Gå til innhold

Hjelp. Noen med volvo xc60??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt dvd spiller til å ha i bilen og skal feste de.. Men for å få de festet så må vi jo heve nakkestøttene.. Hvordan i allverdens land og rike får vi dette til?? Det ser jo ut som at nakkestøttene sitter fast i setet?

Anonymkode: 3d57e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjøpt dvd spiller til å ha i bilen og skal feste de.. Men for å få de festet så må vi jo heve nakkestøttene.. Hvordan i allverdens land og rike får vi dette til?? Det ser jo ut som at nakkestøttene sitter fast i setet?

Anonymkode: 3d57e...2dd

Vi har xc70 og samme problem. Vi har prøvd å stripse fast festene, men hele spilleren ble litt for løs. Også tok mannen min den stangen som egentlig skal festes i festet gjennom nakkestøtten slik at den sitter gjennom på en måte. Og det funket :) Men må jo monteres slik hver gang de brukes da men. Eller så går det kanskje å kjøpe eget feste på volvo-forhandler.

Anonymkode: 0ae18...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk skjermene integrert i nakkeputene..men det må kanskje gjøres når bilen er ny..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KG deltager skrev:

Vi fikk skjermene integrert i nakkeputene..men det må kanskje gjøres når bilen er ny..?

Ja.. men det koster jo 5000kr nakkestøtten :D

 

Anonymkode: 3d57e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har xc70 og samme problem. Vi har prøvd å stripse fast festene, men hele spilleren ble litt for løs. Også tok mannen min den stangen som egentlig skal festes i festet gjennom nakkestøtten slik at den sitter gjennom på en måte. Og det funket :) Men må jo monteres slik hver gang de brukes da men. Eller så går det kanskje å kjøpe eget feste på volvo-forhandler.

Anonymkode: 0ae18...61d

Hva er vitsen med så spesielle nakkestøtter liksom.. :P Jeg har ikke lyst til å ha de med stroppefeste fordi jeg ikke liker at de henger så løst.. Jeg får stikke innom volvoforhandleren og be de montere det for meg.. :D

 

Anonymkode: 3d57e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne bilen, har ikke tenkt på den problemstillingen før nå. Du har jo helt rett! Ville nok ha dratt til forhandler for tips og hjelp ☺ skriv gjerne hva som blir løsningen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Vi har denne bilen, har ikke tenkt på den problemstillingen før nå. Du har jo helt rett! Ville nok ha dratt til forhandler for tips og hjelp ☺ skriv gjerne hva som blir løsningen😄

Ja.. men når jeg kjenner etter under selve nakkestøtten, så kjenner jeg to slike stenger som er på vanlige nakkestøtter, så det er nok ikke umulig.. :)  skal skrive når jeg har fått vert innom..

Anonymkode: 3d57e...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. men når jeg kjenner etter under selve nakkestøtten, så kjenner jeg to slike stenger som er på vanlige nakkestøtter, så det er nok ikke umulig.. :)  skal skrive når jeg har fått vert innom..

Anonymkode: 3d57e...2dd

Ahaa, I see☺ ja, det hadde vært flott om du gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med så spesielle nakkestøtter liksom.. :P Jeg har ikke lyst til å ha de med stroppefeste fordi jeg ikke liker at de henger så løst.. Jeg får stikke innom volvoforhandleren og be de montere det for meg.. :D

 

Anonymkode: 3d57e...2dd

Volvo har industriens tryggeste nakkestøtter. Det er derfor de designer det selv, istdf å la folk flytte på de slik at de ikke lenger virker. Hadde jeg hatt råd til Volvo hadde det vært en av de mange gode grunnene for å kjøpe en slik!

 

Hilsen 

Kia-eier med barn som ser ut vinduet faktisk snakker med oss

Anonymkode: 854e6...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Volvo har industriens tryggeste nakkestøtter. Det er derfor de designer det selv, istdf å la folk flytte på de slik at de ikke lenger virker. Hadde jeg hatt råd til Volvo hadde det vært en av de mange gode grunnene for å kjøpe en slik!

 

Hilsen 

Kia-eier med barn som ser ut vinduet faktisk snakker med oss

Anonymkode: 854e6...af3

Fornuftig det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg vert hos forhandler. Endte md å måte bytte dvd spillende i en type som festes med stropper. Nakkestøtten kan ikke heves...

Anonymkode: 3d57e...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...