Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jordan :rodmer: Han minnet meg litt om Shawn i Kaitlyn sin sesong og jeg elsket de to sammen!

 

Anonymkode: 8762b...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jordan :rodmer: Han minnet meg litt om Shawn i Kaitlyn sin sesong og jeg elsket de to sammen!

 

Anonymkode: 8762b...d85

Sant. De er like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neiognei skrev:

Sant. De er like!

Nei? Jordan er jo mye penere enn Shawn. Shawn når ikke Jordan til knærne engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lady skrev:

Nei? Jordan er jo mye penere enn Shawn. Shawn når ikke Jordan til knærne engang.

Det går an å være like uten å være like pene i dine øyne. Det handler om trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at Jordan er min favoritt altså!

Og en James-ene (jeg tror han het James). Men de fleste mennene var ikke min smal overhode denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger så klart med denne sesongen også. Jojo er jo drop dead gorgeous, så disse mennene er svært heldige! :D Jeg synes JoJo også er heldig, da mange av mennene så utrolig bra ut. Synd at han som tydeligvis blir sesongens megadrittsekk var en av de kjekkeste. Han som ligna litt på Wolverine. Raaaawr ;)

Ellers likte jeg også han som fikk first impression rose :) Virka som en fin fyr.

Blir spennende denne sesongen her ja. Et hus fylt med en nydelig kvinne og masse testosteron er jo bare dømt til å bli bra ;)

 

Synes forresten det var rart at han kanadieren ble med videre. Han virka veldig umoden, samt det klippet hvor man ser de snakker sammen så virka kjemien veldig påtvunget og awkward. Men er vel mye vi ikke får se også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Version 2.0 skrev:

Følger så klart med denne sesongen også. Jojo er jo drop dead gorgeous, så disse mennene er svært heldige! :D Jeg synes JoJo også er heldig, da mange av mennene så utrolig bra ut. Synd at han som tydeligvis blir sesongens megadrittsekk var en av de kjekkeste. Han som ligna litt på Wolverine. Raaaawr ;)

Ellers likte jeg også han som fikk first impression rose :) Virka som en fin fyr.

Blir spennende denne sesongen her ja. Et hus fylt med en nydelig kvinne og masse testosteron er jo bare dømt til å bli bra ;)

 

Synes forresten det var rart at han kanadieren ble med videre. Han virka veldig umoden, samt det klippet hvor man ser de snakker sammen så virka kjemien veldig påtvunget og awkward. Men er vel mye vi ikke får se også.

 

 

ja det ser ut som det blir en del drama :popcorn: Chad the douche, og han fyren som muligens har dame! :popcorn: Gleder meg! Han Kanadieren er sikkert med videre bare for morro/underholdningen sin skyld.. hah.. pleier alltid være noen sånne weirdos som kommer videre og alle bare står der slik:  :forvirra:
Liker veldig godt Jordan og Luke ihvertfall :) De virke ganske åålreite. Han Alex og virka litt søt, han som hadde vært i militæret og hadde en del tattoos på armene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

ja det ser ut som det blir en del drama :popcorn: Chad the douche, og han fyren som muligens har dame! :popcorn: Gleder meg! Han Kanadieren er sikkert med videre bare for morro/underholdningen sin skyld.. hah.. pleier alltid være noen sånne weirdos som kommer videre og alle bare står der slik:  :forvirra:
Liker veldig godt Jordan og Luke ihvertfall :) De virke ganske åålreite. Han Alex og virka litt søt, han som hadde vært i militæret og hadde en del tattoos på armene.

 

Bad boy, bad boy, what u gonna do, what u gonna do when they come for you :plystre:

Screen-Shot-2016-04-18-at-11.11.26-PM.pn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Bad boy, bad boy, what u gonna do, what u gonna do when they come for you :plystre:

Screen-Shot-2016-04-18-at-11.11.26-PM.pn

Damn boy :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sitronmelis skrev:

ja det ser ut som det blir en del drama :popcorn: Chad the douche, og han fyren som muligens har dame! :popcorn: Gleder meg! Han Kanadieren er sikkert med videre bare for morro/underholdningen sin skyld.. hah.. pleier alltid være noen sånne weirdos som kommer videre og alle bare står der slik:  :forvirra:
Liker veldig godt Jordan og Luke ihvertfall :) De virke ganske åålreite. Han Alex og virka litt søt, han som hadde vært i militæret og hadde en del tattoos på armene.

 

Kan jo være canada duden plutselig overrasker. Men tvilsomt. De fokuserer ofte mye på de som blir værende allerede i første episode, så man skjønner liksom en hel del allerede da.

 

Blir iallefall spennende hva brødrene til Jojo synes om de som blir igjen til slutt. Family mafioso trouble :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Kan jo være canada duden plutselig overrasker. Men tvilsomt. De fokuserer ofte mye på de som blir værende allerede i første episode, så man skjønner liksom en hel del allerede da.

 

Blir iallefall spennende hva brødrene til Jojo synes om de som blir igjen til slutt. Family mafioso trouble :fnise:

Sant :P
Haha ja det blir spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 19.24, Lady skrev:

Jeg trodde også det, men fant ordentlig link på tvmuse.com 😊  

Finner den ikke der heller jeg. Blitt fjerna kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg også se :P

Jeg fant episode nr 1 på projectfreetv.us :)

 

Edit: Men får bare opp de første 40 minuttene...så går glipp av roseutdelingen. Noen som aner hvor man kan finne den? Har googla.

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, venus_ skrev:

Finner den ikke der heller jeg. Blitt fjerna kanskje?

 

2 timer siden, Poppie skrev:

Nå måtte jeg også se :P

Jeg fant episode nr 1 på projectfreetv.us :)

 

Edit: Men får bare opp de første 40 minuttene...så går glipp av roseutdelingen. Noen som aner hvor man kan finne den? Har googla.

Neida, ligger ute. Dere må bare sjekke flere linker. Her er det en fks http://vidzi.tv/jkyj6oiwk85o.html#.V0nQZdQzerU:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, venus_ skrev:

Takk! Så etter en link som het episode 2 jeg. Da blir det resten av episoden i kveld :) 

Åja, skjønner :fnise: Bra, kos deg :popcorn: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig teit at Jake kom innom bare for å snakke litt. Er sikker på det var en annen plan med det :P Satt hele episoden og håpte på at Jared fra Kaitlyns sesong skulle komme jeg! De to må jo bare være en god match!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har sett han Chase(Chad? Uansett, han som visstnok blir craycray voldelig) før...er han skuespiller? Eller ligner på en?

Fra førsteinntrykket liker jeg Jordan, men det er også flere av de andre som virker hyggelige.

Jeg skjønner ikke helt valgene hennes under roseseremonien, hun valgte bort flere menn som virket som ordentlige karer til fordel for mr. douchebag fra Canada og han som kom inn som julenissen...greit nok at man prøver å sjarmere, men seriøst? 

Regner med hun har fått beskjed om å ta med dem videre for at det ikke skal bli for "streit" inne i huset. Slik som jeg har forstått det er ekstremt mye av disse seriene scriptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg føler jeg har sett han Chase(Chad? Uansett, han som visstnok blir craycray voldelig) før...er han skuespiller? Eller ligner på en?

Chad. Er helt sikker på at han er veldig lik en eller annen skuespiller. Men kommer ikke på hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...