Gå til innhold

Hvilket bilde ser du verst ut på? Førerkort eller pass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Førerkortet. Ser likbleik ut med ravnsvart pønkesminke. 

Anonymkode: 703a2...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passbildet er ikke særlig fint. Ligner ikke veldig på meg selv, og jeg hadde en elendig svett hårdag. På førerkortet er jeg en overlykkelig 18åring. Syns faktisk bildet der er fint. Og ligner mer på meg selv på førerkort enn pass, til tross for at passet ble tatt i høst og førerkort for 10 år siden. 

Anonymkode: 522e8...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Førerkortbildet er faktisk veldig pent.

Passbildet.. Jeg vet alle sier de ser jævlige ut, men i mitt tilfelle er det virkelig sant. Det ser ut som et mugshot, og det ser ut som jeg har drukket og rusa meg i en uke i strekk. I tillegg er det en skygge over ene øyet mitt så det ser ut som et blått øye. Med andre ord så ser jeg ut som en kriminell rusmisbruker som akkurat har vært i slåsskamp. Vurderer å "miste" passet og skaffe meg nytt. Er kvinne.

Anonymkode: e7a82...f79

Huff. Har nesten lyst til å gjøre det samme :fnise: Jeg ser bare æsj ut på passbildet. Sur og ser dopa ut. Får jeg ta nytt bilde,  så kanskje det blir bedre. For det kan ikke bli verre enn hva det er nå.

Anonymkode: 8d06a...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart førerkortet. Jeg ser oppblåst ut, og var noe rødmusset i kinn og panne fordi bildet ble tatt like før jeg skulle inn og ta teorien, slik at det i svart/hvitt ser ut som om jeg har vært femten år på fylla....'

Passbildet er ikke spesielt mye bedre, men jeg ser i det minste frisk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortet er verst. Var en varm dag og jeg svettet ekstremt på oppkjøringen... ser ut som om jeg har svømt til biltilsynet... Passbildet mitt er kult. Jeg ligner på p!nk på det bilde og det er litt mugshot aktig, så ser jo ut som om jeg har lånt p!nk sitt mugshot! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentkortet mitt er verst. Jeg stressa som faen for å komme meg til skolen og ta bilde, så vidt jeg rakk det. Grunn: Fadderuke hvor jeg ble kanondritings og spøy livskiten ut av meg SAMME DAG SOM JEG MØTTE OPP PÅ SKOLEN. Resultat: Ser ut som en uteligger med rufsete hår, grettent ansikt og trøtte øyne. Ikke rart folk glodde når jeg tenker meg om. Men akkurat der og da ga jeg mildt sagt faen. Heldigvis skal jeg bytte skole og får en ny sjanse til å ta et bilde som ser litt mindre jævlig ut.

 

Endret av Nøste~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...