Gå til innhold

Hvorfor jeg vil bli tynn:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tasia
1 minutt siden, fullkornspasta skrev:

Enig med denne her, men når man ikke har en særlig tiltrekkende kroppsfasong, dvs. at fettet fordeler seg veldig lite flatterende, har man vel ingen andre valg en å kvitte seg med fettet? Er ikke slik at jeg kan skyve fettet dit jeg vil, for da hadde jeg selvfølgelig gjort det

Nettopp. Mitt fett legger seg på magen og blir dermed særs lite flatterende.. Kunne gjerne hatt litt mer på rumpe, pupper og andre steder, men nei da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, fullkornspasta skrev:

Enig med denne her, men når man ikke har en særlig tiltrekkende kroppsfasong, dvs. at fettet fordeler seg veldig lite flatterende, har man vel ingen andre valg en å kvitte seg med fettet? Er ikke slik at jeg kan skyve fettet dit jeg vil, for da hadde jeg selvfølgelig gjort det

Det kan jeg forstå, og det er litt av en prosess å komme fra dårlig til god fasong. Men husk også på at det man spiser bestemmer hvor fettet legger seg. Et kosthold med for mye sukker og mettet fett gjør magen stor og rumpa liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Cyrus skrev:

Det kan jeg forstå, og det er litt av en prosess å komme fra dårlig til god fasong. Men husk også på at det man spiser bestemmer hvor fettet legger seg. Et kosthold med for mye sukker og mettet fett gjør magen stor og rumpa liten.

Hva slags kosthold foreslår du for å gjøre rumpa stor og magen liten da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Cyrus skrev:

Det kan jeg forstå, og det er litt av en prosess å komme fra dårlig til god fasong. Men husk også på at det man spiser bestemmer hvor fettet legger seg. Et kosthold med for mye sukker og mettet fett gjør magen stor og rumpa liten.

 

23 minutter siden, applestories skrev:

Hva slags kosthold foreslår du for å gjøre rumpa stor og magen liten da?

Haha, ja, og hva gjør man for G-pupper, da? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, fullkornspasta skrev:
22 minutter siden, applestories skrev:

Hva slags kosthold foreslår du for å gjøre rumpa stor og magen liten da?

jeg ville begynt med å gå gjennom makroene mine.

50% carbs

30% prots

20% fett

Så må du finne ut av hvor mye av karbohydratene du spiser som er raske. Fettet ditt bør komme fra fisk, nøtter, oliven, avokado. Velg alltid fullkornsprodukter og dropp alkohol.

Husk at vekta er mindre verdt enn speilbildet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cyrus skrev:

jeg ville begynt med å gå gjennom makroene mine.

50% carbs

30% prots

20% fett

Så må du finne ut av hvor mye av karbohydratene du spiser som er raske. Fettet ditt bør komme fra fisk, nøtter, oliven, avokado. Velg alltid fullkornsprodukter og dropp alkohol.

Husk at vekta er mindre verdt enn speilbildet 😄

Det sier da ikke noe om hvor fettet legger seg..! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, fullkornspasta skrev:

Det sier da ikke noe om hvor fettet legger seg..! 

Mettet fett og sukker legger seg rundt innvollene dine som ligger plassert i magen.

Husk at rumpa er en muskel så om du vil den skal bli større så må du squatte for harde livet. Om du googler etter hvordan man strammer opp bukveggen så vil du se hvordan man får bedre holdning og en strammere look 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er negativt med å være tynn? Jeg ser på "tynn" som et veldig vidt begrep. Å være tynn vil ikke si at man kun er skinn og bein? 

Man kan være tynn med store hofter, litt dvask mage, smale skuldrer osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cyrus skrev:

Mettet fett og sukker legger seg rundt innvollene dine som ligger plassert i magen.

Husk at rumpa er en muskel så om du vil den skal bli større så må du squatte for harde livet. Om du googler etter hvordan man strammer opp bukveggen så vil du se hvordan man får bedre holdning og en strammere look 😄

Squate fungerer (y), gjorde det i 3 uker hver kveld så hadde jeg den sprettrumpa. Ble ikke glad da. Gjorde ikke vanlig squats, men noen som man ikke går så langt ned med og står med langt mellomrom mellom beina, dette for å få lange slanke muskler i bena, men så fikk jeg den rumpa i tillegg, gud.:sprettoy:

Anonymkode: 86ba8...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.5.2016 at 23.08, AnonymBruker skrev:

-Jeg vil bli pen (tynn=pen, når det gjelder egen kropp) 

-Vise at jeg har selvkontroll. 

-Kunne gå på stranden etter mange års fravær. 

Hva er din grunn? 

-Jente, 19. 

Anonymkode: 33b7f...5bb

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

???

hva? jeg er ikke ts, men hvem ønsker ikke å bli tynn. hun er bare ærlig å sier det de fleste egentlig tenker, men ikke vil inrømme..(y)

Anonymkode: 86ba8...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, veraa94 skrev:

Hva som er negativt med å være tynn? Jeg ser på "tynn" som et veldig vidt begrep. Å være tynn vil ikke si at man kun er skinn og bein? 

Man kan være tynn med store hofter, litt dvask mage, smale skuldrer osv. 

Mange tenker vel at det er forskjell på "slank" og "tynn". Jeg regner folk som tynne dersom de er godt under vanlig snittvekt/kropp. Slank er noe helt annet. I mine øyne, og mange med meg. 

Anonymkode: 47662...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva? jeg er ikke ts, men hvem ønsker ikke å bli tynn. hun er bare ærlig å sier det de fleste egentlig tenker, men ikke vil inrømme..(y)

Anonymkode: 86ba8...fae

som at tynne mennesker liksom har kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, O.G. skrev:

som at tynne mennesker liksom har kontroll?

 

10 timer siden, O.G. skrev:

som at tynne mennesker liksom har kontroll?

Det var ikke det jeg sa nei. Jeg er tynn, men jeg har føler ingen kontroll, men det er vel fordi jeg ikke gjør noe for å være det. De som spiser veldig sunt eller slanker seg kan det jo hende føler kontroll siden de bestemmer å være sånn. 

Anonymkode: 86ba8...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Det var ikke det jeg sa nei. Jeg er tynn, men jeg har føler ingen kontroll, men det er vel fordi jeg ikke gjør noe for å være det. De som spiser veldig sunt eller slanker seg kan det jo hende føler kontroll siden de bestemmer å være sånn. 

Anonymkode: 86ba8...fae

Men såklart det spørs jo hva ts legger ikke "tynn" da. Nå er det ingen her som vet hvordan hun ser ut nå. 

Anonymkode: 86ba8...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha bedre selvtillit og kunne gå i kjole og shorts uten at jeg føler meg ekkel og andre glor. 

Bedre helse. 

Gå på stranda uten å føle meg som en hval.

Kunne handle klær i butikker som Bikbok f.eksempel. 

ikke føle meg ekkel når jeg er naken. Er singel og har ikke hatt sex på 1 år. Jeg er overhodet ikke komfortabel naken.

Få bedre kondisjon 

 

Anonymkode: 9eae5...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig
23 timer siden, Cyrus skrev:

Det kan jeg forstå, og det er litt av en prosess å komme fra dårlig til god fasong. Men husk også på at det man spiser bestemmer hvor fettet legger seg. Et kosthold med for mye sukker og mettet fett gjør magen stor og rumpa liten.

Har du kilder på dette? Kunne du i så fall delt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
Den 24. mai 2016 at 18.54, Cyrus skrev:

Det kan jeg forstå, og det er litt av en prosess å komme fra dårlig til god fasong. Men husk også på at det man spiser bestemmer hvor fettet legger seg. Et kosthold med for mye sukker og mettet fett gjør magen stor og rumpa liten.

Hæ? 

Jeg hadde en periode med dårlig appetitt og spiste mye geléfisk og cola for å få nok energi, men fettprosenten min holdt seg stabil og fettet samlet seg iallefall ikke mer visse steder enn andre. Hvor har du fått det i fra? 

Det er genetisk betinget hvor fettet legger seg, ikke hva du spiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Runforit skrev:

Hæ? 

Jeg hadde en periode med dårlig appetitt og spiste mye geléfisk og cola for å få nok energi, men fettprosenten min holdt seg stabil og fettet samlet seg iallefall ikke mer visse steder enn andre. Hvor har du fått det i fra? 

Det er genetisk betinget hvor fettet legger seg, ikke hva du spiser. 

Husk at man fortsatt må spise over vedlikeholdsnivå for å legge på seg da. Så lenge man får det man trenger av proteiner så forsvinner ingen muskler, og så lenge man får det man trenger av fett og carbs så forsvinner ikke fettet. Og visa versa (tror det skrives slik)😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...