Gå til innhold

Hvilket bilde ser du verst ut på? Førerkort eller pass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Førerkortet uten tvil i helsike! 

Passbildet mitt ble overraskende bra :-p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 13.38, FriCol skrev:

Førerkortet, uten tvil! Jeg ante ikke at jeg skulle ta bildet da jeg tok teorien så jeg så ut som en dass den dagen :fnise:

Samme her.... Influensa PLUSS eksemutbrudd rundt nesa.... :-((((( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passbildet! Holy moly, skvatt til da jeg åpnet det første gangen. :ohmy: Ser ut som det er tatt dagen etter en skikkelig fest når man har sovet med sminken på. Hjelper ikke at jeg ser passe irritert ut i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I passet. Det ser ut som at jeg veier, tja, 20 kg mer enn jeg gjør kanskje..

Bildet på førerkortet er ikke veldig flott det heller..

Anonymkode: b5e47...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, skje skrev:

Gni det inn! :sur:

?

Anonymkode: 1bf45...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 1bf45...f50

Liker ikke å bli minnet på det. Begge bildene ser helt jævlige ut. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk våge å si at passbildet mitt ser veldig bra ut. Får ofte høre at det ser ut som en Calvin Klein-reklame, så det var dritflaks! Men bankkortbildet mitt ser helt grusomt ut. Bildet tok jeg da jeg var 13,  med kviser og hjemmeklipt pannelugg. Da jeg var 13 hadde jeg skikkelig potetnese og smale lepper. Heldigvis har nesen blitt smalere med årene og en ulykke der jeg måtte sy leppene har gjort leppene større (hell i uhell). Bildet på studentkortet mitt ser også fælt ut! Der hadde jeg ikke på meg sminke, jeg var fyllesyk som faen, håret var satt opp i en hestehale og jeg visste ikke at noe av håret stakk opp som en antenne på toppen av hodet da bildet ble tatt. Studentkortet er det mange som har hatt det moro med.

Anonymkode: 4124a...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Førerkortet !   Fikk nytt i år, mannen sa at han kjente meg ikke igjen !    Syns sjøl jeg ser halvgal ut, var litt stressa når jeg skulle ta det.    Passet er ganske nytt også, er mer lik meg der.  Men er aldri fornøyd med bilder av meg sjøl, så...

Anonymkode: 1a561...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortbildet er det verste, ser ut som jeg har gått på meth en god stund så blitt tatt bilde av i fengsel. Mannen min sa at om han hadde sett det bildet av meg før første daten, så hadde han ikke møtt opp.

Anonymkode: d7979...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser verst ut på førerkortet faktisk. Passet er faktisk ganske fint! Har fått flere komplimenter for det :fnise: Først hun på politistasjonen når jeg fikk passet og på gardemoen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passbildet ser definitivt verst ut, ser ut som om jeg har vært på fylla 1 uke i strekk. I tillegg ser det ut som om jeg har et blåmerke rett under øyet, må være en skygge eller noe, men ser helt sykt ut:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser bra ut på førekorte :) Men passbildet, not so much. Ser sur og halv sløv ut. Ser ikke ut som jeg har sovet noe den natten. Ikke særlig flatterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Førerkortet, definitivt :ler: ALLE jeg kjenner, ler når de ser mitt førerkort :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortet. Det bildet ble tatt da jeg var 18, rett etter jeg hadde stått på førerprøven. Jeg var veldig oppspilt, og det samme var neseborene mine. 

Passfotoet fornyes jo hver gang man får nytt pass, så der har jeg ikke noe pinlig tenåringsbilde lenger. Jeg ser ut som jeg har lyst til å myrde noen på bildet, men på en temmelig kul måte, synes jeg selv. 

Anonymkode: 608fa...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkortbildet er faktisk veldig pent.

Passbildet.. Jeg vet alle sier de ser jævlige ut, men i mitt tilfelle er det virkelig sant. Det ser ut som et mugshot, og det ser ut som jeg har drukket og rusa meg i en uke i strekk. I tillegg er det en skygge over ene øyet mitt så det ser ut som et blått øye. Med andre ord så ser jeg ut som en kriminell rusmisbruker som akkurat har vært i slåsskamp. Vurderer å "miste" passet og skaffe meg nytt. Er kvinne.

Anonymkode: e7a82...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...