Gå til innhold

Hva er verst å bli voldtatt eller utsatt for falsk voldtektsanklage?`


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kanskje du blir overfalt av gjeng, vil du ha mer fysiske skader? Antagelvis og du kommer å slite med det etter tid.

Men tenkt deg det, du sitter hjemme sammen med en kamerat som du har full tillit, dette er en du stoler på, som da voldtar degt

En person du hadde 100 prosent tilllit.

Voldekt er voldekt,uansett hvem eller hvordan det ble gjord.

Jeg tenker det nesten er verre å vite at du har blitt voldtatt,men du husker ingenting!

 

Anonymkode: 64f4e...17f

Klarer ikke ta deg seriøst. Blir for dumt.

Anonymkode: 0595c...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å bli voldtatt føles som å måtte leve resten av livet i sitt eget råtnende lik. Det er nok jævlig hardt å bli utsatt for falsk voldtektsanklage, men det er jo samtidig helt avhengig av hvordan de rundt deg reagerer. Vet om mange jenter som er sammen med menn som er blitt anklaget for voldtekt, de ser ut til å ha det fint, og selv om det er tungt har man alltid anledningen til å starte livet på nytt et annet sted. En voldtekt derimot vil alltid være der uansett om man flytter til føkkings Sibir. 

Anonymkode: 53f23...5e8

det er veldig mye kameraderi innen rettsvesen og politiet. mange kommer unna med veldig mye rart. å få grensene sine krenket systematisk gjennom voldtekter eller andre krenkende seksuelle overgrep eller trusler om vold etc og at man ikke blir respektert som menneske krenker og ødelegger psyken til offeret og det føles som et hån med den voldsoffererstatningen på 100.000 ja. å bli tilsidesatt med at en mann eller gutt eller annen drittsekks seksualitet og følelser er så mye verdt at det ikke har noenting å si  om man har sagt nei etc. det gjør noe med psyken på lang sikt også.

Men det samme gjelder jo egentlig ekstrem mobbing, utfrysning, baksnakking og ONDE hattanker spydd ut fra psykopatiske folks døgnet rundt og annen mental forurensning, svertekampanjer i lokalsamfunn, moderne hekseprosesser og annet som får folk til å frivillig isolere seg resten av livet.

Det jeg sliter ekstremt med i mitt liv er hatkriminalitet og stalkere. Jeg har både kvinnelige og mannlige stalkere og mange av de har vært mine verste fiender og mobbere, "folk" som har ødelagt livet mitt og siden klatret i diverse systemer til de når dithen at de har tid til å plage meg på heltid. Jeg har blitt oppringt privat i åresvis, utsatt for rent utilslørt hat og utfrysninger, "kjælemobbing", samt grusomme overgrep i mitt eget hjem.

Har forsøkt å anmelde noen av nøkkelpersonene for disse truslene og hatkampanjene mot min person; forsøkt å mobbe tilbake og forsøkt å isolere meg og gjemme meg. Dessverre så de verste de får gjerne holde på i fred i åresvis.....ofte er de verste de med de beste jobbene og flotteste utdanningen og mest normale "coveret" hvor alt ser ut til å være helt på stell, de falskeste hyggeligste "sosialiseringen " (TOTALT 2 FACEd) men som ikke engang kan begynne å legge skjult lokk på en ENORM TRANG TIL Å SKADE OG EIE EN ANNEN PERSON. samt tråkke personen ned i søla selvfølgelig.

De fleste av de gærne stalkerene mine har idag jobber og tilsynelatende perfekte fasader. Det er helt utrolig merkelig å "møte" på dem, det er snakk om et 10 talls minst.

Jeg pleier ofte å bare late som ingenting, late som jeg ikke vet om hvor mye faenskap de har utsatt meg og min psyke for og late som de er helt vanlige mennesker og ikke destruktive drapsmaskiner fysisk og mentalt. Noen har jeg i min fortvilelse ringt til og bedt pent om de kan la meg være i fred, jeg klarer ikke forstå hvordan noen kan vie hele livet sitt til å kun HATE en person så mye at de ikke har annet mål hele livet enn å ødelegge den personen. Og dere kan jo tenke dere kraften i en 14 stk sånne ekstremt dominerende krigsmaskinelle stalkerhatere og den destruktive kraften som daglig når min person. Noen av de aller verste gjør ikke annet enn å plage meg døgnet rundt. Det har ingenting tydeligvis for disse "individene" lol for irony å si at jeg prøver å bryte med destruktiviteten og hatet og faenskapen deres. Så sånn er "kvinnene" der jeg vokste opp.  totalt krigsmaskiner.

Men med ca 45 kvinnelige og mannlige stalkere som bl annet har forfulgt meg og filmet meg på hotellrom og leid inn folk for å drepe meg og annet crazy stuff jeg har opplevd så har jeg nå bare gitt opp og vent meg til å ha et kobbel av gærne stalkersherringer av begge shønn døgnet rundt. Folk har ringt meg og fått orgasme i tlf, lurt utenfor vinduet mitt på natt en 15 ganger, oppholdt seg utenfor huset til min familie hvor de har bosatt seg i døgnesvis, en stalker har kjørt over huset mitt i helikopter mens jeg intetanende satt og leste et ukeblad, trusler og faenskap og drapstrusler på tlf etc er dagligdags.

Psyken min er jo gjennomboret av paranoia og frynset ihjel av all hatsvertingen og mobbekampanjene, er pga disse mange psykopatiske individene jeg ikke har noe eget liv idag og ikke har fått utvikle meg til å bli noen egen person.

Når man opplever slikt så er det som om man ikke får puste og selvfølgelig med klebeåndske hatpsykopater på seg så har man 0 privatliv og det føles selvfølgelig som om livet mitt er 0 verdt. Jeg føler ikke mye overfor de 20-40-100 talls psykopatologiske forfølgere som vier livet mitt til å spionere på meg og trakassere meg, syns det er litt for mye forlangt at man skal late som om man ser dem som mennesker. De oppfører seg jo kun som kvalmende dyr. 

Av fysiske symptomer så får jeg mye fysisk kvalme av å ha stalkere. Den følelsen  - å aldri ha noenting i fred, å ikke kunne puste eller tenke eller utvikle seg uten at noen skal spionere og de grufulle motivene man bare aner rekkevidden på for at noen har man som stalkerobjekt 24/7........jepp! ingen god følelse......

skulle ønske man kunne fått dem sperret inne et slags sted hvor de ikke fikk lov til eller anledning til å nå min person, men det er tydeligvis kun en fin drøm. Dere aner ikke alt de har gjort mot meg. Den ene gangen jeg fikk en venn som torte å si imot de andre hatfolka - de fikk hun voldtatt av 2 svære fyrer og sendte henne på psykiatrisk. Det var den 1ne personen som jeg har opplevd turte å si imot "regimet".

Anonymkode: f83f4...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, applestories skrev:

Jeg vet ikke hva som er verst, men hvis vi hadde en håndsopprekning her; i morgen blir du enten voldtatt eller beskyldt for voldtekt. Se det for deg, lev deg inni det. Hva ville du valgt? Jeg vet hva jeg stemmer for.

Helt ærlig, dersom jeg måtte velge mellom en "kompisvoldtekt" i fylla  eller å bli seriøst etterforsket for voldtekt så hadde jeg lett valgt "kompisen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selv voldtatt da jeg var 17 år og mistet jomfrudommen på den måten. Jeg har også en god venninne som ble utsatt for overgrep, samt en tidligere venninne som fortalte om voldtekt. Ingen av oss har anmeldt det, eller fortalt om det til noen da det hendte. Derfor mener jeg at argumentet med at alle voldteksofre får mye støtte faller på sin egen urimelighet. Dersom det hadde vært realiteten, hadde ikke det vært så store mørketall og underrapportering på dette området.. sannheten er at svært mange må bearbeide dette alene, ofte av frykt for å ikke bli trodd, eller fordi de selv føler skyld over hva som hendte. Jeg vet at jeg har ingen skyld nå, men når jeg var 17 år på fest, alle skulle reise videre, det var ikke plass i bilene, så noen måtte bli hentet etterpå. Han som bodde der vi var (jeg kjente ham ikke fra før) sa at han og jeg kunne bli hentet etterpå, fordi vi drev å snakket om noe. Jeg sa at det var helt greit. Ikke før hadde de reist, før han hoppet på meg, jeg sa klart nei, men han holdt meg fast og fortsatte. Han var endel år eldre og veldig sterk. Han sa at dersom jeg sa det til noen, ville ingen tro meg fordi jeg hadde blitt frivillig igjen. Etterpå latet han som ingenting, vi ble hentet og kjørt til de andre. Jeg unnskyldte meg med at jeg var dårlig og gikk hjem. Sa det ikke til noen, men fikk ett forskrudd syn på sex etter dette. 12 år senere fortalte jeg om det til bestevenninnen min på den tiden, og hun skjønte med en gang hvilken kveld det var snakk om. Så det kan være ganske ødeleggende, og det fikk store konsekvenser for meg, men jeg har bearbeidet det mye i senere tid.

Jeg har selv ikke blitt falskt anklaget for voldtekt. Det er jo nettopp det som er litt av hovedproblemet med å sette disse to tingene opp mot hverandre. Du finner sjeldent noen som har opplevd begge deler, og følgelig har erfart hvordan de to ulike tingene påvirker deg.

Likte derfor analogien med pest og kolera som noen skrev tidligere i tråden 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, studerende skrev:

Helt ærlig, dersom jeg måtte velge mellom en "kompisvoldtekt" i fylla  eller å bli seriøst etterforsket for voldtekt så hadde jeg lett valgt "kompisen".

 

Hva om du ble voldtatt av en dame du uansett var kåt på .

Vil si overfallsvoldtekt er værre for da kan du få bank i tillegg.

Anonymkode: 69896...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klopp

Jeg har opplevd begge deler så vil si det er verst å bli utsatt for falsk voldtektsanklage. Gikk kraftig utover psyken. Hadde jo ikke gjort noe som helst så jeg skjønte jo ingenting. Heldigvis innrømmet jenta tilslutt at det ikke var meg og beklaget seg tusen ganger. Kunne jeg tilgi henne tror dere? Om hun virkelig ble voldtatt av noen vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, studerende skrev:

Helt ærlig, dersom jeg måtte velge mellom en "kompisvoldtekt" i fylla  eller å bli seriøst etterforsket for voldtekt så hadde jeg lett valgt "kompisen".

Du skriver "kompisvoldtekt" som om det skulle vært en koselig greie. Nesten så jeg ønsker sånne som deg faktisk ble voldtatt. Så jævlig provosert blir jeg av at du her forsøker å nærmest rosenmale en voldtekt som i at det "sikkert ikke er så ille". Skam deg! Selv om jeg ikke har noen tro på at du gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For offeret er nok begge like ille, men det er vanskelig å si. En som er voldtatt har blitt utsatt for handlingen og må bære det med seg, men hin får støtte fra alle rundt seg og samfunnet. En som blir falsk avklaget for handlingen vet at hin ikke har gjort det, men får alle rundt seg mot seg og samfunnet mot seg, pressen og forhåndsdømming.

Anonymkode: 38145...7b3

Hvilken verden lever du i som oppfatter det dithen at kvinner/menn som voldtas får støtte fra alle rundt seg?

Har du lest kommentarfelt? Kjenner du noen som har opplevd overgrep og voldtekt? Du må jo være helt virkelighetsfjern om dette er inntrykket du har fått.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Version 2.0 skrev:

Du skriver "kompisvoldtekt" som om det skulle vært en koselig greie. Nesten så jeg ønsker sånne som deg faktisk ble voldtatt. Så jævlig provosert blir jeg av at du her forsøker å nærmest rosenmale en voldtekt som i at det "sikkert ikke er så ille". Skam deg! Selv om jeg ikke har noen tro på at du gjør det.

Takk, jeg ble utsatt for noe slibrige greier i 10 årsalderen, så du kan regne ønsket ditt som oppfyllt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, studerende skrev:

Takk, jeg ble utsatt for noe slibrige greier i 10 årsalderen, så du kan regne ønsket ditt som oppfyllt

Hvor gammel er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Hvor gammel er du nå?

Nesten 30. Forøvrig kan det være lurt av deg å kommentere det folk faktisk skriver og ikke det du tror de skriver i fremtiden

edit: det gjelder også flere her inne

Endret av studerende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kanskje du blir overfalt av gjeng, vil du ha mer fysiske skader? Antagelvis og du kommer å slite med det etter tid.

Men tenkt deg det, du sitter hjemme sammen med en kamerat som du har full tillit, dette er en du stoler på, som da voldtar degt

En person du hadde 100 prosent tilllit.

Voldekt er voldekt,uansett hvem eller hvordan det ble gjord.

Jeg tenker det nesten er verre å vite at du har blitt voldtatt,men du husker ingenting!

 

Anonymkode: 64f4e...17f

?

Anonymkode: fbc09...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved sovevoldtekt hevder mennene å være uskyldig hver eneste gang.

Dette fordi de var fulle.Dessverre mener de da at det ikke teller....Heldigvis så dømmes de som o de var edru.

Tipper disse "falske anklagene" ofte er sovevoldtekter. Kanskje spesielt det TS tenker på.

Anonymkode: 4cabe...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
10 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Du skriver "kompisvoldtekt" som om det skulle vært en koselig greie. Nesten så jeg ønsker sånne som deg faktisk ble voldtatt. Så jævlig provosert blir jeg av at du her forsøker å nærmest rosenmale en voldtekt som i at det "sikkert ikke er så ille". Skam deg! Selv om jeg ikke har noen tro på at du gjør det.

Er det ikke mulig at han forstår alvorlighetsgraden av en kompisvoldtekt, men han likevel anser å bli etterforsket for å ha voldtatt som verre, fordi han ser den siden av saken også?

Synes det er dårlig med dere som skriver ting som "Nesten så jeg ønsker sånne som deg faktisk ble voldtatt" (ja, selv om du skrev "nesten"), og "du kan IKKE ha blitt voldtatt". Dere gjør antagelser om andres erfaringer dere strengt tatt ikke har noe med, og basert på meninger, som om det å ha status som voldtatt gjør at man automatisk blir del av et rigid meningsfellesskap. Det å så lett anta om hva mennesker har erfart på dette området sier noe om et innsnevra syn på hva "et voldtektsoffer" skal og ikke skal være/gjøre/mene/si. Og det finnes nok av allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
8 minutter siden, studerende skrev:

Nesten 30. Forøvrig kan det være lurt av deg å kommentere det folk faktisk skriver og ikke det du tror de skriver i fremtiden

edit: det gjelder også flere her inne

Da må du nesten se på formuleringene dine, for jeg tolket det ikke spesielt annerledes. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, applestories skrev:

Dersom det gjelder en typisk overfallsvoldtekt er det nok slik. Men de aller fleste blir voldtatt av noen de kjenner, og er det ord mot ord er det ingen selvfølge at det er den som ble voldtatt som blir trodd - verken av venner, politiet eller samfunnet forøvrig.

Selv om politiet tror deg er det ikke sikkert det blir tatt ut tiltale - langt fra alle som blir anmeldt blir tiltalt. Hvem får støtte da, når ikke engang rettsvesenet tror deg? Dersom du virkelig ble voldtatt ville jo politiet arrestert vedkommende, ikke sant?

Jeg vet ikke hva som er verst, men hvis vi hadde en håndsopprekning her; i morgen blir du enten voldtatt eller beskyldt for voldtekt. Se det for deg, lev deg inni det. Hva ville du valgt? Jeg vet hva jeg stemmer for.

Dette er det beste avsnittet i tråden.

Jeg hadde valgt anklagen. Mange anklager før en voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved sovevoldtekt hevder mennene å være uskyldig hver eneste gang.

Dette fordi de var fulle.Dessverre mener de da at det ikke teller....Heldigvis så dømmes de som o de var edru.

Tipper disse "falske anklagene" ofte er sovevoldtekter. Kanskje spesielt det TS tenker på.

Anonymkode: 4cabe...faa

Ja antagelig mener mange at det er falske, og sånn sett så forstår jeg litt mennene fordi de skal liksom ha lov til å oppføre seg som dyr og jakte på damer og kaste seg over folk fordi vi lever jo i manneverden etc bla bla bla . not.

Men jeg har blitt voldtatt 90 ca ganger av en beruset partner og 2 ganger av en beruset "venn". Og de lærer jo aldri! Da bør de jo få straff. Jeg fikk ikke til å komme meg ut av mishandlingsforholdene jeg var stuck i pga jeg ble dopet ned av psykiatrien så klarte ikke å tenke langsiktig eller få oversikt over situasjonen. Han ene psychoen jeg bodde med var totalt rasist og tente kun på overgrep og sånt. Bør rasisisk motivert voldtekt og sadistisk seksualisert vold utgjøre ekstrapoeng innen straffeutmålingen i domsfellelsene? det syns jeg det burde.

Det er en tilleggsbyrde for voldtektsofferet å vite at voldtektsmannen var motivert av rasisme og sadisme når han utøvde den seksualiserte volden og ødela tenningsmønsteret og seksualiteten til offeret. Samme burde gjelde ved incestsaker. Er seksualiteten til offeret ødelagt av at man har mottatt et "tenningsmønster" i for ung alder til at man klarer å forstå at det er helt galt og ødeleggende så burde dette gjøre straffeutmålingen av incestutøveren voldtekstmennene og andre overgripere hardere.

Anonymkode: f83f4...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjotteri skrev:

Da må du nesten se på formuleringene dine, for jeg tolket det ikke spesielt annerledes. 

 

Det er strengt tatt ditt problem, ikke mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
3 minutter siden, studerende skrev:

Det er strengt tatt ditt problem, ikke mitt. 

Jeg har ikke så mye problemer med det, men jeg tipper de som har opplevd kompisvoldtekt kan ha det. Og det er derfor man burde tenke seg litt om før en uttaler seg.

Det kunne vært å forsåvidt svare på spørsmålet, men for eksempel ikke si at man "lett velger kompisvoldtekt". 

Ikke at du bryr deg, men bare sånn for ordens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...