Gå til innhold

NESTEN VENNELØS UNGVOKSEN JENTE I BODØ SOM SØKER Å KOMME I KONTAKT MED FOLK SOM IKKE ER FAKE OG KAN BLI BEDRE OG BEDRE KJENT MED


Thea02

Anbefalte innlegg

Jesus Kristus jeg har kastet nok mange folk over kanten på stupet. Folk som var fake venner = jenter og gutter, og kvinner og menn som går bak ryggen din og ryggen på andre jeg kjenner og snakker smack, og så går til trynet ditt og later som de aldri har sagt noe stygt om deg.

Jeg håndterer ikke fake venner lengre. Har stått ut med sånne folk for lenge og endelig grodd en vagina og kastet dem til helvete ut av livet. Må heller være alene enn å ha fake folk i livet mitt som jeg ikke kan stole på og ikke vet hvor jeg har.

Så hvis det er noen i Bodø som veit hvor man kan gå ut for å prøve å bli kjent med folk, skrik ut.

 

Hilsen en ung voksen jente som IKKE bare har værende hvem som helst i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår egentlig ikke hva du snakker om her...

Anonymkode: 7dcbf...e09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skremmer jo bort folk med skrivemåten din og alt maset om falske venner...virker ikke helt i vater. Prøv å lage en ny annonse og vær litt mer positiv.

Anonymkode: fd91e...64a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det du skriver her syns jeg ikke det er så fristende å bli bedre kjent med deg. Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at et vennskap med deg hadde blitt mye drama. Jeg har litt vanskelig for å tro at alle menneskene du var venn med er fake og det ikke har noe å gjøre med hvordan du er/har oppført deg? Men det kan jeg jo ikke vite da, bare en følelse jeg fikk etter å ha lest innlegget ditt.

Hadde du skrevet at du er ei ung jente fra Bodø, at du føler deg litt ensom og har lyst å bli bedre kjent med folk i nærheten så tror jeg at mange flere hadde tatt kontakt med deg:)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.5.2016 at 10.03, mintgrønn skrev:

Utifra det du skriver her syns jeg ikke det er så fristende å bli bedre kjent med deg. Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at et vennskap med deg hadde blitt mye drama. Jeg har litt vanskelig for å tro at alle menneskene du var venn med er fake og det ikke har noe å gjøre med hvordan du er/har oppført deg? Men det kan jeg jo ikke vite da, bare en følelse jeg fikk etter å ha lest innlegget ditt.

Hadde du skrevet at du er ei ung jente fra Bodø, at du føler deg litt ensom og har lyst å bli bedre kjent med folk i nærheten så tror jeg at mange flere hadde tatt kontakt med deg:)

Takk og du har nok rett. Skal lage en ny en. Var bare veldig frustrert og såret da jeg skreiv, og da kan ting komme feil ut.

Nei forresten, det har ikke hatt noe med min oppførsel hvorfor jeg har hatt mange fake venner, så det er klart.

 

Endret av Thea02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, vaarinn skrev:

Ta gjerne kontakt! :) 22 år fra Bodø her.

Hei! Beklager for at jeg var så aggressiv i meldingen min. Var ganske utafor og sint og tenkte ikke godt igjennom da jeg la det ut. Hvor henne i byen bor du?

 

Endret av Thea02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 32069...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 32069...be9

24 og som jeg sa til en annen, så mente jeg ikke å komme så hardt ut som jeg gjorde i overskriften.

Endret av Thea02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thea02 skrev:

24 og som jeg sa til en annen, så mente jeg ikke å komme så hardt ut som jeg gjorde i overskriften.

Haha, det leste jeg! Tenkte bare på om du var på min alder, men det er du nok ikke:) Lykke til i jakten!

Anonymkode: 32069...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det leste jeg! Tenkte bare på om du var på min alder, men det er du nok ikke:) Lykke til i jakten!

Anonymkode: 32069...be9

Ok og Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt redd for at du skal kaste meg også over kanten av stupet :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.5.2016 at 11.01, Thea02 skrev:

Nå laget jeg en ny annonse som var mye bedre så ...

Men hva har engler med annonsen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...