Gå til innhold

Blir for fort kåt og veldig våt.. tips?


Carmex

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig fort kåt og veldig våt. Problemet er da at det blir for lite friksjon slik at både jeg og min partner kjenner lite. Partner er litt større enn gjennomsnittet og jeg har gjort knipeøvelser i flere år, har aldri følt meg vid før, men begynner å føle at jeg er vid nå. Blir bare så innmari kåt og våt fort, utrolig irriterende. 

 

Har noen tips?? Partner sier at det er bedre at jeg er våt enn tørr, men det hjelper fint lite på selvtilliten når han blir slapp fordi jeg er så våt, som igjen skaper lite friksjon.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha med deg en klut til å tørke underveis?

Anonymkode: e16f1...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at dette er et problem, iallefall ikke for mannen. Damer som IKKE blir skikkelig våte, eller bruker svært lang tid på å bli kåte, og klare for samleie, kan derimot skape problemer for mannen. Personlig kan jeg miste både lyst og ereksjon hvis dama behøver ekstra langt forspill. En del damer tror nok dessverre at en ereksjon kan settes på vent, helt til de er klare for litt mere action. Jeg har ingen problemer med et langt forspill, hvis dama opplagt nyter slikking og fingring, og aller helst kommer en eller flere ganger underveis. Men hvis hun bare ligger der, går jeg ganske fort lei.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem, det vi gjør er å ha et håndkle tilgjengelig, da tørker vi raskt mellom bytte av stillinger. Men ellers er det jo ikke så mye man får gjort, prøve å finne de stillingene, hvor det fortsatt blir noe friksjon selv om man er veldig våt.

Synes og det hjelper, hvis vi har veldig mye sex på en dag, føler det blir litt mindre vått etter hvert. Men vi har og opplevd, at det er så vått, føles ut som det bare renner, så det har nesten bare vært å gi opp.

Anonymkode: c7876...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig som blir fort kåt og våt. Mange sliter med det motsatte. Ha masse spontan sex uten for mye forspill. Da er det kanskje passe vått. Både du og han er heldige!

Hilsen mann, 41 år

Anonymkode: 056ea...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...