Gå til innhold

Dødt på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Pompom skrev:

Haha! Hæ? Vi resirkulerer menn som har barn fra før? Jeg hadde aldri datet en mann med barn :sjenert:

Når du passerer en viss alder så finnes det ikke alpha-hanner lenger som både har penger og er barneløse. Skal du ha barneløse kjekkaser må du enten gå ned på standard (utseende, psyken, rusing etc.) eller velge alpha-hanner med menn fra tidligere forhold. Lykke til!

Anonymkode: a0e79...139

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Dere jenter må skylde dere selv ja. Dere sikter altfor høyt, 10-20 % av gutta får all oppmerksomheten, mens resten gidder ikke mer etter utallige forsøk. 90 % av jenter derimot kan hooke opp i løpet av 2 sekunder på Tinder om de gidder...

Samme med ubalanse ellers i parforhold. Flere og flere menn forblir ufrivillig barnløse, fordi damer resirkulerer menn som har barn fra før, i stedet for å finne en barnløs mann.

Ja faktisk heller gjenbruk av en bra mann. Jeg vil ikke ha en sur og gretten fyr uten erfaring. Jeg vil ha en Mann som kan behandle en dame. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Pompom skrev:

Haha! Hæ? Vi resirkulerer menn som har barn fra før? Jeg hadde aldri datet en mann med barn :sjenert:

Ja, det gjør dere. Foreslår at du leser deg opp på litt statistikk rundt dette, før du kommer med flere håpløse innspill kun basert på egne erfaringer/preferanser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Ja, det gjør dere. Foreslår at du leser deg opp på litt statistikk rundt dette, før du kommer med flere håpløse innspill kun basert på egne erfaringer/preferanser.

 

 

Hvor kjedelig hadde ikke et diskusjonsforum vært dersom ingen kunne komme med egne meninger og alt måtte være basert på statistikk (som for øvrig som oftest er feil.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tinder ganske ut nå?

Anonymkode: a91e9...f7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke tinder ganske ut nå?

Anonymkode: a91e9...f7c

Jeg tror det går litt i bølger. I høst var jeg den eneste av mine venninner på Tinder, nå hører jeg at stadig flere har lastet det ned. Det varierer sikkert fra by til by også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk heller gjenbruk av en bra mann. Jeg vil ikke ha en sur og gretten fyr uten erfaring. Jeg vil ha en Mann som kan behandle en dame. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Men er du selv en Dame, hvis du mener at du heller ville ta en Mann? Altså,  hvorfor skulle denne Mannen velge deg?

Anonymkode: d87ab...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er du selv en Dame, hvis du mener at du heller ville ta en Mann? Altså,  hvorfor skulle denne Mannen velge deg?

Anonymkode: d87ab...674

Så klart. Jeg vet hva jeg har å tilby og jeg vet jeg fortjener en bra Mann. 

Mine ekser har alle vært i øverste sjikte. Kjekke og aktive med integritet. 

Anonymkode: 6e06c...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Pompom skrev:

Haha! Hæ? Vi resirkulerer menn som har barn fra før? Jeg hadde aldri datet en mann med barn :sjenert:

Du vet at når man sier 'kvinner', så refererer det til kvinner som gruppe, og ikke alle kvinner og ikke nødvendigvis deg?

Anonymkode: e22df...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at når man sier 'kvinner', så refererer det til kvinner som gruppe, og ikke alle kvinner og ikke nødvendigvis deg?

Anonymkode: e22df...d66

Ja, og når man refererer til kvinner som gruppe, så drar man alle inn under en kam, og inkluderer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pompom skrev:

Ja, og når man refererer til kvinner som gruppe, så drar man alle inn under en kam, og inkluderer meg. 

Nei, det er ikke slik det fungerer. Gruppepåstander handler om normer, gjennomsnitt og median, ikke absolutte regler. "Menn er høyere enn kvinner", "man har fem fingre på hver hånd", "fugler legger egg" er helt akseptable påstander selv om noen menn er lave og noen kvinner er høye, enkelte har seks eller flere fingre på hver hånd, og noen fugler føder levende unger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/16/2016 at 10.39, AnonymBruker skrev:

men har ikke fått inn ett eneste svar på et døgn.

Anonymkode: 6e06c...3db

På et heeelt døgn??? WTF skjer med verden? 

Tenk på de som har fått 2 svar på tre ÅR da, for noen tapere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Jeg vet hva jeg har å tilby og jeg vet jeg fortjener en bra Mann. 

Mine ekser har alle vært i øverste sjikte. Kjekke og aktive med integritet. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Reflektert noe over hvorfor alle ender opp som ekser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Okapi skrev:

Nei, det er ikke slik det fungerer. Gruppepåstander handler om normer, gjennomsnitt og median, ikke absolutte regler. "Menn er høyere enn kvinner", "man har fem fingre på hver hånd", "fugler legger egg" er helt akseptable påstander selv om noen menn er lave og noen kvinner er høye, enkelte har seks eller flere fingre på hver hånd, og noen fugler føder levende unger.

Joda, enig med deg. Svarte bare litt teit tilbake til noen jeg følte svarte meg litt teit. Jeg vet jo at når jeg skriver "jeg mener", "jeg føler", "jeg synes" så er det min mening, og ikke nødvendigvis halve verdens befolknings mening. Synes bare det er så rart at jeg blir kritisert i enhver tråd for å bringe inn min egen mening, trodde liksom det var poenget med et diskusjonsforum :fnise: 

Uansett, jeg kjenner ikke så mange jenter som bevisst går etter menn med barn. Mine venninner er fra 22 til 40. Såklart, finner man en flott mann med barn, så kan det gå, men det er jo en fordel å være barnløs. I hvert fall i min omgangskrets. Derfor synes jeg utsagnet om at kvinner resirkulerer menn med barn var noe spesielt, det er i hvert fall ikke min erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Reflektert noe over hvorfor alle ender opp som ekser?

Jepp ;) 

Elsker at folk her inne helst skal dytte ned fremfor å løfte opp. Men jeg bryr meg lite om ditt forsøk her. Jeg vet inderlig godt hva jeg har, hva jeg kan tilby og hva jeg fortjener. 

Anonymkode: 6e06c...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sykt mange kvinner på 18-26 som har kids på tinder... 

 

Det er svært lite attraktivt når man er i midten av 20 og ønsker og etablere seg. ! 

Men nei tinder er ikke dødt. Enten vil mange av jentene sjekke opp en hunk og rote på seg kids og komme tilbake eller så har dem gjort det allerede. (uten og ta alle under en kam, matcher svært mange uten kids, og en god del opplyser heller ikke om at dem har det.....) 

 

 

Anonymkode: 9fe48...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 25. mai 2016 at 13.00, Anonym90059005 skrev:

Dere jenter må skylde dere selv ja. Dere sikter altfor høyt, 10-20 % av gutta får all oppmerksomheten, mens resten gidder ikke mer etter utallige forsøk. 90 % av jenter derimot kan hooke opp i løpet av 2 sekunder på Tinder om de gidder...

Samme med ubalanse ellers i parforhold. Flere og flere menn forblir ufrivillig barnløse, fordi damer resirkulerer menn som har barn fra før, i stedet for å finne en barnløs mann.

Det var jo ikke det som var poenget, klaget ikke over få matcher, men undret meg over at matchingen hoper seg opp i perioder for så å ligge dø i perioder

Anonymkode: 5686a...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke det som var poenget, klaget ikke over få matcher, men undret meg over at matchingen hoper seg opp i perioder for så å ligge dø i perioder

Anonymkode: 5686a...904

Ifølge en annen her inne så skyldes mangel på oppmerksomhet på tinder at de er på tur....

Anonymkode: d87ab...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp ;) 

Elsker at folk her inne helst skal dytte ned fremfor å løfte opp. Men jeg bryr meg lite om ditt forsøk her. Jeg vet inderlig godt hva jeg har, hva jeg kan tilby og hva jeg fortjener. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Vet ikke hvor du sitter i norges land, men jeg kunne lukte prinsessesyndromet med en dæsj av vrangforestillinger, her inne i stua jeg satt da jeg leste dette.

Lukta er forresten umulig å få bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pompom skrev:

Joda, enig med deg. Svarte bare litt teit tilbake til noen jeg følte svarte meg litt teit. Jeg vet jo at når jeg skriver "jeg mener", "jeg føler", "jeg synes" så er det min mening, og ikke nødvendigvis halve verdens befolknings mening. Synes bare det er så rart at jeg blir kritisert i enhver tråd for å bringe inn min egen mening, trodde liksom det var poenget med et diskusjonsforum :fnise: 

Uansett, jeg kjenner ikke så mange jenter som bevisst går etter menn med barn. Mine venninner er fra 22 til 40. Såklart, finner man en flott mann med barn, så kan det gå, men det er jo en fordel å være barnløs. I hvert fall i min omgangskrets. Derfor synes jeg utsagnet om at kvinner resirkulerer menn med barn var noe spesielt, det er i hvert fall ikke min erfaring. 

Samme her.

Anonymkode: f1e7e...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...