Gå til innhold

TA OPP MASSE FAG!


Gjest jusisthegoal

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, jupiter_c skrev:

sånn var det ikke når jeg tok opp ett fag. men det er jo nå 4 år siden... så det kan jo ha forandret seg.
men jeg hadde gått til rådgiver på skolen, for å spørre om dette, for da får du helt riktig svar.

http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/nye-fag-og-forbedringer/

Tror nok at det har endret seg i så fall 

Anonymkode: bfd0f...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jupiter_c skrev:

sånn var det ikke når jeg tok opp ett fag. men det er jo nå 4 år siden... så det kan jo ha forandret seg.
men jeg hadde gått til rådgiver på skolen, for å spørre om dette, for da får du helt riktig svar.

Da ble du servert feilinformasjon. Det var slik for fire år siden også. Dersom man ikke gjør noe som helst med karakteren man får på privatisteksamen skjer det absolutt ingenting. Man må aktivt bytte ut den nye karakteren med den gamle for at den skal havne på vitnemålet. 

Anonymkode: c0f77...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ble du servert feilinformasjon. Det var slik for fire år siden også. Dersom man ikke gjør noe som helst med karakteren man får på privatisteksamen skjer det absolutt ingenting. Man må aktivt bytte ut den nye karakteren med den gamle for at den skal havne på vitnemålet. 

Anonymkode: c0f77...788

jeg tok ikke faget som privatist da, så det er sikkert det som er grunnen til forskjellige regler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...