Gå til innhold

-


Hjerte1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje du kan ha rett på AAP fra NAV. Da kan du føytte ut fra foreldrene dine for å slippe å gå rundt å være sint på dem. De gjør ganske garantert sitt aller beste for deg så det vil nok bli mye lettere for dem også å slippe en kjempe sur å kranglete datter hele døgnet. Slik det er nå er det ikke bra for noem av dere.

Psykolog vil nok gjøre deg veldig godt og du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Mye mulig du må ha uttalelse fra psykolog også for å søke AAP. 

Anonymkode: b9855...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan ha rett på AAP fra NAV. Da kan du føytte ut fra foreldrene dine for å slippe å gå rundt å være sint på dem. De gjør ganske garantert sitt aller beste for deg så det vil nok bli mye lettere for dem også å slippe en kjempe sur å kranglete datter hele døgnet. Slik det er nå er det ikke bra for noem av dere.

Psykolog vil nok gjøre deg veldig godt og du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Mye mulig du må ha uttalelse fra psykolog også for å søke AAP. 

Anonymkode: b9855...83b

Jeg går på AAP. 

Jeg vil ut av dette huset. Men hvordan  går jeg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Aller først må du begynne å se deg om etter en egen plass å bo. Når du har funnet noe som passer for deg og som ikke er helt svimlende i pris kan du søke om bostøtte. Da kan du klare deg ganske bra økonomisk ihvertfall.

Er det noe annet du lurer på?

Praksis kan man ordne seg selv. Evt så kan du høre med Nav om kommunen du bor i har jobbcoach eller lignende. Der kan du få god hjelp til å finne deg en jobb/praksis/kurs.

 

Lykke til , klem fra meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt ut, først og fremst. Om du ikke allerede har gjort det, start med å spare opp så du har råd til å dekke et depositum. Når du har funnet deg et sted kan du eventuelt søke om bostøtte om utgiftene blir for høye.

Det er fastlegen som har undersøkt deg og tatt opp dette med stoffskifte? Det er ikke selvdiagnostisert? Isåfall har dere vel en slags handlingsplan om hvordan dere vil håndtere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...