Gå til innhold

Han er 42 jeg er 26


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde blitt forbanna og gjort det slutt. Jeg hadde i utgangspunktet ikke villet vært sammen med noen som var 9 år eldre, og alt som er gammelt nok til å være min egen forelder blir for kvalmt. Det er jo opplagt at han ikke vil ha damer på sin egen alder når han gjør slik. Det i seg selv gjør at han ikke er noe å samle på. 

Anonymkode: c1fa3...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tror at dere kan ha en fremtid så kjør på. Men jo eldre dere blir, jo mer vil dere merke til aldersforkjellen. Dette med pensjonisttilværelsen er et reelt dilemma, og det er problematisk mtp fremtidige barn at pappa er pensjonist mens mamma jobber. Noen holder seg jo godt langt over 60, men det er jo noe med energinivå og interesser som mest sannsynlig kommer til å sprike.

Anonymkode: 11f36...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene lyver om vekt og høyde. Menn om alder. Helt klart at menn er mest kriminelle.

Anonymkode: 73664...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Aldri skjønt at folk/damer syns det er så jevt med menn som er så mye eldre. Er det ikke litt kjipt å tenke fram mot pensjonistalder, det å ikke kunne få oppleve det sammen? Han er pensjonist, mens du må fly 15 år til i arbeidslivet. Når du så blir pensjonist må du stort sett bruke tiden din på å pleie en gammel skrott i stedet for å kunne reise og kose deg med pensjonisttilværelsen.

Dette! Faktisk noe av det viktigste en bør tenke på ved hvert forhold. 

Anonymkode: c1fa3...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en mann som er interessert i (kun) yngre damer, men merket seg at da han fortalte at han var 42 år var det svært få som var interesserte. I stedet for å godta at alderen hans kunne være en dealbreaker for flere, så løy han seg 7 år yngre slik at han likevel kunne få kontakt med de yngre damene. Litt patetisk, ikke sant?    

Anonymkode: f6b3c...7c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, du har fått deg en eldre og erfaren mann. Jeg er misunnelig. Er selv 22 år gammel og kunne virkelig tenkt meg en mann i begynnelsen av 40 årene. Kos deg med han. ;) Tror derimot du kan se litt langt etter et langvarig, seriøst forhold eller et forhold som varer livet ut, for i bunn og grunn er jo aldersforskjellen kjempe stor. En sånn aldersforskjell er uten tvil akseptabel når det kommer til sex og bare flørt/friends with benefits forhold tenker jeg. 

Anonymkode: 6e7fb...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 11 år eldre enn meg. Vi har vært sammen siden jeg var 18, nå er jeg 33. Eksen min og far til mitt første barn er 13 år eldre enn meg. Alder er bare et tall, følg hjertet ditt, du.

Han fortalte deg at han hadde løyet helt uten at han måtte. Det sier veldig mye..

lykke til videre :) 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, du har fått deg en eldre og erfaren mann. Jeg er misunnelig. Er selv 22 år gammel og kunne virkelig tenkt meg en mann i begynnelsen av 40 årene. Kos deg med han. ;) Tror derimot du kan se litt langt etter et langvarig, seriøst forhold eller et forhold som varer livet ut, for i bunn og grunn er jo aldersforskjellen kjempe stor. En sånn aldersforskjell er uten tvil akseptabel når det kommer til sex og bare flørt/friends with benefits forhold tenker jeg. 

Anonymkode: 6e7fb...276

Bullshit!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh, gratulerer eldre og erfaren mann", eller mer "Åh, gratulerer en som ikke har noe problem med å lyve for å få det han vil." 

Anonymkode: f6b3c...7c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han løy er ikke bra. Men, når det gjelder alderen så er han jo fortsatt den samme mannen nå som han var da du trodde han var 35. Dersom du klarer å tilgi løgnen og alt annet klaffer så synes jeg ikke du skal henge deg opp i noen tall. 

Anonymkode: b4ca8...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke noe problem, men hvorfor skulle han være "flau" over alderen sin? 
Det er litt merkelig

Men noen ting må du tenke på;
- Mulig han ønsker etablere seg, er du klar?
- Det er mye "prøve og feile" i livet, kanskje han allt har gjort noe du kunne tenke deg prøve og ikke ønsker gjøre det igjen?
-  Matcher deres sexlyst?

Snakker av erfaring her, da min mann er 15 år eldre enn meg. Flere ganger har vi nesten vært på randen av brudd pga han har "been there done that" på ting jeg enda ikke har opplevd

Anonymkode: b502a...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler kanskje den viktigst er "been there done that".
For det er jo viktig og prøve/feile/gjøre erfaringer, det er ikke sikkert han alltid er med på.

Men uttover det: Kos deg! Det kan bli knall (om han ikke lyver mer)

Anonymkode: b502a...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke "voksen og tar ansvar" når det første han gjør er å lyve om alderen sin! Heller umoden og egoistisk, spør du meg😋

Anonymkode: eeddb...167

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke syntes at det var greit..ikke alderen hans først og fremst..men at han løy om det generelt. Grunnen til at han løy regner jeg med er at han peilet seg inn på yngre kvinner, uten å ha noen seriøse intensjoner...de ville dermed aldri finne ut av alderen hans...så han var jo helt set up for å svindle til seg kjappe ligg..og det hadde vært et stort problem for meg at han var en slik person. Slike menn vil jeg aldri stole på og ikke liker jeg dem heller. 

Anonymkode: 05ea0...8d3

Enig, for en teit fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Det er samme aldersforskjell mellom meg og min mann (vært sammen i 10 år), så jeg har ikke problemer med alderen i seg selv.

Men at en mann i 40-årene lyver om alderen??? Eeeeh, det er et stort varselsignal. Varselsignal om at han helst vil ha yngre damer, om at han skammer seg over alderen sin, kanskje har en slags midtlivskrise - whatever. Har man ikke klart å bli en ærlig, åpen og trygg mann innen man er 40 kommer man faktisk mest sannsynlig aldri til å bli det. 

Det er mange ulemper med stor aldersforskjell (og noen fordeler ;) ), så hvis man først skal slå seg til ro med en eldre mann må han i det minste inneha alle de positive kvalitetene man eventuelt søker i en eldre mann, og virkelig IKKE ha negative kvaliteter som det ikke er håp for at forsvinner med alderen. Finner du en umoden fjott på 20 er det jo håp om at han vokser til med alderen (men man vet aldri...), finner du en umoden fjott på 40 er alt håp ute.

Med andre ord: Mitt råd er å glemme denne fyren. Stor aldersforskjell bringer med seg så mange utfordringer at mannen bør være tilnærmet perfekt på alle andre områder for at det skal være et godt grunnlag for et varig forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok bare du selv som vet svaret! 

Har du nok følelser for han og har lyst å være sammen med han tross alderen og at han løy, vil du godta det. Om ikke er det ikke meant to be. 

Det er jo også menneskelig å gjøre feil og drite seg ut iblant.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han virkelig gjort et scoop. Det der må vel være alle 42.åringers drøm? 

Anonymkode: 056ed...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgnen ville jeg ikke brydd meg om. Det er mer problematisk at han er så mye eldre enn deg. Hadde jeg ikke orket, med mindre det var veldig vanskelig for meg å få menn.

Anonymkode: 0e4ec...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...