Gå til innhold

Syklister respekterer ikke gangfeltet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg skal over gangfeltet så sjekker jeg alltid at det er trygt og at jeg ikke skal bli påkjørt. Men flere ganger har jeg måtte stoppe midt i gangfeltet fordi det er en dustete syklist som har vært på vei til å kjøre på meg. Dette er altså etter at jeg har begynt å gå i gangfeltet, men syklistene bare kjører på! Når syklister kjører på veien må de respektere gangfeltet!

Jeg vet forresten at dette sannsynligcis ikke gjelder alle syklister. Men så langt har jeg ikke møtt en syklist som har stoppet før gangfeltet.

Anonymkode: 12d41...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, dette er problem. Jeg ble nesten kjørt ned av en syklist som kom susende mot enveiskjøring og over gangfeltet her om dagen. 

Anonymkode: df72b...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange syklister (jeg sier ikke at dette gjelder alle) har null respekt for trafikkreglene. Senest i går kjørte jeg på en smal og svingete vei hvor jeg traff på fire syklister i bredda rundt en sving! Det er jo fullstendig livsfarlig! Jeg lå under fartsgrensa (kjørte i 40-50km/t i 60 sona) og holdt på å få hele sulamitten rett i fanget. I tillegg lå det tre biler i kø bak dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...