Gå til innhold

er det naivt å tro man kan finne en dud som er....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Summers skrev:

Ikke for å være stygg, men hvem er det som betegner seg selv som ureflektert, overflatisk, selvhøytidelig, uten humor, osv? Svært mye av det TS skriver er ting nesten alle vil føle passer dem.

veldig sant det du skriver der! og OM man gjør det så viser man jo ganske stor form for selvinnsikt, noe som heller ikke er en egenskap jeg forakter ;)  ts

Anonymkode: 62132...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Monky6 skrev:

Jeg har akkurat finnet en slik! check på alle punkter, til og med i økonomi og politikk er vi enige. En skikkelig nedpå og fin fyr, gode verdier, trofast, følsom, med både snert og glimt i øyet, samt at jeg får ett herlig barn med på kjøpet. Hva måtte jeg ofre? Jo, min overfladiske illusjon om at drømmemannen har hår på hodet. Det har han visst ikke alikevel ;) 

Samme her (til og med punktet om hår, he-he). Med unntak av at min ikke har barn eller ekteskap bak seg fra før av, så vi kommer til å få første barn sammen. Kunne ikke vært mer perfekt. :-)

Så bare fortsett å lete, og ikke gi opp, TS! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det en haug med slike menn. Alderen for å gifte seg er relativt høy i Norge. Om du ikke finner dem er det kanskje fordi du ikke har nok å tilby. Ser de skal være glade i barn. De fleste liker vel barn, men om du er alenemamma kommer du nok lengre bak i rekka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sheherasade skrev:

Samme her (til og med punktet om hår, he-he). Med unntak av at min ikke har barn eller ekteskap bak seg fra før av, så vi kommer til å få første barn sammen. Kunne ikke vært mer perfekt. :-)

Så bare fortsett å lete, og ikke gi opp, TS! 

Gratulerer til deg!  Håper det varer livet ut! :) ts

Anonymkode: 62132...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere av dem, men de fleste er jo opptatt da. Sånn seriøst opptatt, folk begynner å bli relativt etablerte rundt den alderen. Spesielt de du vil ha, som ønsker å gå inn 100% og er glade i barn.

Heldigvis foretrekker jeg de som bare vil gå inn 62% og ikke vil ha barn, litt flere av dem blant de som er single :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er naivt!

Han har noen andre tatt for lengst eller så ble han ødelagt av fyll og rus og party og har ikke lengre de egenskapene.

Anonymkode: d27d0...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det naivt å tro at man kan finne en dud som er : over 30 , er empatisk, reflektert, lite overfladisk, trofast, grei, morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull,  lite selvhøytidelig, som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, en som er gla i barn, en som har noe å gi, og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur...

 

eller er dette for mye å be om rett og slett....?

Ja.

dud (n)a thing that fails to work properly or is otherwise unsatisfactory or worthless.

Det er liksom det motsatte av det du ber om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det naivt å tro at man kan finne en dud som er : over 30 , er empatisk, reflektert, lite overfladisk, trofast, grei, morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull,  lite selvhøytidelig, som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, en som er gla i barn, en som har noe å gi, og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur...

 

eller er dette for mye å be om rett og slett....?

 

 

 

 

Anonymkode: 62132...bb9

Jeg har akkurat funnet en slik en :D Trodde ikke de eksisterte, men plutselig dukket han opp.. Du finner sikkert en sån en plutsselig du også, når du minst venter det ;)

Anonymkode: 09397...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det her har jeg funnet i han jeg dater. Jeg tror ikke det er så vanskelig å finne egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det flere som har gjort seg morsomme med "en dud" så da gjør ikke jeg det, og skifter over, for jeg tipper det er en slags mann du er ute etter:

Vi tar det pr liste:

over 30 , det skal være innpå 1,6 millioner menn over 30 års alder i Norge, grovt regnet fra SSB 

er empatisk, reflektert, lite overfladisk - hvordan vil du behandle han når du treffer han? Neppe den som tar deg med storm, men som heller virker litt kjedelig.

trofast, grei, - ja.. jo. De fleste er det.

morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull, lite selvhøytidelig - sikker på at du ikke synes han blir for mye av en klovn og opptrer umodent.

som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, - han skal ha festet fra seg?

en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, - det er ikke sikkert han viser den handa på 1. date, at han gir deg prøvetid, men i regelen er menn ute etter noe fast.

en som er glad i barn, - har du egne fra før av? Det vanlige er jo at menn blir glade i sine egne barn.

en som har noe å gi, - hva får han igjen?

og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur. - ?

For det meste skulle det være grei skuring dette, trådstarter. Kan det være deg sjøl det stopper på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22 mai 2016 at 16.28, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til deg!  Håper det varer livet ut! :) ts

Anonymkode: 62132...bb9

:blomst: Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med over 30, men 24 derimot 😊

Anonymkode: ccce1...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 15.19, AnonymBruker skrev:

Er det naivt å tro at man kan finne en dud som er : over 30 , er empatisk, reflektert, lite overfladisk, trofast, grei, morsom,humoristisk, barnslig men ansvarsfull,  lite selvhøytidelig, som gjerne har vært ute en vinternatt før, men som helst er ferdig med fyll og rus og party, en som er på jakt etter et forhold som skal vare og som ønsker å gå inn 100 prosent, en som er gla i barn, en som har noe å gi, og som ikke er så firkanta og streit i hue, men som likevel ikke er heelt på bærtur...

 

eller er dette for mye å be om rett og slett....?

 

 

 

 

Anonymkode: 62132...bb9

Alt jeg drømmer om. Det er en empatisk, snill , reflektert, lite overfaldisk, trofast, morsom, humoristisk, barnslig men moden og ansvarsfull, lite selvhøytidlig, en som liker å kose seg sammen med meg fremfor å feste på byen ;), og liker familielivet, hjemmekvelder, gla i barn.... Ja alt det er kvaliteter jeg liker hos et menneske. Jeg er slik selv, og ønsker meg en mann som er slik også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...