Gå til innhold

Han er 42 jeg er 26


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg vite at han jeg dater er 42 og ikke 35 som jeg har trodd hele veien. Jeg er 26. Han sa han måtte fortelle meg noe som han syntes var litt flaut og han ringte meg å fortalte at når han oppretten profilen sin på en datingside oppga han at han var yngre en det han egentlig var og at han derfor er 7 år eldre enn det han har utgitt seg for å være. (Han ser ikke eldre ut enn 35) Jeg ble selvsagt veldig sjokkert over dette, og skuffet over at han har løyet for meg i over en måned nå! Han fortalte at han hadde tenkt til å si det tidligere, men at han ikke trodde vi kom til å bli så godt kjent og treffes så mange ganger som vi har gjort, og at han derfor ikke syntes det var så viktig der og da. Han har også beklaget seg og sagt at det er det eneste han har løyet om. Spørsmålet mitt er; hva gjør jeg nå? Jeg synes personlig at en aldersforkjell på 15 år er mye. Men samtidig så liker jeg at han er voksen, tar ansvar, er sporty, bryr seg og han er veldig omsorgsfull. Vi har også veldig mye tilfelles og deler mye av de samme interessene og drømmer om hvordan vi ønsker å ha det og tanker om familie osv. Og jeg har begynt å få følelser for ham. Samtidig er jeg også skuffet over at han har unnlatt å fortelle om dette frem til nå og jeg føler meg også utrolig dum og sinna, og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg trenger råd.

Anonymkode: 1c4ca...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker du barn?

Anonymkode: 25317...b3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen fikk jeg vite at han jeg dater er 42 og ikke 35 som jeg har trodd hele veien. Jeg er 26. Han sa han måtte fortelle meg noe som han syntes var litt flaut og han ringte meg å fortalte at når han oppretten profilen sin på en datingside oppga han at han var yngre en det han egentlig var og at han derfor er 7 år eldre enn det han har utgitt seg for å være. (Han ser ikke eldre ut enn 35) Jeg ble selvsagt veldig sjokkert over dette, og skuffet over at han har løyet for meg i over en måned nå! Han fortalte at han hadde tenkt til å si det tidligere, men at han ikke trodde vi kom til å bli så godt kjent og treffes så mange ganger som vi har gjort, og at han derfor ikke syntes det var så viktig der og da. Han har også beklaget seg og sagt at det er det eneste han har løyet om. Spørsmålet mitt er; hva gjør jeg nå? Jeg synes personlig at en aldersforkjell på 15 år er mye. Men samtidig så liker jeg at han er voksen, tar ansvar, er sporty, bryr seg og han er veldig omsorgsfull. Vi har også veldig mye tilfelles og deler mye av de samme interessene og drømmer om hvordan vi ønsker å ha det og tanker om familie osv. Og jeg har begynt å få følelser for ham. Samtidig er jeg også skuffet over at han har unnlatt å fortelle om dette frem til nå og jeg føler meg også utrolig dum og sinna, og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg trenger råd.

Anonymkode: 1c4ca...390

Første råd er å ikke høre på hva bitre kvinner på KG svarer deg.

Anonymkode: 4d1a3...3a5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg midtlivskrisedrømmen hans ts. For en 42-årig mann er det en drøm å kunne få ligge å knulle på en voksen jente som kun er 26 år..

Anonymkode: 3cb6c...f6f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om mannehatende feminister som finner alvorlige avvik på alle menn, uansett alder. Velg din framtid selv!

Anonymkode: 73664...6e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ønsker barn,  han ønsker seg også barn

 

 

Anonymkode: 1c4ca...390

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du barn?

Anonymkode: 25317...b3d

Ja jeg ønsker barn, det gjør han også

Anonymkode: 1c4ca...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme og jeg ble ganske sint.

Om man ser godt ut for alderen, så ser man godt ut for alderen. Men er ikke yngre enn man faktisk er. Og jeg tror at de som bevisst lyver slik faktisk sliter litt med alderen sin - et slags Peter Pan-syndrom. Kanskje er han ikke komfortabel med der han er i livet, eller er frustrert over at han ikke hadde draget da han var yngre. Men han er jo 42, uansett hvor mange han forteller at han er yngre. 

Jeg endte opp med å dumpe fyren da jeg så at han hadde en slags midtlivskrise og nektet å akseptere at han var i 40-årene.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ting å juge på alderen. Reagerer mer på at han løy til deg i utgangspunktet enn på aldersforskjellen i seg selv.

Anonymkode: bf9dd...5a9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke syntes at det var greit..ikke alderen hans først og fremst..men at han løy om det generelt. Grunnen til at han løy regner jeg med er at han peilet seg inn på yngre kvinner, uten å ha noen seriøse intensjoner...de ville dermed aldri finne ut av alderen hans...så han var jo helt set up for å svindle til seg kjappe ligg..og det hadde vært et stort problem for meg at han var en slik person. Slike menn vil jeg aldri stole på og ikke liker jeg dem heller. 

Anonymkode: 05ea0...8d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen spiller ikke så stor rolle, løgn er verre. Men etter èn måned er det vel innafor? Han fortalte deg det nå fordi han er interessert i mer med deg. Syns ikke det er så ille. 

Anonymkode: 5048c...6a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ihvertfall et avslappet forhold til løgn. 

Anonymkode: 04d29...65a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen fikk jeg vite at han jeg dater er 42 og ikke 35 som jeg har trodd hele veien. Jeg er 26. Han sa han måtte fortelle meg noe som han syntes var litt flaut og han ringte meg å fortalte at når han oppretten profilen sin på en datingside oppga han at han var yngre en det han egentlig var og at han derfor er 7 år eldre enn det han har utgitt seg for å være. (Han ser ikke eldre ut enn 35) Jeg ble selvsagt veldig sjokkert over dette, og skuffet over at han har løyet for meg i over en måned nå! Han fortalte at han hadde tenkt til å si det tidligere, men at han ikke trodde vi kom til å bli så godt kjent og treffes så mange ganger som vi har gjort, og at han derfor ikke syntes det var så viktig der og da. Han har også beklaget seg og sagt at det er det eneste han har løyet om. Spørsmålet mitt er; hva gjør jeg nå? Jeg synes personlig at en aldersforkjell på 15 år er mye. Men samtidig så liker jeg at han er voksen, tar ansvar, er sporty, bryr seg og han er veldig omsorgsfull. Vi har også veldig mye tilfelles og deler mye av de samme interessene og drømmer om hvordan vi ønsker å ha det og tanker om familie osv. Og jeg har begynt å få følelser for ham. Samtidig er jeg også skuffet over at han har unnlatt å fortelle om dette frem til nå og jeg føler meg også utrolig dum og sinna, og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg trenger råd.

Anonymkode: 1c4ca...390

Han ønsket nok å trekke til seg mer lammekjøtt på datingsiden ved å utgi seg for å være yngre. Men så var du mer enn et knull, og dermed var han i en vanskelig situasjon.

Du må jo nesten avgjøre selv om dette er en "dealbreaker". Tror du dette betyr at han er en løgner generelt så bør du kutte kontakten. Tror du det var et beklagelig engangstilfelle så er det jo bare å kjøre på. Hvorfor la det stå i veien for kjærligheten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke stolt på han, og heller ikke et forhold som startet på en løgn.

Anonymkode: e51d1...6e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt at folk/damer syns det er så jevt med menn som er så mye eldre. Er det ikke litt kjipt å tenke fram mot pensjonistalder, det å ikke kunne få oppleve det sammen? Han er pensjonist, mens du må fly 15 år til i arbeidslivet. Når du så blir pensjonist må du stort sett bruke tiden din på å pleie en gammel skrott i stedet for å kunne reise og kose deg med pensjonisttilværelsen.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alderen spiller ikke så stor rolle, løgn er verre. Men etter èn måned er det vel innafor? Han fortalte deg det nå fordi han er interessert i mer med deg. Syns ikke det er så ille. 

Anonymkode: 5048c...6a6

Aner ikke hva som er greit lenger, han virker interessert, og siden han fortalte det virker det jo som at han interessert i noe mer, skulle ønske han hadde fortalt det litt tidligere.

Anonymkode: 1c4ca...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Aldri skjønt at folk/damer syns det er så jevt med menn som er så mye eldre. Er det ikke litt kjipt å tenke fram mot pensjonistalder, det å ikke kunne få oppleve det sammen? Han er pensjonist, mens du må fly 15 år til i arbeidslivet. Når du så blir pensjonist må du stort sett bruke tiden din på å pleie en gammel skrott i stedet for å kunne reise og kose deg med pensjonisttilværelsen.

Når hun blir pensjonist er han sannsynligvis død for lenge siden. Men hvis alle skal tenke som deg bør alle bli evig single, for det er alltid et eller annet som ikke vil passe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva som er greit lenger, han virker interessert, og siden han fortalte det virker det jo som at han interessert i noe mer, skulle ønske han hadde fortalt det litt tidligere.

Anonymkode: 1c4ca...390

Etter så kort tid så syns jeg det virker som om hensiktene hans (med å lyve) forsvant, fordi han liker deg. Bedre nå enn om ett halvt år. 

Anonymkode: 5048c...6a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...