Gå til innhold

Liker dere shavet penis eller med hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dere damer, hvordan penis foretrekker dere? At den er shavet helt? Eller en med litt hår rundt balla? Eller mye hår?

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hår på penisen din??? Er du i slekt med Bigfoot?

Anonymkode: 7eee9...896

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg egentlig ikke så mye. Men hvis jeg måtte velge mellom helt naturlig og helt shavet hadde jeg faktisk gått for naturlig. Synes det på en måte er litt mer "mandig" - selv om det ikke er så digg å stikke hodet sitt ned i en jungel heller om man skal dit! :P 

Anonymkode: 517c9...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig behåring eventuelt litt stusset og glatt pung :) Ikke hår er turn-off for meg.

Anonymkode: a85ce...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så kan jeg ikke huske hvordan det var å ha "gress ved roten og steinene". Har fjernet så og si alt de siste 12 årene og får litt panikk når 3. dagers dukker opp-> får da beskjed av min bedre halvdel at det nå er på tiden å finne frem "kantklipperen".

Liker heller ikke å leke Tarzan når jeg skal ned på henne, så jungelen der må også til pers med jevne mellomrom. Ellers så er det jo smak og behag, noen liker trimmet, noen liker å gå på jungelekspedisjon og noen liker å leke hvor det er glatt og fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår på selve penis har jeg aldri vært borti, heldigvis. Mannen min stusser buskaset, og det ser og føles fint. Glattbarbert hadde vært litt rart for meg.

Anonymkode: 788b6...995

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner jeg hår i maten kaster jeg den. 

Og når og om jeg skulle gidde å bry meg om å skaffe meg et sexliv igjen; ville jeg, om den snart over herpa mannen, hadde hår rundt kuken og på ballene, avstått helt fra alll aktivitet. 

Jeg liker ikke hår på det jeg skal putte i munnen og jeg liker heller ikke stålull mot noen deler av mitt underliv. 

End of story!!

Anonymkode: f9e01...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke mye som er mer turn-off enn et svett, nuppete, hårfritt underliv. Foretrekker lett trimmet. 

Anonymkode: 9194b...49f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hår på penisen din??? Er du i slekt med Bigfoot?

Anonymkode: 7eee9...896

Det er helt vanlig for menn å ha hår på penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hår på penisen din??? Er du i slekt med Bigfoot?

Anonymkode: 7eee9...896

De fleste menn har det, med mindre de barberer.

Anonymkode: 013ba...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naturlig behåring eventuelt litt stusset og glatt pung :) Ikke hår er turn-off for meg.

Anonymkode: a85ce...b5c

Okei :). Jeg er 17 år, men hva vil du si er forskjellen mellom stusset og glatt? 

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Vin_fruen skrev:

Glatt, glatt, glatt!

Overalt? Rundt penis og balla? Hvordan er det egentlig man får glatt rundt balla?

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Merovingian skrev:

Personlig så kan jeg ikke huske hvordan det var å ha "gress ved roten og steinene". Har fjernet så og si alt de siste 12 årene og får litt panikk når 3. dagers dukker opp-> får da beskjed av min bedre halvdel at det nå er på tiden å finne frem "kantklipperen".

Liker heller ikke å leke Tarzan når jeg skal ned på henne, så jungelen der må også til pers med jevne mellomrom. Ellers så er det jo smak og behag, noen liker trimmet, noen liker å gå på jungelekspedisjon og noen liker å leke hvor det er glatt og fint.

Okei, så du har helt glatt, rundt pungen og ballene? Hvordan er det du forresten shaver deg rundt ballene? Synes det er litt vanskelig.

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei og nei, hva skjer???? Shavet penis og baller???? Er det in? Da hadde jeg løpt min vei, skikkelig turn off!

Ville følt det var litt gay

Så svaret blir: naturlig!

Anonymkode: bec2b...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LittDiva skrev:

Stusset , om det er mye. Absolutt ikke glattbarbert . 

Hvorfor ikke glattbarbert?

Anonymkode: e3229...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...