Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

På mandag 23.mai starter endelig ungkarskvinnen (The bachelorette) på tv i USA igjen :hoppendeglad:  Noen som skal se på? :) Gleder meg en hel haug til å se!

NB! Ønsker ingen spoiling rundt hvem som havner i topp 4 eller hvem som vinner osv i tråden! Men diskusjon etter endt episode som følge amerikansk sendeskjema! :) 

bachelorette-jojo-today-tease-160427_cb42ef0ef73dac494f6fc27d4b6115bf.today-inline-large.jpg

maxresdefault.jpg

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg kjempemye!! :rodmer:

Anonymkode: 740fd...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere dette? :)

Anonymkode: 1e1fb...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere dette? :)

Anonymkode: 1e1fb...ff8

Jeg laster det ned på kickass torrents. Men mange streamer det på nett. Usikker på hvilken side de bruker :/ men det blir nok lagt ut her i tråden :)

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det ble JoJo ja! Så bra :nigo: Da skal jeg følge med!

 

Anonymkode: 8762b...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere dette? :)

Anonymkode: 1e1fb...ff8

streamer fra hulu.com :)

Anonymkode: 3abc1...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ukas episode  har kommet ut i kveld, så kan jeg ta en velfortjent pause i eksamens-lesingen.

Men @Sitronmelis, kanskje du kan kan endre trådnavnet til å inkludere "Amerikansk sendetid"? så slipper vi at en haug med mennesker blir sinte fordi "vi spoiler"?.

For øvrig mener jeg at det ikke er spoiling dersom man snakker om en TV-serie etter at det har gått på normal-tv.
Men det er derimot spoiling om man skriver rykter om hvem som er topp 4 allerede nå f.eks.
Jeg ønsker en tråd uten slik spoiling, selv om jeg ser at det har startet å komme på insta osv. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pottah skrev:

Håper ukas episode  har kommet ut i kveld, så kan jeg ta en velfortjent pause i eksamens-lesingen.

Men @Sitronmelis, kanskje du kan kan endre trådnavnet til å inkludere "Amerikansk sendetid"? så slipper vi at en haug med mennesker blir sinte fordi "vi spoiler"?.

For øvrig mener jeg at det ikke er spoiling dersom man snakker om en TV-serie etter at det har gått på normal-tv.
Men det er derimot spoiling om man skriver rykter om hvem som er topp 4 allerede nå f.eks.
Jeg ønsker en tråd uten slik spoiling, selv om jeg ser at det har startet å komme på insta osv. Hva mener dere?

Det kan jeg gjøre :)
Ja ønsker ikke spoiling rundt hvem som havner i topp 4 osv, bare diskusjon rundt episoden man har sett :-) Skal holde meg langt unna instagram ihvertfall! Det gjør jeg hver gang det er ny sesong, slik at jeg ikke blir utsatt for spoiling :)
Så ingen spoling rundt hvem som havner i opp 4 eller whatever, eller hvem som vinner folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Det kan jeg gjøre :)
Ja ønsker ikke spoiling rundt hvem som havner i topp 4 osv, bare diskusjon rundt episoden man har sett :-) Skal holde meg langt unna instagram ihvertfall! Det gjør jeg hver gang det er ny sesong, slik at jeg ikke blir utsatt for spoiling :)
Så ingen spoling rundt hvem som havner i opp 4 eller whatever, eller hvem som vinner folkens!

Nydelig, da burde reglene være klare. Det er nemlig viktig at ingen spoiler vinneren før det sendes på TV :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen til JoJo var nydelig!

Anonymkode: 740fd...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selvsagt på de klippene på slutten som viser aaalt for mye av hva som kommer til å skje.. :laugh: Klarer ikke å la være!

Likte flere av de som var med ut i fra førsteinntrykket. Foreløpig førstecrush er Alex :fnise:, selv om han hadde for trang dress. Skjønner ikke at Daaaamn Daniel fikk bli. Og hipsterfyren som bare ''jeg vet ingenting om deg''... Vel, fint du bryr deg da. Og han som tydeligvis ikke har jobb eller noe annet å snakke om enn å være bachelor superfan! Chad er jo den verste, men skjønner jo at hun ikke fant ut av det med en gang. 

Synes hele ''snakke med bachelorette-folka'' og det med Jake og sånt blir litt tullete da. Får da være grenser for hvor mange klisjeer og inspirerende ordtak og what not det skal være i en episode, selv om det bachelor/bachelorette er veldig sånn da (vet akkurat hva jeg skulle sagt om jeg var med - I'm so nervous, I'm so lucky, I'm so hopeful, I want love, this is/you are so beautiful, just trust your gut, it's so difficult to open up because (insert sob story), blabla :tongue:... de blir visst aldri lei av sånt).

Men alt i alt gleder meg masse til denne sesongen. :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett episoden 😊 

Jojo så helt nydelig ut, og den vakre kjolen da :rodmer:

Jeg ble egentlig skuffet over mennene.. Flere som satt å sammenlignet dem med Ben gjennom hele episoden? :fnise:  Jeg synes Jordan (han som fikk first impression rose) er den eneste som kan måle seg med Ben utseendemessig. Ikke at utseende er alt da, men synes det var få kjekke, også han julenissen da. Skjønner ikke hvorfor hun sendte han videre. Gleder meg til fortsettelsen ✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, visste ikke at det hadde begynt allerede! skal laste ned episoden med en gang. liker Jojo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lady skrev:

Nå har jeg sett episoden 😊 

Jojo så helt nydelig ut, og den vakre kjolen da :rodmer:

Jeg ble egentlig skuffet over mennene.. Flere som satt å sammenlignet dem med Ben gjennom hele episoden? :fnise:  Jeg synes Jordan (han som fikk first impression rose) er den eneste som kan måle seg med Ben utseendemessig. Ikke at utseende er alt da, men synes det var få kjekke, også han julenissen da. Skjønner ikke hvorfor hun sendte han videre. Gleder meg til fortsettelsen ✨

 

What? Hvor ser du serien? Jeg har kun sett den delen hvor hun tar imot mennene, trodde det var hele første episode, og det eneste som ligger ut der jeg ser den :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, venus_ skrev:

 

What? Hvor ser du serien? Jeg har kun sett den delen hvor hun tar imot mennene, trodde det var hele første episode, og det eneste som ligger ut der jeg ser den :ohmy:

Jeg trodde også det, men fant ordentlig link på tvmuse.com 😊  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg edenlig tid til å sette meg ned å se episoden også :D Feirer eksamen med ungkarskvinnen og kjeks på sofaen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Nå har jeg edenlig tid til å sette meg ned å se episoden også :D Feirer eksamen med ungkarskvinnen og kjeks på sofaen :laugh:

Hva synes du? :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lady skrev:

Hva synes du? :popcorn: 

Åh herregud, mange av mennene var jo eyecandy etter min smak! Jordan og Luke (han som kom ridende på "enhjørningen") er så langt mine to favoritter! :rodmer:  Han der Chad tror jeg må være tidenes douche etter frempekene å se... han virker jo ustabil og voldelig. For en fyr!!! :spy: 

Jojo er stunning!! Og den kjolen, WOW! 😊 Liker at hun er så selvsikker! :) Gleder meg som et lite barn på julaften til neste episode :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...