Gå til innhold

Larvik-Hirtshals uten sitteplass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er litt sent ute med å bestille båt til Danmark i år og avgangene som er aktuelle for oss har ingen ledige plasser hverken på Voyager class eller buffetrestauranten. Er det helt håpløst å ta båten uten sitteplass? Jeg ser for meg ville tilstander hvor folk skynder seg til de tilgjengelige plassene og amn ender opp med å sitte i trappen eller noe. Skal sies at vi er en familie på fem med tre barn under 8 så vi er for det første ikke raske og for det andre avhengige av å ha det greit på overfarten for at det skal bli behagelig. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: e8430...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestiller alltid plass på business-class når jeg reiser med SuperSpeed. Jeg har opplevd at de som ikke har bestilt sitteplass sitter overalt.... i trappa, på gulvene osv. Det er som regel veldig fullt og veldig lite med sitteplasser som ikke er reserverte. Jeg ville i alle fall ikke reist midt i ferien uten å ha bestilt plass med små barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det om jeg hadde hatt små barn. Er det "først til mølla" kommer man ofte sist når man skal ha med seg småbarn. Og får du ikke plass, kan det bli en laaaang og slitsomt tur med sutrete unger som må skyfles omkring og er i veien alle plasser. 

Anonymkode: 5e380...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres verre ut enn Ryanair og på nivå med slikt:

Photograph-of-Abandoned-Train-Yard-in-Hungary-216266.jpg

Anonymkode: 8b2e3...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om selv stolene på Voyager Class er opptatt så er det VELDIG fullt på fergen, antar du snakker om fellesferien. Det finnes jo en del sitteplasser i kafeen, lekeområdet osv men de forsvinner jo fort hvis der er mange uten reservasjon. 

Eneste mulighet er kanskje å sjekke inn på kaia veldig tidlig. De som sjekker inn først kjører normalt også først ombord, da har man sjanse å finne noen plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sjekket ut Langesund - Hirtshals? Der kan være mer ledig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...