Gå til innhold

Hvordan føles det etter ONS for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun hatt ett ONS og det var med en fyr jeg virkelig likte, men dreit meg ut og hadde sex første gang vi møttes og dermed hørte jeg aldri noe mer fra han.

Var deppa i mange uker etterpå og vet at jeg aldri skal gjenta den tabben, selv om sexen var bra. 

Hvordan klarer dere andre å bevare selvfølelsen etter ONS? Det at personen du har sex med ikke har noen interesse av å se deg igjen? Vet at noen opprettholder kontakten etterpå, men nå spør jeg de som kun har hatt ONS.. 

Anonymkode: 7b8c6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man vet hva man går inn i. ONS er på et vis gjensidig utnyttelse, og man reagerer forskjellig hver gang. Noen ganger konge, andre ganger må man nesten forakte seg selv.

Husker spesielt etter et ONS da jeg hørte hælene hennes klakke glad og fornøyd avgårde ned vegen, jeg så håret hennes i vill uorden dukke forsvinne bak gjerdet der hun forsvant ut av livet mitt etter at jeg hadde pult henne rammeskjev, at jeg gikk inn og nesten måtte se om hun hadde lagt igjen en tusenlapp på kommoden i gangen. Men når jeg fikk tenkt meg om, kom jeg til at jeg uansett ikke ville vært det foruten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Ja, det er et ganske vidt spekter av følelser, man kan føle etter ONS. Noen eksempler fra hva jeg har følt:

  • Glad og fornøyd, hvis det var en god opplevelse
  • Flau på egne vegne, hvis man i etterkant ikke kan stå inne for det ONS-et man gjennomførte
  • Engstelig, hvis man ikke bruke kondom
  • Fylleangst, hvis man hadde drukket for mye og husker lite
  • ... og sikkert mange flere! 
Endret av UngMann1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, flere? :) 

Anonymkode: 7b8c6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nok ekstra kjipt for deg, siden du faktisk likte fyren du var med og kanskje hadde forhåpninger om noe mer. Når man går inn for å knulle en tilfeldig fyr bare for å knulle, blir det noe annet. Jeg har aldri ons med folk jeg har følelser for, siden det føles kjipt at de aldri tar kontakt igjen. Før, da jeg eksperimenterte mye seksuelt for å finne min seksuelle identitet, hadde jeg mange one night stands. Siden jeg utnyttet disse mennene på lik linje som de utnyttet meg, følte jeg aldri noe særlig etterpå. Ville aller helst bare bli kvitt dem. Men det er vanlig å føle seg litt skitten og ekkel etter et ons, og det er også vanlig å føle seg som en konge og det er også vanlig å ikke føle så mye.

Det kommer jo også an på hvilken relasjon man har til denne personen, hvilke forhåpninger man har, settingen, om sexen var bra eller dårlig, om man var full og om man har f.eks. fylleangst etterpå. 

Ons passer heller ikke for alle. Synes det i dag har blitt nesten et press på å ha mye sex for nesten enhver pris. Det er jo selvsagt bra at folk tør å prøve ut mye mer, men det er heller ikke alle som burde ha ons - og det er det ingenting galt i.

Anonymkode: 92e90...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sex med en veldig god kammerat. Vi "planla" forhold etterhvert og likte hverandre veldig godt. Vi tilbrakte en kveld sammen. Fant etterhvert ut at jeg bare følte meg desperat og dette ikke var en gutt jeg ville ha. 

2. Med en kollega. Det gikk veldig bra egentlig, vi møttes etter jobb, hadde sex og dro hjem. Dette er 5 år siden og vi har fortsatt kontakt og kommer godt overens. 

3. Med en kammerat av xen. Dette er 12 år siden ca. Jeg var kjempe skuffa og lei meg, men jeg var bare 16 år så ikke så rart kanskje. Han var den 2. Gutten jeg hadde sex med og vi skulle jo bli et par. Men det gikk fort over når xen ble sjalu og vi ble sammen igjen noen dager senere. Haha. 

4. Første gangen jeg tok med meg en hjem fra byen, jeg hadde veldig nylig vært igjennom et stygt brudd, og jeg var veldig lei meg og såra. Jeg stoppa halvveis i sexen, fant ut at det ikke var noe for meg å ha sex med en helt tilfeldig person. 

5. Andre gangen jeg hadde med en hjem fra byen, her var jeg egentlig bare full og oppmerksomhetsyk. Jeg stoppa han nesten med engang og la meg til å sove. Hadde glemt at jeg virkelig ikke likte sånt. 

6. En jeg møtte på hot or not eller tinder. Han kom hjem til meg og vi hadde sex. Han var på vei forbi boplassen min, så vi tenkte at det kunne ha vært gøy. 

7. En til jeg tok med hjem fra en hjemmefest. Jeg spurte om han kunne gå med en gang. 

8. Min bestevenn. Vi var helt utrolig fulle begge to og måtte dele seng for første gang. Vi husker lite begge to, og det ødela heldigvis ikke noe imellom oss.

9. Naboen min, i kollektiv. Dette var jo bare kleint. Jeg bare latet som om ingenting hadde skjedd. 

Tror det var alle jeg kunn har hatt sex med en gang. Noen av de har jeg fortsatt kontakt med, andre er glemt. Det er bare veldig flaut å tenke på. Haha.

Anonymkode: 493b8...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok ons til å fastslå at det betyr at man må leve med 90% odds for dårlig sex, bekymring for kjønnssykdommer og å tro at alle menn er drittsekker og at man ikke er god nok for noen.  Etter på det gikk inn. Lot jeg være med det.

Anonymkode: 55102...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja veldig varierende, noen ganger  kan jeg bruke en ukes tid eller noe der jeg tenker endel på fyren, det er ofte de fyrene som har vært mest kosete, oppført seg mest som en kjæreste på en måte.  Men jeg vet jo at ONS er ONS og etterhvert så glemmer jeg de. Jeg bytter sjelden/aldri tlf nr e.l med de, mulig det er en sånn ubevisst forsvarsmekanisme , da kan jeg på en måte ikke vente å høre noe uansett.  Andre ONS glemmer jeg i det jeg forsvinner ut døra. Har veeeeldig sjelden hatt ONS med noen jeg kjenner, men møter jo innimellom på tidligere ONS  på utesteder, har opplevd at et par  fyrer har blitt litt vel klengete i ettertid ellers går det greit.  Nå høres det ut som jeg har hatt 1 mill ONS men det har jeg ikke altså  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste følelsen jeg har etter ONS er at jeg vil se fyren igjen, og det kan være litt irriterende hvis jeg vet at jeg ikke vil noe mer...har aldri dårlig selvføelse eller noe sånt, tenker heller aldri at det var grunnen til at det aldri ble noe etc...får heller ikke noe dårlig selvfølelse om han ikke kontakter meg etterpå. Har igrunn et ganske uproblematisk forhold til ONS bortsett fra at jeg lett blir "attached".

Anonymkode: bc6a8...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt noen ONS. Den jeg strevde mest med, var da vi var to par i samme rom. Ikke firkant, men sex med hver sin partner. Ganske vilt. Jeg hadde analsex. Han som hadde sex med hun andre var jo der og så det, og jeg kjenner ham. Dermed fikk han se litt for mye av meg, for å si det sånn. Vi treffes av og til i sosiale sammenhenger privat og han har altså sett meg komme høylydt mens jeg knulles i toer'n. Too much in a way. Men en stund siden nå. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg skikkelig ekkel ons. Vond følelse i flere dager etterpå. Så jeg sluttet med det etter å ha gjort det noen ganger. Fant meg en fuckvenn i steden, det fungerer mye bedre:) 

Anonymkode: 36aea...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye på det. Hvis det er en person jeg synes virker interessant velger jeg alltid å bli bedre kjent før sex for å bygge opp forventningene. Hvis vi har sex med engang blir jeg mye raskere lei vedkommende. Hvis jeg ikke har noe interesse for personen blir det ONS. Siden jeg ikke hadde noe interesse for vedkommende i utgangspunktet så tenker jeg ikke mer på det etterpå. Det er en lettelse om vedkommende ikke maser om å treffes igjen. Jeg er jente. Jeg er også klar på hva jeg ønsker meg ikke ønsker meg ovenfor partner :)

Anonymkode: 83dc6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Den 20. mai 2016 at 8.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun hatt ett ONS og det var med en fyr jeg virkelig likte, men dreit meg ut og hadde sex første gang vi møttes og dermed hørte jeg aldri noe mer fra han.

Var deppa i mange uker etterpå og vet at jeg aldri skal gjenta den tabben, selv om sexen var bra. 

Hvordan klarer dere andre å bevare selvfølelsen etter ONS? Det at personen du har sex med ikke har noen interesse av å se deg igjen? Vet at noen opprettholder kontakten etterpå, men nå spør jeg de som kun har hatt ONS.. 

Anonymkode: 7b8c6...20f

Hei :) noen jeg har hatt ons med har jeg glemt dagen etter, andre har jeg blitt kjæreste med, og noen ga meg hjertesorg. Ingen fasit med andre ord.  Jeg tror det positive med erfaringen din er at du nå kjenner degselv et hakk bedre; ved neste anledning kan det være greit å si ifra til personen det gjelder at du ikke er typen som bare har en ONS og går videre, at du legger følelser i det. Da får du ganske hurtig en avklaring på hva vedkommende føler tilbake. Jeg tror overhodet ikke man ødelegger et potensielt forhold med å ha en ONS, som sagt ble jeg kjæreste i en periode på fem år, med en av mine. Men for din egen del kan det være greit å vite i ettertid at du var tydelig på hvordan du er, sånn at du veit at fra din side var du i det minste tydelig på hva du eventuelt kan føle i ettertid. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20. mai 2016 at 8.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun hatt ett ONS og det var med en fyr jeg virkelig likte, men dreit meg ut og hadde sex første gang vi møttes og dermed hørte jeg aldri noe mer fra han.

Var deppa i mange uker etterpå og vet at jeg aldri skal gjenta den tabben, selv om sexen var bra. 

Hvordan klarer dere andre å bevare selvfølelsen etter ONS? Det at personen du har sex med ikke har noen interesse av å se deg igjen? Vet at noen opprettholder kontakten etterpå, men nå spør jeg de som kun har hatt ONS.. 

Anonymkode: 7b8c6...20f

Du dreit deg ikke ut, ikke mer enn han isåfall. Rart han ikke ville møte deg igjen. Jeg har inntrykk av at de fleste menn vil ha så mye sex de kan få så lenge de ikke ser etter en kjæreste da. Jeg tror ikke det er vanskelig for kvinner å få en sexpartner, vanskeligere å få en kjæreste. 

Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skamfull, og kan gråte.

 

Anonymkode: fefc4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra.

De fleste er ute etter er forhold med meg, noe jeg føler er litt pga. at jeg er veldig oppegående, ressurssterk og tar en veldig god utdannelse.Da er det veldig fint å møte jenter som faktisk bare vil ligge med meg. 

Når det er sagt så skjønner jeg absolutt at noen kan føle litt på det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Friday, May 20, 2016 at 11.05, UngMann1986 skrev:

Ja, det er et ganske vidt spekter av følelser, man kan føle etter ONS. Noen eksempler fra hva jeg har følt:

  • Glad og fornøyd, hvis det var en god opplevelse
  • Flau på egne vegne, hvis man i etterkant ikke kan stå inne for det ONS-et man gjennomførte
  • Engstelig, hvis man ikke bruke kondom
  • Fylleangst, hvis man hadde drukket for mye og husker lite
  • ... og sikkert mange flere! 

Signerer. + redd for bygdesladder. 

Anonymkode: 51b14...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel ons, og kan også si det varierer hva jeg føler etterpå. Men jeg tok tyngre da jeg var ung, nå er jeg voksen og får ikke så lett følelser bare av en ons. Da fungerer det bedre å ha det og jeg har hatt mange bra ons. Men noen ons er dårlige og da har jeg tenkt jeg kunne like gjerne latt være. Sånn tror jeg er veldig vanlig. Ettersom jeg hadde ons over en lengre periode som singel og voksen, så ble jeg litt lei det og syntes at jeg hadde gjort det nok. Det er spennende for en stund, men sex i et forhold er alltid bedre. Når man finner ut det av seg selv, er det ikke så fristende med flere ons igjen. Når det gjelder deg ts og den erfaringen du hadde, så er jeg sikker på at du ikke hadde fått et forhold til han selv om du hadde ventet med sex. Det er ikke det som er avgjørende, men fordi du fikk følelser hadde det vært bedre for deg om du ikke hadde gjort det. For da gjør det ikke så vondt etterpå. Det er det som er forskjellen, ikke at du hadde fått et forhold med han hvis du bare hadde ventet. 

Anonymkode: 3e7f1...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 21.5.2016 at 2.18, Summer lady skrev:

Tja veldig varierende, noen ganger  kan jeg bruke en ukes tid eller noe der jeg tenker endel på fyren, det er ofte de fyrene som har vært mest kosete, oppført seg mest som en kjæreste på en måte.  Men jeg vet jo at ONS er ONS og etterhvert så glemmer jeg de. Jeg bytter sjelden/aldri tlf nr e.l med de, mulig det er en sånn ubevisst forsvarsmekanisme , da kan jeg på en måte ikke vente å høre noe uansett.  Andre ONS glemmer jeg i det jeg forsvinner ut døra. Har veeeeldig sjelden hatt ONS med noen jeg kjenner, men møter jo innimellom på tidligere ONS  på utesteder, har opplevd at et par  fyrer har blitt litt vel klengete i ettertid ellers går det greit.  Nå høres det ut som jeg har hatt 1 mill ONS men det har jeg ikke altså  😉

Hvor mange har du hatt da? Når var siste? 

Anonymkode: 87b47...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt da? Når var siste? 

Anonymkode: 87b47...211

Har hatt akkurat passe for meg 😉. Tja der det ble full pakke er det faktisk 3 mnd siden. Der det bare ble litt runking på fyren 1 uke siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...