Gå til innhold

Når alt blir galt på samme tid


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Vi kjenner alle følelsen av "typisk", når alt virker å hope seg opp på samme tid. Ikke bare er vaskemaskina ødelagt men du brakk tåa på samme tid. Tingene er ikke nødvendigvis store, men til sammen får de deg til å føle deg rævva. 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvordan klarer folk å være så optimistiske alltid? :grine: Jeg veit jo at jeg har det jævlig bra her i verden, men følelsene er uenig, Rainstorm du har det rævva, sier de. Gi meg styrke! 

  • Dataen (som jeg bruker til jobb, "TV", studering, musikk, annen underholdning, skriving, ++)er nede for telling, klikka totalt, krukings, ute av drift (men jeg har jo en smart telefon!)
  • Telefonen har fått en sprekk (men den fungerer jo)
  • Jeg er dumpa (men jeg er jo ung, så har muligheten til å bli dumpa mange ganger til i livet.jeij.nei)
  • Jeg har ingen planer for sommerferien fordi jeg er naiv og har evig tro på kjærligheten (men jeg har jo ferie og fri i noen uker i det minste)
  • Alle vennene mine er opptatt (men jeg har jo KG) 
  • Veska mi som skulle vare noen år til ble ødelagt (men jeg har jo evnene til å sy den sammen igjen!)
  • Planen om å bruke den ekstra fritiden de neste ukene på skrive-hobbyen har gått i vasken for smarttelefonen er ikke SÅ smart (men jeg har jo penn og papir...)
  • Jeg trodde jeg var flink for jeg fant ut at jeg skulle bruke den negative energien på husarbeid, men jeg kommer på at i den maskina jeg satt 60graders klærne på ligger fremdeles finkjolen jeg la til finvask noen dager siden, er det mulig Rainstorm (men jeg har jo reine truser i alle fall, og vaskemaskin!)
  • Jeg trekker en lapp fra oppmuntringsboksen jeg har til besøkende (og meg) og får "noen er imponert over tingene du får til", jmf forrige punkt, oh the irony (men det er jo litt vittig at jeg kan være så tankeløs attpåtil!)
  • Den jævla eksemen er tilbake (men ...? Men det kunne vært herpes?)
  • Timesvis med arbeid på noen dokument på dataen er bortkasta, forduftet (men det viktigste er jo trygt bevart)

Har jeg lov til å si fuck my life? Men det hjelper jo ikke å gråte, men så rævva jeg føler det nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske fml. Men ta en lang tur ut. Da trenger du ikke PC, du stresser ned og kroppen får beveget seg. Frisk luft er ofte friske tanker. :)

Anonymkode: d908d...f1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff. Helt lov (og på sin plass, vil jeg si) å grave seg ned i senga med ei bøtte med is og en grinefilm og synes synd på seg sjøl ei stund!:klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow

Jag tyckte att jag hade en dålig dag men nu fick man lite perspektiv.
Det blir bättre :hug:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Pff. Helt lov (og på sin plass, vil jeg si) å grave seg ned i senga med ei bøtte med is og en grinefilm og synes synd på seg sjøl ei stund!:klemmer:

 

:fnise: Jeg kan grave meg ned i senga med is (hadde i frysen! :ohmy:) og synes synd på meg selv, men er usikker på hvorvidt grinefilm på mini-skjerm MED sprekk vil få meg til å føle meg bedre! Men forslaget ditt fikk meg til å le da! Gnnnnaaaeeemmmpfh. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske fml. Men ta en lang tur ut. Da trenger du ikke PC, du stresser ned og kroppen får beveget seg. Frisk luft er ofte friske tanker. :)

Anonymkode: d908d...f1f

God idé! Skulle ønske jeg var så flink at jeg fulgte rådet ditt. Jeg prøver å mote meg opp, kom deg ut Rainstorm! gi meg noen timer så kanskje jeg klarer det. ;) 

Glemte et punkt

  • Glidelåsen på jakka mi er ødelagt (men det er jo sommer og i Norge regner det aldri om sommeren, og jeg har jo evner til å fikse den!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Der strødde jeg kanskje salt i såret i forsøket på å tilby litt sympati? Unnskyyld. :smilyblomst: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
9 minutter siden, qwerty123 skrev:

Wow

Jag tyckte att jag hade en dålig dag men nu fick man lite perspektiv.
Det blir bättre :hug:

Haha, hvis min rævva dag fikk deg til å føle deg bedre så er jo det bra! Jeg kom til å tenke på denne i stad: 

"Det finnes en glede i verden som ikke kan vendes til lede, det at glede en annen det er den største glede." Ja, kan godt hende det er den største glede, men akkurat nå hjalp ikke en gang tankene på hvor velsignet jeg er, eller tanken på å sende dritkoselige meldinger til vennene mine. Jeg kan godt gjøre det, men er sur endog. Sur! :biggrin: 

Du må gjerne dele din dårlige dag du også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: Der strødde jeg kanskje salt i såret i forsøket på å tilby litt sympati? Unnskyyld. :smilyblomst: :ler:

Haha, neida, jeg fant det humoristisk! Er mye bedre å le og og tenke litt sånn fandenivoldsk (vet i grunn ikke hva det betyr) "er det virkelig mulig!" enn å gråte. Taktikken med å tenke "hater alt" gjorde det ikke mye bedre i alle fall. The five stages of getting over shit: Benektelse - skyt meg i panna - le av det ...?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Haha, hvis min rævva dag fikk deg til å føle deg bedre så er jo det bra! Jeg kom til å tenke på denne i stad: 

"Det finnes en glede i verden som ikke kan vendes til lede, det at glede en annen det er den største glede." Ja, kan godt hende det er den største glede, men akkurat nå hjalp ikke en gang tankene på hvor velsignet jeg er, eller tanken på å sende dritkoselige meldinger til vennene mine. Jeg kan godt gjøre det, men er sur endog. Sur! :biggrin: 

Du må gjerne dele din dårlige dag du også! 

Det var inte så att min dag blev bättre men mina "problem" kändes mycket mindre ;)(och det är bara småsaker också men ändå).

Det började med att jag tappade en smörgås på golvet,självklart med smör och pålägg neråt :(
Glömde busskortet när jag skulle ner på byn,måste hem och hämta det och byter byxor vilket resulterar i att jag glömmer plånboken och kommer på det när jag kommit till bussen och måste springa hem igen.(jag har en ganska jobbig backe att gå uppför till bussen).
Får ett meddelande från en tjej som jag var på date med för några dagar sedan och kände att vi fick ganska bra kontakt och har pratat en del efter det att hon pratat med sitt ex och dom ska prova igen.
Pratar med mamma i telefon och får en del mindre bra nyheter :(


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
13 minutter siden, qwerty123 skrev:

Det var inte så att min dag blev bättre men mina "problem" kändes mycket mindre ;)(och det är bara småsaker också men ändå).

Det började med att jag tappade en smörgås på golvet,självklart med smör och pålägg neråt :(
Glömde busskortet när jag skulle ner på byn,måste hem och hämta det och byter byxor vilket resulterar i att jag glömmer plånboken och kommer på det när jag kommit till bussen och måste springa hem igen.(jag har en ganska jobbig backe att gå uppför till bussen).
Får ett meddelande från en tjej som jag var på date med för några dagar sedan och kände att vi fick ganska bra kontakt och har pratat en del efter det att hon pratat med sitt ex och dom ska prova igen.
Pratar med mamma i telefon och får en del mindre bra nyheter :(


 

Kjedelig! Jeg sier som du sa til meg: det blir bedre! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Kjedelig! Jeg sier som du sa til meg: det blir bedre! :klem: 

Det blir det absolut :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

LØSNINGSORIENTERT

  • Dataen (som jeg bruker til jobb, "TV", studering, musikk, annen underholdning, skriving, ++)er nede for telling, klikka totalt, krukings, ute av drift: Den er sendt på reparasjon, og kanskje jeg kan bruke manglende "lett underholdning" til å ta i bruk litt tyngre underholdning, jeg har lånt bøker!
  • Telefonen har fått en sprekk: Den fungerer, og hvis jeg er forsiktig varer den fint i noen år til MED sprekk!
  • Jeg er dumpa: ... Ja, fuck my life. Men det var fint da, mens det varte. Men jeg er fremdeles litt sånn :grine: pga denne.
  • Jeg har ingen planer for sommerferien fordi jeg er naiv og har evig tro på kjærligheten: Muligheten til å gjøre hva jeg vil med ukene er ikke særlig positivt for meg, men er jo fremdeles halvannen måned til å planlegge noe. Tenk positivt!
  • Alle vennene mine er opptatt: Men de er best i verden, og de er jo der! :hjerte:
  • Veska mi som skulle vare noen år til ble ødelagt: Nål, tråd og hammer, veska er så god som ny!
  • Planen om å bruke den ekstra fritiden de neste ukene på skrive-hobbyen har gått i vasken for smarttelefonen er ikke SÅ smart: Gammel data, som absolutt ikke er funksjonell til andre ting, og er knivstukket og det hele, og sliter litt med det meste, men tastaturet fungerer og selv om jeg ikke får lagret og de fleste write online sidene ikke er kompatible med denne versjonen, så får jeg kommet inn på e-posten min, og jeg kan sende til meg selv! Det funker! :biggrin: (Denne var den beste oppturen!)
  • Jeg trodde jeg var flink for jeg fant ut at jeg skulle bruke den negative energien på husarbeid, men jeg kommer på at i den maskina jeg satt 60graders klærne på ligger fremdeles finkjolen jeg la til finvask noen dager siden, er det mulig Rainstorm: Jeg har reine truser ja, og kjolen er like fin! :ohmy:
  • Jeg trekker en lapp fra oppmuntringsboksen jeg har til besøkende (og meg) og får "noen er imponert over tingene du får til", jmf forrige punkt, oh the irony: Kanskje ikke bare ironi? Jeg trakk en ny en i dag der det stod "SMIL! Da er du så fin! Fining." Så jeg har bestemt meg for å smile!
  • Den jævla eksemen er tilbake: Jepp, fuck my life.
  • Timesvis med arbeid på noen dokument på dataen er bortkasta, forduftet: Det viktigste er trygt bevart, og jeg lærte jo noe av arbeidet da jeg gjorde det. Timer bortkastet, men jeg får ikke flere timer av å være misfornøyd med det heller!

Det verste (beste?) er at det føles litt godt å fikse opp i tingene også, så selv om det var max nedtur på grunn av alt dette i går, så får man litt sympati, man depper litt, før man finner løsninger, og ser fremover! Så jeg smiler, for da er jeg jo så fin. :rodme: Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rainstorm skrev:

LØSNINGSORIENTERT

  • Dataen (som jeg bruker til jobb, "TV", studering, musikk, annen underholdning, skriving, ++)er nede for telling, klikka totalt, krukings, ute av drift: Den er sendt på reparasjon, og kanskje jeg kan bruke manglende "lett underholdning" til å ta i bruk litt tyngre underholdning, jeg har lånt bøker!
  • Telefonen har fått en sprekk: Den fungerer, og hvis jeg er forsiktig varer den fint i noen år til MED sprekk!
  • Jeg er dumpa: ... Ja, fuck my life. Men det var fint da, mens det varte. Men jeg er fremdeles litt sånn :grine: pga denne.
  • Jeg har ingen planer for sommerferien fordi jeg er naiv og har evig tro på kjærligheten: Muligheten til å gjøre hva jeg vil med ukene er ikke særlig positivt for meg, men er jo fremdeles halvannen måned til å planlegge noe. Tenk positivt!
  • Alle vennene mine er opptatt: Men de er best i verden, og de er jo der! :hjerte:
  • Veska mi som skulle vare noen år til ble ødelagt: Nål, tråd og hammer, veska er så god som ny!
  • Planen om å bruke den ekstra fritiden de neste ukene på skrive-hobbyen har gått i vasken for smarttelefonen er ikke SÅ smart: Gammel data, som absolutt ikke er funksjonell til andre ting, og er knivstukket og det hele, og sliter litt med det meste, men tastaturet fungerer og selv om jeg ikke får lagret og de fleste write online sidene ikke er kompatible med denne versjonen, så får jeg kommet inn på e-posten min, og jeg kan sende til meg selv! Det funker! :biggrin: (Denne var den beste oppturen!)
  • Jeg trodde jeg var flink for jeg fant ut at jeg skulle bruke den negative energien på husarbeid, men jeg kommer på at i den maskina jeg satt 60graders klærne på ligger fremdeles finkjolen jeg la til finvask noen dager siden, er det mulig Rainstorm: Jeg har reine truser ja, og kjolen er like fin! :ohmy:
  • Jeg trekker en lapp fra oppmuntringsboksen jeg har til besøkende (og meg) og får "noen er imponert over tingene du får til", jmf forrige punkt, oh the irony: Kanskje ikke bare ironi? Jeg trakk en ny en i dag der det stod "SMIL! Da er du så fin! Fining." Så jeg har bestemt meg for å smile!
  • Den jævla eksemen er tilbake: Jepp, fuck my life.
  • Timesvis med arbeid på noen dokument på dataen er bortkasta, forduftet: Det viktigste er trygt bevart, og jeg lærte jo noe av arbeidet da jeg gjorde det. Timer bortkastet, men jeg får ikke flere timer av å være misfornøyd med det heller!

Det verste (beste?) er at det føles litt godt å fikse opp i tingene også, så selv om det var max nedtur på grunn av alt dette i går, så får man litt sympati, man depper litt, før man finner løsninger, og ser fremover! Så jeg smiler, for da er jeg jo så fin. :rodme: Haha!

Ser bra ut :tommelsmil:
Keep up the good work ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 minutt siden, qwerty123 skrev:

Ser bra ut :tommelsmil:
Keep up the good work ;)

 

Ja, og nå er det til og med brudd i skydekket, og sol på terassen! :ohmy: Det blir bättre! ;):biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Ja, og nå er det til og med brudd i skydekket, og sol på terassen! :ohmy: Det blir bättre! ;):biggrin:

Sol här med idag :danse:
Och inga smörgåsar på golvet ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for utestengt bruker og svar til denne.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...