et par spisepinner fordi man har vært i Kina sammen, eller en pose vaffelmiks om man pleide å dra på tur og spise vafler. Så ikke noe som krever nor særlig med penger.

Har @VinterSnø erfaring med at det skal være en liten ting som minner bruden om deg. Den såkalte gaveleken går ut på at bruden skal åpne pakker g gjette hvem de er fra. Har aldri brukt mer enn 100 kroner, og leken har dødd litt ut i min omgangskrets  (blir kjedelig gang 10)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesing her inne :fnise:
Når den tid kommer, skal jeg arrangere mitt eget utdrikningsslag. Bare meg er invitert, mutters alene. Sånn jeg vil ha det :)
Middag, spa, shopping osv :) Det blir veldig koselig :) Gleder meg allerede :hjerte:

Anonymkode: 8e816...0d8

  • Liker 33
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2016 den 8.33, VinterSnø skrev:

Jeg er vant med en liten gave til bruden, med en liten historie til. Også skal man gjette personen. F.eks et par spisepinner fordi man har vært i Kina sammen, eller en pose vaffelmiks om man pleide å dra på tur og spise vafler. Så ikke noe som krever nor særlig med penger.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i det verste noensinne. Var når broren til samboeren og dame (nå eks) skulle gifte seg. De var veldig unge (18 og 20) og hadde fått et barn så da måtte de liksom.

Det hele begynte med at vi var rundt 10 jenter som møtte opp. Det var meg, samboer sin søster og noen venninner av henne. Først ble hun sur fordi hun hadde ønsket seg en svindyr veske (sånn typ Gucci) og det hadde jo ikke vi tenkt at var passende på et utdrikningslag.

Uansett, etter noen drinker så drar plutselig hun ene venninna opp en pose med kokain(!) for å få igang festen. Jeg og søsteren til samboeren har aldri tatt kokain før så vi ble passe sjokkerte. Så ble vi kjeftet på fordi vi ikke "gadd å være med på moroa". 

Det blir topp stemning for å si det sånn og etterhvert begynner vi å leke "jeg har aldri", hvor en av vennene (da høy på kokain og full) sier "jeg har aldri lurt noen til å bli far til et barn som ikke er deres", og gjett hvem som drakk? - Jo bruden. Hvorpå alle venninnene ler og syntes det var kjempe artig.
(for de som ikke vet det så er "jeg har aldri" en lek hvor man kommer med utsagn og de som har gjort det må drikke, altså hvis man sier "jeg har aldri handlet på Kiwi" så må alle som har handlet på kiwi drikke.

Jeg og søsteren til sambo dro hjem ganske raskt etter det. Vi følte at vi ikke helt passet inn der, og det ble rett og slett mye informasjon. Hun hadde jo funnet ut at hun ikke var tante til ungen, og vi måtte rett og slett hjem og debriefe. Et par timer senere hamret hele laget på døren fordi bruden hadde fått panikk av hva hun hadde sagt og skulle ha oss til å ikke si noe. Slik ble det ikke og lang historie kort, det ble ingen bryllup.

Det er den rareste kvelden jeg noensinne har opplevd.

Anonymkode: c1e16...c96

WOW :ohmy:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i det verste noensinne. Var når broren til samboeren og dame (nå eks) skulle gifte seg. De var veldig unge (18 og 20) og hadde fått et barn så da måtte de liksom.

Det hele begynte med at vi var rundt 10 jenter som møtte opp. Det var meg, samboer sin søster og noen venninner av henne. Først ble hun sur fordi hun hadde ønsket seg en svindyr veske (sånn typ Gucci) og det hadde jo ikke vi tenkt at var passende på et utdrikningslag.

Uansett, etter noen drinker så drar plutselig hun ene venninna opp en pose med kokain(!) for å få igang festen. Jeg og søsteren til samboeren har aldri tatt kokain før så vi ble passe sjokkerte. Så ble vi kjeftet på fordi vi ikke "gadd å være med på moroa". 

Det blir topp stemning for å si det sånn og etterhvert begynner vi å leke "jeg har aldri", hvor en av vennene (da høy på kokain og full) sier "jeg har aldri lurt noen til å bli far til et barn som ikke er deres", og gjett hvem som drakk? - Jo bruden. Hvorpå alle venninnene ler og syntes det var kjempe artig.
(for de som ikke vet det så er "jeg har aldri" en lek hvor man kommer med utsagn og de som har gjort det må drikke, altså hvis man sier "jeg har aldri handlet på Kiwi" så må alle som har handlet på kiwi drikke.

Jeg og søsteren til sambo dro hjem ganske raskt etter det. Vi følte at vi ikke helt passet inn der, og det ble rett og slett mye informasjon. Hun hadde jo funnet ut at hun ikke var tante til ungen, og vi måtte rett og slett hjem og debriefe. Et par timer senere hamret hele laget på døren fordi bruden hadde fått panikk av hva hun hadde sagt og skulle ha oss til å ikke si noe. Slik ble det ikke og lang historie kort, det ble ingen bryllup.

Det er den rareste kvelden jeg noensinne har opplevd.

Anonymkode: c1e16...c96

Å fy faen! Verste jeg har hørt. Hvordan tok brugommen det? Stakkars gutt :( 

Jeg har kun vært i et og det var ikke så mye å skryte av. Dette var da en venninne av en venninne av meg. Hun hadde få venninner og lurte på om jeg ville komme. Joda, det kunne jeg jo :) 

Vi skulle alle møtes i byen og da vi alle var samlet, så var hun ikke å se. 40 min (!) senere så kom hun. Ble sur fordi ikke alle hadde med gave. Jeg hadde ikke med gave og det var ikke noe jeg hadde tenkt på. Vi var alle i begynnelsen av 20 åra og studenter. Hun ble også sur da ingen tilbydde seg å spandere drikke på henne.  Så hun fikk like så godt en eldre fyr til spandere på henne.

Hun og bestevenninna drakk seg stupfulle og det var nesten rart de ikke ble kastet ut. Rava rundt og bruden dansa med tubekjolen ned på under puppene. Vi prøvde å dra den opp, men den bare sklei ned igjen. Plutselig hadde hun kommet seg opp på scenen og dansa der mens eldre menn stirra på henne. Det var virkelig pinlig å se på. Så endte vi opp på MC Donalds hvor bestevenninna spydde ut over gulvet og tryna i sitt eget spy. På det tidspunktet der var vi kun 4 stykker igjen og halvparten var dratt. Vi fikk henne inn på toalettet og vasket av det verste. Jeg støttet bestevenninna og hun andre støtta bruden bort til taxi. De var helt nede for telling. De fikk de trygt hjem, men bruden klarte å spy ned hele trappa på utsiden av leiligheten. Huff.

 

Anonymkode: 91bc3...61c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for noen år siden i et utdrikningslag til ei som egentlig ikke er så nær venninne, men alle vi jentene som spilte i samme korps var invitert. Det viste seg at det ikke var så mange andre enn oss korpsvennene og forloveren som deltok.
Laget var for så vidt helt greit med artig pakkelek, god mat og tur ut på byen. Men bruden er av den skikkelig harry typen som alltid drikker seg helt fra sans og samling, så hun var snydens allerede før vi kom ut på byen. Der ble hun nektet adgang til flere utesteder, så vi havnet på en litt brun pub. Etter en kort stund satt hun på fanget til en fyr og råklinte med han før de to stakk av gårde.
Det viste seg at hun hadde tilbragt natta hos han mens forloveren hadde fortvilet forsøkt å finne henne igjen samtidig som hun måtte svare på meldinger fra brudgommen som lurte på hvor dama hans hadde blitt av.....

Det må også nevnes at i bryllupet begynte paret å krangle stygt utpå natta (typ kaste askebeger og glass på hverandre mens resten av gjestene prøvde å redde seg selv) og de er ikke lenger gift, for å si det slik...

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg blir faktisk helt sjokkert av å lese at flere har flørtet med menn på byen og dratt med de hjem!!! Herrejesus, de skal gifte seg men likevel er de utro uten å blunke? Fy fader. Jeg blir direkte provosert at de kan oppføre seg slik? Det er jo ikke rart mange ikke vil at partneren sin skal dra på byen uten de.

Anonymkode: b9a0f...7ba

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tanker jeg gjør meg som mann etter å ha lest denne tråden:

1. Hvordan velger dere damene forlover egentlig? Skulle jo tro de ikke kjente dere engang...

2. Fy pokker så dårlig mange av dere er til å planlegge

3. Kjipe/dølle bruder som klager altfor mye

4. Gjerrighet er en gjenganger, hos både gjester og arrangører

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Noen tanker jeg gjør meg som mann etter å ha lest denne tråden:

1. Hvordan velger dere damene forlover egentlig? Skulle jo tro de ikke kjente dere engang...

2. Fy pokker så dårlig mange av dere er til å planlegge

3. Kjipe/dølle bruder som klager altfor mye

4. Gjerrighet er en gjenganger, hos både gjester og arrangører

 

Hva mener du med gjerrighet? At gjestene ikke spanderer på bruden? 

Anonymkode: 6c47e...23b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/18/2016 den 16.51, Alice123 skrev:

Jeg har vært to ganskje kjipe.

Det første var bare kjedelig. Vi spiste take-away hjemme hos bruden, så gikk vi på byen. Bruden sa selv i ettertid at hun var skuffet. Hun er ei skikkelig hurramegrunt-person man kunne funnet på MYE artig med, men forloveren gadd ikke organisere noe.

Det andre var skikkelig kjipt, for meg. Laget besto av alle brudens barndoms- og ungdomsvenninner (ca 15 stk) som bodde på samme (lille) sted og hadde kjent hverandre i 20+ år. De var SKIKKELIG sammensveisa. Jeg kjente kun bruden (og knapt det). Under utdrikkningslaget overså ALLE meg (med unntak av bruden, som var så dritings store deler av tiden at hun knapt visste hvor han var). Det var ingen som snakket til meg, ville sitte med meg, og når jeg prøvde å snakke med dem så de en annen vei og nektet å svare. Det var kjempemerkelig, jeg hadde aldri møtt noen av dem tidligere og vi har ingen felles bekjente (med unntak av bruden). De hadde også holdt tilbake informasjon, så jeg hadde ikke kledd meg etter kleskoden (kostymer), møtte opp på feil restaurant (de hadde "plutselig" byttet sted i siste sekund, og "glemt" å si i fra). Men værst av alt var at de ikke sa noe om at vi måtte ha med alkohol selv, så jeg måtte være edru gjennom marerittet (det er faktisk helt utilgivelig).

På toppen av kransekaka var hele opplegget griseharry. Med drita full brud i horekostyme som skulle selge kondomer og kyss i byens gågate OG være trubadur på kjøpesenteret, karaoke i byens jævligste karaokebar (hvor det kun er fulle nordlendinger over 50 år), "morsomme" ting som penishatt (o.l.), spa i to timer for brud og forlover (uten opplegg for oss andre). Maten vi spiste var også dårlig (jeg ble syk dagen etterpå).

 (bruden er veldig fornøyd med de glimtene hun husker)

Wow, at det er mulig å oppføre seg slik! Hadde aldri falt meg inn; man må jo i alle fall passe på å inkludere h*n/de som ikke kjenner resten så godt.

Det sier vel egentlig seg selv; men hvordan ble forholdet deres etterpå? Og konfronterte du bruden i ettertid?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Fireball skrev:

Wow, at det er mulig å oppføre seg slik! Hadde aldri falt meg inn; man må jo i alle fall passe på å inkludere h*n/de som ikke kjenner resten så godt.

Det sier vel egentlig seg selv; men hvordan ble forholdet deres etterpå? Og konfronterte du bruden i ettertid?

Som nevnt var bruden skikkelig full hele tiden. Jeg kom for sent (fordi de hadde "glemt" å informere meg om at vi skulle møtes på et annet sted enn avtalt). Hun var skikkelig full allerede før jeg var der.

Bruden er skikkelig fornøyd med utdrikkingslaget sitt. Jeg har valgt å ikke si noe til henne. Da bruden og jeg i ettertid snakket om laget, nevnte jeg at jeg kom forsent fordi de andre ikke hadde gitt beskjed om stedsbytte (jeg sa ingenting om at det helt åpenbart var med vilje, og ga uttrykk for at jeg oppriktig trodde det var et uhell). Bruden ble veldig opprørt og lei seg på mine vegne. Jeg ser ingen grunn til å ødelegge et fint minne for henne.

Det var bruden som insisterte på at jeg skulle være med. Min opplevelse av dagen var ikke hennes feil :)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Alice123 skrev:

Som nevnt var bruden skikkelig full hele tiden. Jeg kom for sent (fordi de hadde "glemt" å informere meg om at vi skulle møtes på et annet sted enn avtalt). Hun var skikkelig full allerede før jeg var der.

Bruden er skikkelig fornøyd med utdrikkingslaget sitt. Jeg har valgt å ikke si noe til henne. Da bruden og jeg i ettertid snakket om laget, nevnte jeg at jeg kom forsent fordi de andre ikke hadde gitt beskjed om stedsbytte (jeg sa ingenting om at det helt åpenbart var med vilje, og ga uttrykk for at jeg oppriktig trodde det var et uhell). Bruden ble veldig opprørt og lei seg på mine vegne. Jeg ser ingen grunn til å ødelegge et fint minne for henne.

Det var bruden som insisterte på at jeg skulle være med. Min opplevelse av dagen var ikke hennes feil :)

Ok jeg forstår :) 

Kanskje like så greit å ikke utbrodere altfor mye når hun åpenbart var veldig full (noe som absolutt er innafor i sitt eget udrikkingslag), og i tillegg husker kvelden som fin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke et jeg var i, men vitne. Dama hadde på seg tiara, slør og et sånn bånd rundt seg hvor det sto "bride to be" jeg og venninnen min satt bare å måpte. Hun var kanon full. Hun danset og rotet med sleske menn. Klina med de og gud vet hva hun ikke gjorde. Det var flere som satt å stirret på henne og tenkte hva faen? :klo: Så hiver hun seg ned der vi satt og sier " jeg skal gifte meg i morgen! Skåååååål!!" Da vi sto ute å røykte, så ser vi hun sjangler avgårde med en av mennene hun hadde rota med hele kvelden. 

Jeg har vært i et som var dørgende kjedelig. Ikke noe informasjon var gitt. Bare at vi skulle møtes på senteret. Da skulle visst bruden og hennes forlover til hudpleier som var på senteret. Jeg husker ikke hvor lenge de var der, men de var der godt over en time. Vi andre, som ikke kjente hverandre så godt, ble bare surrende rundt på senteret og satt på cafe. Da de endelig var ferdig, så skulle vi ha felles mat på Egon da. Det var kun 2 som drakk (jeg var en av de), resten var mødre og drakk ingenting. Etter middagen,  så skulle vi hjem til forlover som bodde i sentrum. Da ble det kaffe og kaker. Klokka 9 ville 3 stykker dra fordi de var slitne og ville hjem å sove. Da slang 4 mann seg på for da kunne hun få gratis skyss hjem. Like etterpå dro resten pga mannen til forlover var på vei hjem og hun ville legge seg tidlig. 

Så var jeg i et annet hvor vi skulle møtes tidlig i sentrum. I 5 tida ish. Brud og forlover hadde da planlagt at vi (ikke de to) skulle ha på oss teite kostymer og gjøre masse teite ting. Stå å synge i gata, løpe rundt, kline med en random mann,  krabbe inni i butikker osv. Siden vi var så få, var det ingen som ville. Det ble bare teit. Vi var klin edru og de var jo fulle. Så endte opp på en kebabsjappe hvor jeg ble så flau. De var høylytte og lo høyt. Folk stirret jo. Var barn der og. Så gikk de inn på doen hvor de ble lenge. Sto vel der å drakk mer sprit. Da vi dro på utestedet, så var det et skikkelig drikkepress fra de. De var jo dritings. Mente på vi var såååå kjedelige. Vi drakk vi, men vi bare ikke like fulle og høylytte som de. Så begynte de to å krangle og var uenig. Endte opp med at folk bare dro og de to ble hivd ut til slutt. De dro hver sin vei og jeg ble dratt med bruden inn på en bar. Hun ble enda mer full og begynte å kjefte på meg uten noen grunn. Da fikk jeg nok og dro hjem. Noen timer senere sto hun på døra mi og hylgråt fordi hun hadde mista veska si. Etter mye om men kom en kompis og hentet henne. Veska fant hun ikke igjen. 

 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Dette var ikke et jeg var i, men vitne. Dama hadde på seg tiara, slør og et sånn bånd rundt seg hvor det sto "bride to be" jeg og venninnen min satt bare å måpte. Hun var kanon full. Hun danset og rotet med sleske menn. Klina med de og gud vet hva hun ikke gjorde. Det var flere som satt å stirret på henne og tenkte hva faen? :klo: Så hiver hun seg ned der vi satt og sier " jeg skal gifte meg i morgen! Skåååååål!!" Da vi sto ute å røykte, så ser vi hun sjangler avgårde med en av mennene hun hadde rota med hele kvelden. 

Jeg har vært i et som var dørgende kjedelig. Ikke noe informasjon var gitt. Bare at vi skulle møtes på senteret. Da skulle visst bruden og hennes forlover til hudpleier som var på senteret. Jeg husker ikke hvor lenge de var der, men de var der godt over en time. Vi andre, som ikke kjente hverandre så godt, ble bare surrende rundt på senteret og satt på cafe. Da de endelig var ferdig, så skulle vi ha felles mat på Egon da. Det var kun 2 som drakk (jeg var en av de), resten var mødre og drakk ingenting. Etter middagen,  så skulle vi hjem til forlover som bodde i sentrum. Da ble det kaffe og kaker. Klokka 9 ville 3 stykker dra fordi de var slitne og ville hjem å sove. Da slang 4 mann seg på for da kunne hun få gratis skyss hjem. Like etterpå dro resten pga mannen til forlover var på vei hjem og hun ville legge seg tidlig. 

Så var jeg i et annet hvor vi skulle møtes tidlig i sentrum. I 5 tida ish. Brud og forlover hadde da planlagt at vi (ikke de to) skulle ha på oss teite kostymer og gjøre masse teite ting. Stå å synge i gata, løpe rundt, kline med en random mann,  krabbe inni i butikker osv. Siden vi var så få, var det ingen som ville. Det ble bare teit. Vi var klin edru og de var jo fulle. Så endte opp på en kebabsjappe hvor jeg ble så flau. De var høylytte og lo høyt. Folk stirret jo. Var barn der og. Så gikk de inn på doen hvor de ble lenge. Sto vel der å drakk mer sprit. Da vi dro på utestedet, så var det et skikkelig drikkepress fra de. De var jo dritings. Mente på vi var såååå kjedelige. Vi drakk vi, men vi bare ikke like fulle og høylytte som de. Så begynte de to å krangle og var uenig. Endte opp med at folk bare dro og de to ble hivd ut til slutt. De dro hver sin vei og jeg ble dratt med bruden inn på en bar. Hun ble enda mer full og begynte å kjefte på meg uten noen grunn. Da fikk jeg nok og dro hjem. Noen timer senere sto hun på døra mi og hylgråt fordi hun hadde mista veska si. Etter mye om men kom en kompis og hentet henne. Veska fant hun ikke igjen. 

 

Utrolig kjipt når alt for mye alkohol for tidlig ødelgger det som skulle vært en knalldag... Høres ut som "henparties" tar mer av enn "stagparties" :P 

Selv har jeg vel vært på tre utdrinkningslag (for herrene), og alle har vært bra, ikke for mye fyll slik at man faktisk kan gjøre morsomme ting. 

Anonymkode: 63531...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...