Gå til innhold

Er det penere at kvinner har langt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer an på personen, men synes en androgyn klipp kan være veldig fint.

Anonymkode: af27b...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden er kvinnefiendtlig. 

Anonymkode: 15ea6...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår fast at jeg ikke følger KG-normen. ;)

 

Pixie hårsveis her. Noe min frisør er helt enig i at jeg skal ha. Med bare 158 cm over bakken ser jeg helt dust ut med langt hår. Har veldig tykt og mye hår også. Blir høysåte om det vokser ut. 

 

Disse er jo superflotte!

http://www.my-hairstyles.com/wp-content/uploads/2013/07/short-hairstyles-women-pixie.jpg

http://www.short-hairstyles.co/wp-content/uploads/2016/01/35-Cute-Short-Hairstyles-for-Women-16.jpg

 

Men dette er jo horribelt, det er jeg enig i. Har jo mye med hårsveis og ansiktform:

http://www.beauty-and-the-bath.com/image-files/short-hairstyle-triangle-face-shape-bad_fs.jpg

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Etter min mening er både Emma Watson og Anne Hattaway langt mer attraktive med langt hår enn med kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår. Hvis hun skal ha veldig kort hår så ble hun ha fin rumpe og pupper. Er hun flatbrystet så blir det som å ligge med en mann og totalt uakseptabelt

Anonymkode: 3a7e9...f40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 21.50, Fotballfluen skrev:

Jeg skrev jo nettopp det: man trenger ikke å være klassisk pen for å kle kort hår, "typete" jenter kler ofte veldig godt kort hår. Smak er jo personlig, samtidig som det er noen universelle trekk som mange mennesker foretrekker som da ofte blir omtalt som klassiske trekk. 

og jeg skrev hva jeg mente? 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er kvinnefiendtlig. 

Anonymkode: 15ea6...8d0

nei.

Anonymkode: 5928c...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er kvinnefiendtlig. 

Anonymkode: 15ea6...8d0

Kvinnefiendtlig fordi menn ikke svarer det politisk korrekte? Da hadde det vel ikke vært noe vits i å spørre?

Jeg synes det kommer an på personen, og vi kan jo ikke alle ha langt hår fordi menn flest foretrekker det! Det er jo ikke noe poeng at ALLE menn skal være tiltrukket av ALLE kvinner? Jeg har langt hår selv, men det er fordi jeg ikke har ansiktsform til noe annet. Trust me, jeg har prøvd det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hva mannfolk spesielt definerer som langt hår! 

Legg gjerne ved bilde for å illustrere når dere synes håret er langt eller langt nok til at dere synes det er pent. Eller kanskje kommentere hvilken av disse hårlengdene dere synes er finest? 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Okapi skrev:

Den til høyre, uten tvil.

Det synes ikke jeg er fint overhodet 😅 Bra man har forskjellig smak! Men regner med at du vil definere et hår langt før det er ned til midjen slik hun har der? Egentlig mest det jeg lurer på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg sier at alt hår som er lengre enn skuldrene, er langt, og at han ikke legger merke til om det når puppene, midjen, eller rumpa :fnise: Han merket ikke da jeg klippet sånn 30 cm av håret mitt (fra å dekke rumpa, til å nå midt på ryggen). Så i følge ham vil alle de bildene av Gomez (muligens untatt det første) være "langt hår" :fnise:

Anonymkode: ea7b0...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hår til rumpa, og alle komplimenterte det. Tykt, brunt og ekstremt fint. Klippa det spontant til skuldrene, og ser mye høyere ut, og mye mer voksen. Alle synes jeg passer kort bedre. 

 

Så nei, langt hår er ikke nødvendigvis finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første bilde er "halvlangt" . Kort ser jeg på sånn hår som såvidt dekker ørene, langt hår er over skuldrene. 

Hva som er finest av de forskjellig er ikke godt å si, men syns ikke det siste bilde er rettferdig. Håret er slitt og tørt. Da er det stygt enten det er kort eller langt.

Anonymkode: 5928c...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. mai 2016 at 18.08, Frk.Show skrev:

Lurer veldig på hva mannfolk spesielt definerer som langt hår! 

Legg gjerne ved bilde for å illustrere når dere synes håret er langt eller langt nok til at dere synes det er pent. Eller kanskje kommentere hvilken av disse hårlengdene dere synes er finest? 

image.jpeg

De to øverst til venstre ser jeg på som halvlangt. Det nederst til høyre er litt i grenseland. Det midterste og nederste ser jeg på som langt, og det helt til høyre som veldig langt. 

Hva som er penest avhenger ofte av personen det er på. Jeg synes Selena Gomez kler best det midterste og nederste, men det til høyre var heller ikke så galt.

Anonymkode: 29f5c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for utestengt bruker og svar til denne.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel finest med langt hår. Om håret er ekte såklart.

Bedre med kortere frisyre enn meterlange extentions.. Man ser jo de festene hos noen, utrolig lite lekkert...

Anonymkode: e318d...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min synes det er penest til skuldrene og et par cm nedenfor. Lenger enn det liker han ikke, heller ikke helt kort konesveis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...