Gå til innhold

Hva slags hår kler meg mest? (Jeg blir å få håret som får flest stemmer)


misstealover

Hvordan hår skal jeg ha?   

46 stemmer

  1. 1. Hva synes DU?

    • Langt, brunt hår
      7
    • Kort brunt hår
      13
    • Langt blondt hår
      5
    • Kort blondt hår
      7
    • Langt stripet hår
      5
    • Kort stripet hår
      9


Anbefalte innlegg

Hei og hopp! :) 

Jeg tenker å klippe håret, men jeg er så usikker. I tillegg har jeg lyst på blondt hår igjen, men jeg tenker fram og tilbake hele tiden. Er litt usikker på hva jeg vil egentlig! Har i alle fall lyst på noe nytt! Min naturlige hårfarge er ganske mørk blond/lys brunt.

Stripet hele håret blondt i fjor på denne tiden, hadde det i et par måneder og deretter farget jeg det tilbake til mørkebrunt som jeg alltid har farget det før. Hadde også skulderkort hår i fjor, men nå er det blitt langt igjen. Vil gå tilbake, men på samme tid er jeg redd for å angre selv om jeg aldri har angret før. Er bare litt nervepirrende.

Legger ved et par bilder under her, og så kan jo kanskje dere si hva som kler meg best. Håret som får flest stemmer blir jeg å ordne!! :)Det kan bli morsomt, tenker jeg. 

Det største bildet er håret mitt nå. Det er til under puppene! Øverste bilde på raden er fra da jeg hadde brunt, men kort hår. Bildet under er da jeg hadde striper og kort hår. Det nederste er fra da jeg hadde helt blondt hår. Ut i fra det dere kan se, hva bør jeg ha?? :D

PicMonkey Collagedbbn.jpg

Endret av misstealover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to som så mest naturlige og pene ut var de to siste bildene merket med  ^^ og :o

Jeg likte vel aller best den lange bobben ^^

Anonymkode: d5617...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den med ^^ var helt nydelig på deg! Ihvertfall slik det ser ut på bildene :) syns du ser både yndig og moden ut med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kort hår for deg? Med kort hår så tenker jeg pixie klipp og slikt.

Syns du skal spørre deg selv hva du har mest lyst til, og om du evt kan ta en sjanse på noe nytt? Selv likte jeg best det blonderte håret, men du sier ingenting om din naturlige hårfarge? Jeg ville tatt utgangspunkt i det.

Anonymkode: d3085...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i midten! (^^)

Anonymkode: ff154...ddc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i midten med ^^

Men det kaller ikke jeg kort ;) 

Anonymkode: a135f...b49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går det ikke an å endre eller slette stemmen sin? Det gikk an før

Anonymkode: 35cf3...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kort hår for deg? Med kort hår så tenker jeg pixie klipp og slikt.

Syns du skal spørre deg selv hva du har mest lyst til, og om du evt kan ta en sjanse på noe nytt? Selv likte jeg best det blonderte håret, men du sier ingenting om din naturlige hårfarge? Jeg ville tatt utgangspunkt i det.

Anonymkode: d3085...8fd

Ja, min naturlige hårfarge er mørk blondt tror jeg :) 

Kort hår for meg er skulderlengde og opp, men det synes jeg nok fordi jeg er vant til å ha hår til rumpa! Er veldig ubestemt av meg og sliter med å ta slike avgjørelser, så derfor tenker jeg det er best å høre med andre sånn at det blir lettere for meg! :) 

Legger med et bilde av min naturlige hårfarge (er et gammelt bilde)

fghjkllll.jpg

Endret av misstealover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Verena skrev:

Den med ^^ var helt nydelig på deg! Ihvertfall slik det ser ut på bildene :) syns du ser både yndig og moden ut med det :)

Tusen takk! Ser ut som de fleste liker den :D synes også det var en fin farge! Hvis det ender opp med å bli den fargen og frisyren skal jeg nok gå for en kaldere farge på stripene, siden det var en ganske varm farge. Men ellers var det ganske fint! Sånn så det ut i skikkelig dagslys:

 

edfghhgghl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, misstealover skrev:

Tusen takk! Ser ut som de fleste liker den :D synes også det var en fin farge! Hvis det ender opp med å bli den fargen og frisyren skal jeg nok gå for en kaldere farge på stripene, siden det var en ganske varm farge. Men ellers var det ganske fint! Sånn så det ut i skikkelig dagslys:

 

edfghhgghl.jpg

Ja, jeg syns det var finest med mørk farge, som på bildet i HI :) men det ser du jo selvfølgelig selv hva du syns er finest :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, misstealover skrev:

Ja, min naturlige hårfarge er mørk blondt tror jeg :) 

Kort hår for meg er skulderlengde og opp, men det synes jeg nok fordi jeg er vant til å ha hår til rumpa! Er veldig ubestemt av meg og sliter med å ta slike avgjørelser, så derfor tenker jeg det er best å høre med andre sånn at det blir lettere for meg! :) 

Legger med et bilde av min naturlige hårfarge (er et gammelt bilde)

fghjkllll.jpg

 

Så pent smil ;)

Jeg har på meg en choker akkurat nå faktisk :fnise: Syntes fargen i midten var finest tror jeg ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Adara skrev:

 

Så pent smil ;)

Jeg har på meg en choker akkurat nå faktisk :fnise: Syntes fargen i midten var finest tror jeg ^^

Haha! :D ja chokere er vel blitt inn igjen nå! :) De er jo kule da! 

Var ikke gamle tøtta på bildet, men det er sånn håret mitt var før jeg begynte å farge det. Da jeg var 13 stripet jeg håret og deretter begynte jeg å farge det mørkt. Det angrer jeg på, men men... :) 

Ser ut som jeg kler stripene mest da, kanskje det blir det! Skal sjekke stemmene i morgen så får jeg se! Blir å klippe det selv i så fall. Liker ikke å dra til frisør - får mye bedre resultat selv, fordi jeg vet hva jeg liker og jeg kjenner håret mitt best. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klippet håret mitt!! Nå gjenstår det å se om det blir striper eller farge. Jeg har nemlig skikkelig ettervekst, som svært få ser til vanlig. Men når jeg tar bilder med blitz ser jeg forskjellen godt. Er to helt forskjellige toner. Anyways...

De som vet hvem jeg er kjenner meg vel igjen, så jeg ser ikke hvorfor jeg prøver å gjøre det mer anonymt. :fnise: Haha, jaja... Her er håret i alle fall! Er kjempe fornøyd, og jeg kjenner meg ti ganger lettere + det er så mykt også :o

IMG_5135.JPG

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, misstealover skrev:

Jeg klippet håret mitt!! Nå gjenstår det å se om det blir striper eller farge. Jeg har nemlig skikkelig ettervekst, som svært få ser til vanlig. Men når jeg tar bilder med blitz ser jeg forskjellen godt. Er to helt forskjellige toner. Anyways...

De som vet hvem jeg er kjenner meg vel igjen, så jeg ser ikke hvorfor jeg prøver å gjøre det mer anonymt. :fnise: Haha, jaja... Her er håret i alle fall! Er kjempe fornøyd, og jeg kjenner meg ti ganger lettere + det er så mykt også :o

IMG_5135.JPG

Det ble veldig fint, men personlig så likte jeg deg bedre med lyst hår :fnise:

Anonymkode: cbd5c...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt av deg å klippe det slik...det ble smashing:-). Kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...