Gå til innhold

Hvilket bilde ser du verst ut på? Førerkort eller pass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer satt å så på førerkort bilde og passbildet for å finne ut hvilket bilde jeg så verst ut på. Vi ble enige om at jeg så verst ut på passbildet. Jeg ser ut som en kriminell. Det ser ut som et sånn mugshoot. Jeg ser ikke bra ut. Jeg ser heller ikke bra ut på førerkort bilde,  men passbildet er det verste. Nesten flaut å vise :fnise: 

Hvilket bilde ser du verst ut på?

Anonymkode: cedb8...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt akkurat samme tanker som deg om passbildet mitt. Ser ut som et mugshot. Fikk beskjed om å ikke smile, rett på, ikke se det minste glad ut. Forferdelig bilde. Har til og meg blitt spurt om personnummer og fødested i passkontroll fordi den som sjekka var usikker på om det meg :fnise: Så liker definitivt førerkortet best. Der var jeg 16 år, ung og søt :P 

Anonymkode: 3fe9f...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer satt å så på førerkort bilde og passbildet for å finne ut hvilket bilde jeg så verst ut på. Vi ble enige om at jeg så verst ut på passbildet. Jeg ser ut som en kriminell. Det ser ut som et sånn mugshoot. Jeg ser ikke bra ut. Jeg ser heller ikke bra ut på førerkort bilde,  men passbildet er det verste. Nesten flaut å vise :fnise: 

Hvilket bilde ser du verst ut på?

Anonymkode: cedb8...704

Hvordan ser en kriminell ut? Kan du utifra utseende avgjøre om en person er kriminell ellet lovlydig?

Anonymkode: ad447...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som jeg har gått på dop i 30 år på passfotoet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass, men det er fordi jeg var tenåring på det bildet så det ligner jo ikke i det hele tatt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser verst ut på pass. ID-kortet fra forsvaret ser ut som et fangekort rett og slett, og passet er i samme sjanger.

Førerkortet ser ganske så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet. Ser også ut som en knarker der. Må heldigvis skaffe nytt snart, går ut neste år :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet. Ser helt for jævlig ut. Damen på passkontoret tok flere bilder, til slutt ga vi opp. :sprettoy:

Anonymkode: 22e86...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet. Det er et par år gammelt, men bildet er jo mye større og "tydeligere" enn førerkortbildet (der var jeg 18 og ganske søt faktisk..) Den der "se-rett-frem-ikke-smil-ha-håret-bak-ørene"-looken funka ganske dårlig for meg :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passbildet. Jeg ser veldig tjukk ut :fnise: Skikkelig rund i ansiktet og egentlig har jeg ganske langt og smalt ansikt. Sønnen min tok bilde likt og han ser like rund ut:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passbildet uten tvil. Det som irriterer meg mest er at håret mitt er åpenbart fett den dagen i tillegg til at øyenbrynnene er nappet for mye. I tillegg ser jeg oppblåst ut i ansiktet. Nei det er ikke måte på, hater virkelig det bildet. Vel, nå har jeg hatt det i 8 år og det er bare 2 år til det må skiftes ut. Håper at neste passbilde blir litt bedre. 

Bildet på førerkortet mitt er bare morsomt. Jeg ser åpenbart veldig skremt ut, som jeg skulle ha sett et spøkelse. Øynene ser veldig overrasket ut. Husker jeg bare var ekstremt nervøs den dagen fordi jeg skulle ha oppkjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chauve-Souris

Passbilde :fnise: Dårlig lys, så bilde er kornete og grått, fargene er helt blasse, og lyset var spotlight i taket rett over hode. Altså rare skygger i ansiktet i tillegg. Ser ut som en grå gammel dame, uff... Ble tatt på politistasjonen. Blir faktisk lei meg av å se på bilde, gleder meg til jeg må oppdatere passet. :fnise: 

Men skjønner nesten ikke hvordan det er mulig å ta et så dårlig bilde, håret mitt er egentlig veldig mørk mørkebrunt, men på passet ser det nesten mørkeblondt ut, og ansiktet har nesten samme farge som håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, makkapakka skrev:

ser ut som jeg har gått på dop i 30 år på passfotoet. 

Makka er attpåtil kjælenavn for amfetamin Makkapakka, så her lukter det narkis. :laugh: 

Jeg smiler litt på førerkortet så det ser best ut. På passbildet ser jeg ut som en slagpasient, ene munnviken er skikkelig sur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Førerkortet. Jeg var 18 på det bildet, og hadde skikkelig fin hårsveis.

Passet er jeg 31 år, og dama på politistasjonen putta på meg hårstrikk fordi det skjulte for mye ansikt, så mitt krøllete hår ble tvunget opp i en strikk av en fremmed, uten børste eller speil.. Det så ut som jeg nettopp har stått opp. 

 

Anonymkode: 0a5d2...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På passbildet ser jeg helt jævlig ut! Jeg ser sliten og hengende ut. Ser ut som jeg er fyllesyk og har gått våken noen dager. Pluss jeg ser forferdelig bleik ut. Har ikke et eneste positivt ord å si om det bilde. Skal bytte neste år. Takk og pris. Krysser fingrene for at det bilde blir bedre. 

På førerkort bilde ser jeg helt ok ut. Kunne sikkert sett bedre ut, men er ikke helt krise som passbildet. For det er virkelig krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet er helt jævlig. Ser ut som en kriminell og DEN hårsveisen 😳 Sveisen var egentlig bra den, men med regnevær den dagen så sto håret til alle kanter.

Tviler på at jeg kommer inn i alle land i verden med det bildet gitt 😜

På førerkortet er jeg kjempefin og ikke minst ung - 30 år, nå er jeg 47 😜

Bankkortet er jeg også fin på, kun 29 år der 😊

Merkelig at de kan bruke så gamle bilder, jeg er ikke så mye lik meg selv som 30 åring akkurat 

Endret av EvaLena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme bilde i passet som på førerkortet (og bankkortet og alle andre kort)

Ser for jævlig ut. Som en drittunge. Er jo også nærmere 20 år siden bildene ble tatt også da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...