Gå til innhold

Vid vagina - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chroma

Du skriver du er operert, men kunne det vært en mulighet for en ny operasjon?

Skjønner veldig godt at dette er vondt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.....trist å lese. Jeg er også skadet etter vacuum ved første fødsel, og jag har hatt plastisk kirurgi. De laga en terskel på en måte, slik at åpningen er trang, men når jeg kniper er det ingen muskler som rører seg. Virker som om noen nerver er borte  

Jeg kniper lell....det kjennes ut som noe rører seg inni, men ikke når jeg kjenner. Men, jeg har sex med mannen, dog ikke alle stillinger som er like ok, for han. Men, vi har et fint sexliv, og han sier at det ikke betyr noe. Men, han har på en måte vært med på hele reisen, det er klart det er forskjell når det plutselig skal en ny partner inn i bildet.

Jeg tror du må tørre å prøve.... Sex er så mye, og plutselig så klaffer alle bitene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
Et øyeblikk siden, Frk.Råsa skrev:

Altså selve åpningen er stram, men skjedeåpningen er løs og vid likevel selv om musklene i bakre vegg er sydd i sammen og overflødig vev er fjernet... Er også vid sil sidene inni der også om dere skjønner, har knipeevne, men er umulig å knipe det overstrukkende vevet strammere. I tillegg er d arr etter revning helt bak til analåpningen og den ene indre leppa ble skadet og stygg etter fødsel så den skjærte du vekk når de skulle prøve å pynte på der😥 Har vært ekstra deprimert de siste 3 Mnd etter siste operasjon da jeg trodde alt skulle bli fint og bra igjen. Men istedet er jeg blitt så deprimert at jeg tenker at jeg ikke vil leve mere og at livet er ødelagt! Vet ikke hvordan jeg skal "dumpe" denne mannen heller, kommer aldri til å tørre å ha sex med han og tør ikke å snakke om problemet heller da de fleste menn mener slike ting er en dealbreaker!

Mente selve skjeden innenfor åpningen som er vid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sier lite om deres eget utbytte av samleie, mest om hvordan mannlige partnere opplever det. For min del ville jeg klart foretrekke ei som er "vid", men som nyter og aller helst kommer av knulling, isteden for ei med "trang og pen" fitte som bare ligger der......Men så er vel jeg mere opptatt av den mentale stimulansen  av en dame som kommer, enn av den fysiske stimulansen av "ei trang ei". Selv om det er godt det og.

Anonymkode: 51033...08b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere sier lite om deres eget utbytte av samleie, mest om hvordan mannlige partnere opplever det. For min del ville jeg klart foretrekke ei som er "vid", men som nyter og aller helst kommer av knulling, isteden for ei med "trang og pen" fitte som bare ligger der......Men så er vel jeg mere opptatt av den mentale stimulansen  av en dame som kommer, enn av den fysiske stimulansen av "ei trang ei". Selv om det er godt det og.

Anonymkode: 51033...08b

Jeg kjenner litt, men på langt nær så mye som før, i tillegg kjenner jeg jo at det i løpet av samleie blir lite friksjon noe som gjør at jeg faller mentalt ut og hele greia blir bare dumt.. Synd at det ikke taes mer alvorlig. Har vært hos uendelig med gynekologer o.l men det jeg må visst bare lære meg å leve med det, er bare redd det skal være vanskelig å finne noen andre som også kan det.

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chroma skrev:

Du skriver du er operert, men kunne det vært en mulighet for en ny operasjon?

Skjønner veldig godt at dette er vondt for deg.

Jeg har tenkt på det, men allerede brukt nærmere 50 000 på dette, skal jeg gjøre det igjen blir det i utlandet hos noen som er skikkelig flinke og da kommer det opp i 60 000-70 000 selv uten reisen. Hadde de kunnet garantert for resultatet hadde jeg hoppet i det..

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på det, men allerede brukt nærmere 50 000 på dette, skal jeg gjøre det igjen blir det i utlandet hos noen som er skikkelig flinke og da kommer det opp i 60 000-70 000 selv uten reisen. Hadde de kunnet garantert for resultatet hadde jeg hoppet i det..

Anonymkode: a1303...936

Vet du om noen klinikker i utlandet som er dyktige på dette ? Kanskje vi kunne ha reist å tatt operasjon sammen om det blir aktuelt ?  For meg er det verdt hver bidige krone om jeg kan føle meg normal igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
1 time siden, Frk.Råsa skrev:

Vet du om noen klinikker i utlandet som er dyktige på dette ? Kanskje vi kunne ha reist å tatt operasjon sammen om det blir aktuelt ?  For meg er det verdt hver bidige krone om jeg kan føle meg normal igjen...

Hvor er du forresten operert og opererte de kun bakre vegg eller fremre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Frk.Råsa skrev:

Hvor er du forresten operert og opererte de kun bakre vegg eller fremre også?

De fjernet mye hud og sydde sammen muskler i bakre vegg, tror ikke noen rører fremre vegg og sidevegger da det er mye nerver som sitter her som kan skades. :)

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet er meget sammenlignbart med spørsmålet om penisstørrelse. Det er den enkeltes fysiske "beskaffenhet" det problematiseres rundt. For min del er det utenkelig at hvis alt annet klikker så skal kubikkcentimeter i underlivet velte hele lasset. Jeg mener dette først og fremst handler om innstilling. Både kvinner og menn kommer i mange varianter, variasjoner innenfor det normale. Å gjøre normalitet mindreverdig er visst typisk for det samfunnet vi lever i. Jeg mener for øvrig at de som gjør andres kjønnsorganer til mindreverdige er de som først og fremst er den usikre. Så usikre at det er tryggest å plassere "feilen" hos den andre. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Frk.Råsa skrev:

Altså selve åpningen er stram, men skjedeåpningen er løs og vid likevel selv om musklene i bakre vegg er sydd i sammen og overflødig vev er fjernet... Er også vid sil sidene inni der også om dere skjønner, har knipeevne, men er umulig å knipe det overstrukkende vevet strammere. I tillegg er d arr etter revning helt bak til analåpningen og den ene indre leppa ble skadet og stygg etter fødsel så den skjærte du vekk når de skulle prøve å pynte på der😥 Har vært ekstra deprimert de siste 3 Mnd etter siste operasjon da jeg trodde alt skulle bli fint og bra igjen. Men istedet er jeg blitt så deprimert at jeg tenker at jeg ikke vil leve mere og at livet er ødelagt! Vet ikke hvordan jeg skal "dumpe" denne mannen heller, kommer aldri til å tørre å ha sex med han og tør ikke å snakke om problemet heller da de fleste menn mener slike ting er en dealbreaker!

Hvordan merker man forskjellen fra før og etter fødsel?

Kjæresten min sier at han kjenner når jeg strammer musklene. Ellers er det ikke løst inni skjeden på den måten at alt henger, men ikke så stramt at det virkelig kjennes ut som om fingeren klemmes sammen heller. Hvor stort skal trykket på fingeren være dersom man er trang? Hvor stort "trykk" på fingeren for at det skal være normalt? 

Anonymkode: c8ae1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Frk.Råsa skrev:

Mente selve skjeden innenfor åpningen som er vid...

Øh, er det ikke meningen at det bare er åpningen som skal være trang? Jeg har aldri vært trang over åpningen, selv ikke før fødsel og fikk jeg høre jeg var trang av flere.

Før fødsel var det trangt når jeg stakk inn en finger, men det er ikke det nå. Altså i åpningen. Fingeren blir omsluttet, men ikke akkurat skvist. Kan få opp flere fingre, men har aldri hørt jeg er vid, og jeg har hatt sex med 3 stk etter at jeg har født. Tviler på at de hadde hatt sex med meg flere ganger om de synes jeg var vid da de er attraktive menn som lett kunne funnet seg noen andre.. 

Synes det er rart at man lissom skal være vid om man får plass til mer enn en finger i fitta. Henger ikke på greip. En penis er ganske mye tykkere enn en finger. 

Anonymkode: 83d0b...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øh, er det ikke meningen at det bare er åpningen som skal være trang? Jeg har aldri vært trang over åpningen, selv ikke før fødsel og fikk jeg høre jeg var trang av flere.

Før fødsel var det trangt når jeg stakk inn en finger, men det er ikke det nå. Altså i åpningen. Fingeren blir omsluttet, men ikke akkurat skvist. Kan få opp flere fingre, men har aldri hørt jeg er vid, og jeg har hatt sex med 3 stk etter at jeg har født. Tviler på at de hadde hatt sex med meg flere ganger om de synes jeg var vid da de er attraktive menn som lett kunne funnet seg noen andre.. 

Synes det er rart at man lissom skal være vid om man får plass til mer enn en finger i fitta. Henger ikke på greip. En penis er ganske mye tykkere enn en finger. 

Anonymkode: 83d0b...c33

Hovedproblemet er nok i mitt hode, sammenligner d m hvordan d var før Odda var Jef veldig trang! Måtte klippes opp under fødsel og i tillegg revner jeg pga trang skjede:( Så for meg er normalen slik jeg var før fødsel, har ikke annet å sammenligne med! Vet bare st når j tok en finger i skjeden så var d stramt og d kneip godt rundt fingeren, og opplevde nytelse ! Nå er d ikke slik dessverre:( Vet ikke hvordan andre kvinner er nedentil.... J vil bare være som før! Men hovedproblemet er nok psyken min etter disse operasjonene. Må faktisk få hjelp av psykolog for hvordan j skal greie å leve m dette... Men j vet selv at j er nøye og vil at alt skal være perfekt😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa

Hadde vært fint om menn kunne ha kommet med sine synspunkter her😏 Dere kan være ærlige, jeg føler mef vansiret alikevel så dere trenger ikke å være greie bare for å trøste her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Frk.Råsa skrev:

Hovedproblemet er nok i mitt hode, sammenligner d m hvordan d var før Odda var Jef veldig trang! Måtte klippes opp under fødsel og i tillegg revner jeg pga trang skjede:( Så for meg er normalen slik jeg var før fødsel, har ikke annet å sammenligne med! Vet bare st når j tok en finger i skjeden så var d stramt og d kneip godt rundt fingeren, og opplevde nytelse ! Nå er d ikke slik dessverre:( Vet ikke hvordan andre kvinner er nedentil.... J vil bare være som før! Men hovedproblemet er nok psyken min etter disse operasjonene. Må faktisk få hjelp av psykolog for hvordan j skal greie å leve m dette... Men j vet selv at j er nøye og vil at alt skal være perfekt😏

Hvor stramt? Klarer du å sammenligne det med noe?

Anonymkode: c8ae1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stramt? Klarer du å sammenligne det med noe?

Anonymkode: c8ae1...562

Før?? Kjente det tydelig strammer rundt fingeren uten at j kneip i det hele tatt ! Har veldig små fingre også 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frk.Råsa skrev:

Hovedproblemet er nok i mitt hode, sammenligner d m hvordan d var før Odda var Jef veldig trang! Måtte klippes opp under fødsel og i tillegg revner jeg pga trang skjede:( Så for meg er normalen slik jeg var før fødsel, har ikke annet å sammenligne med! Vet bare st når j tok en finger i skjeden så var d stramt og d kneip godt rundt fingeren, og opplevde nytelse ! Nå er d ikke slik dessverre:( Vet ikke hvordan andre kvinner er nedentil.... J vil bare være som før! Men hovedproblemet er nok psyken min etter disse operasjonene. Må faktisk få hjelp av psykolog for hvordan j skal greie å leve m dette... Men j vet selv at j er nøye og vil at alt skal være perfekt😏

Skjønner det. Jeg kunne også ønske jeg var som før. Fødte en stor baby på 4,3 kg, men fikk bare overfladiske smårifter, så det er vel ingen tvil om at jeg er større nå enn jeg var før. Trøster meg bare med at det sikkert ikke er så ille siden menn vil ha sex flere ganger. Er egentlig eneste måten jeg vet om jeg er for vid eller ikke. 

Anonymkode: 83d0b...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa

X en sier st han ikke merket noen forskjell innvendig etter fødsler og før op, men d gjør merkbart j og synes der er ekkelt st d kjennes vidt og løst ut oppi der! Mest av alt er der flaut for å være helt ærlig, så redd for hva en eventuell sexpartner vil si! Men mulig d er mest i hodet mitt problemet ligger, jeg vet bare ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...