Gå til innhold

Dødt på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det helt dødt på Tinder eller straffer algoritmen meg? Jeg har tidligere vært på Tinder og fått masse treff og mange samtaler med kjekke menn (dog en del duster som bare vil pule). Men nå er det helt stille. Er det ingen menn som kjeder seg i pinsen?

Jeg får få macther nå og jeg har flere ubesvarte samtaler :P Jeg har ingen problem med å sende første melding ;) noen har jeg snakket litt med, men har ikke fått inn ett eneste svar på et døgn.

Hvordan kan jeg snu karmaen min?

Anonymkode: 6e06c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt dødt på Tinder eller straffer algoritmen meg? Jeg har tidligere vært på Tinder og fått masse treff og mange samtaler med kjekke menn (dog en del duster som bare vil pule). Men nå er det helt stille. Er det ingen menn som kjeder seg i pinsen?

Jeg får få macther nå og jeg har flere ubesvarte samtaler :P Jeg har ingen problem med å sende første melding ;) noen har jeg snakket litt med, men har ikke fått inn ett eneste svar på et døgn.

Hvordan kan jeg snu karmaen min?

Anonymkode: 6e06c...3db

Jeg får heller ikke svar på melding! Menn er kjedelige. Sukk. Får bare fortsette mine år med sølibat...

Anonymkode: 68b82...6aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke leve i sølibat. Har et par som er litt på. Men jeg vil ikke ha bare sex. Han ene har jeg kjent i mange år og vi kommuniserer veldig bra og har fantastisk sex. Vi kan øse ut av oss våre sorger og gleder til hverandre. Men han har ikke plass til meg i sitt liv. Og om jeg slipper han til vil jeg bare bli såret. Så jeg trenger noen for å få endret mitt fokus. Jeg trenger en flørt. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med at flere og flere menn har skjønt hvor meningsløst det er å være aktiv på tinder, ta initiativ med kvinner på tinder, forvente noe i det hele tatt på tinder.

TInder har og kommer alltid til å være best for kvinner. Med unntak av noen få menn som er topp 10% mest attraktive, som kan velge og vrake i sextilbud og liknende. 

Det at du ser de på tinder men ikke får match, er nok fordi de ikke har giddet å bruke tinder aktivt. Altså at de har installert appen, men at den ikke brukes.

Anonymkode: d87ab...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har med at flere og flere menn har skjønt hvor meningsløst det er å være aktiv på tinder, ta initiativ med kvinner på tinder, forvente noe i det hele tatt på tinder.

TInder har og kommer alltid til å være best for kvinner. Med unntak av noen få menn som er topp 10% mest attraktive, som kan velge og vrake i sextilbud og liknende. 

Det at du ser de på tinder men ikke får match, er nok fordi de ikke har giddet å bruke tinder aktivt. Altså at de har installert appen, men at den ikke brukes.

Anonymkode: d87ab...674

Det er jo best å ha lave forventninger til Tinder og å anse det som et tidsfordriv. Men innimellom så finner du en profil som virkelig trigger. Jeg har et par slike matcher nå men de har ikke svart. Jeg får håpe de er langt til fjells eller skogs nå og vil komme tilbake til meg snart ;) men da er vel jeg til fjells uten nettkontakt. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du ser de på tinder men ikke får match, er nok fordi de ikke har giddet å bruke tinder aktivt. Altså at de har installert appen, men at den ikke brukes.

Anonymkode: d87ab...674

Ja, det er veldig dumt at det ikke lenger går an å se når de sist var pålogget. Aner ikke om de var inne sist i dag eller for flere måneder siden.

Anonymkode: 68b82...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opprettet en tråd her om så og si akkurat det samme for bare et par uker siden. 

For min del endte jeg opp med å legge til et nytt bilde hvor jeg "leker deilig" som jeg ville sagt, egentlig sykt kleint bilde, men det funka som bare det. Fikk plutselig match med 9 av 10 jeg trykka liker på og nesten samtlige skrev til meg. 

Anonymkode: 0ae81...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke leve i sølibat. Har et par som er litt på. Men jeg vil ikke ha bare sex. Han ene har jeg kjent i mange år og vi kommuniserer veldig bra og har fantastisk sex. Vi kan øse ut av oss våre sorger og gleder til hverandre. Men han har ikke plass til meg i sitt liv. Og om jeg slipper han til vil jeg bare bli såret. Så jeg trenger noen for å få endret mitt fokus. Jeg trenger en flørt. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Ha ha, jeg klarer også å få sex om jeg vil. Men jeg vil ikke ligge med noen før han er kjærestemateriale.

Anonymkode: 68b82...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet en tråd her om så og si akkurat det samme for bare et par uker siden. 

For min del endte jeg opp med å legge til et nytt bilde hvor jeg "leker deilig" som jeg ville sagt, egentlig sykt kleint bilde, men det funka som bare det. Fikk plutselig match med 9 av 10 jeg trykka liker på og nesten samtlige skrev til meg. 

Anonymkode: 0ae81...fef

Så kvalmt. Det vil si at de trodde du var klar for sex.

Anonymkode: 68b82...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leke deilig på bilder gidder jeg ikke. Da får du bare mange som ønsker å pule for en natt. Kan være ok for selvtilliten med mange matcher. Men samtidig er det nedbrytende å vite at mannen kun ser på deg som et engangshøl. 

Anonymkode: 6e06c...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo best å ha lave forventninger til Tinder og å anse det som et tidsfordriv. Men innimellom så finner du en profil som virkelig trigger. Jeg har et par slike matcher nå men de har ikke svart. Jeg får håpe de er langt til fjells eller skogs nå og vil komme tilbake til meg snart ;) men da er vel jeg til fjells uten nettkontakt. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Det er jo poenget jeg skal frem til. Du sveiper for det meste bare på menn som enten er over snittet attraktive, eller veldig attraktive. Disse mennene svømmer i tilbud fra kvinner og gidder ikke svare alle.

Anonymkode: d87ab...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo poenget jeg skal frem til. Du sveiper for det meste bare på menn som enten er over snittet attraktive, eller veldig attraktive. Disse mennene svømmer i tilbud fra kvinner og gidder ikke svare alle.

Anonymkode: d87ab...674

Tja ja på min alder er mannfolka enten attraktive og aktive i fjell og mark, eller så er de halvfeite bilmekkere. Sorry for å generalisere. Men bilmekkere interesserer meg minimalt. Jeg liker at de er aktive ute i naturen. Og det er klart de får flest treff. Damer vil jo helst ha sunne menn. Ikke en som ser ut som han er på nippen til å få hjerteattakk. Det er liksom ingen mellomting heller når det gjelder menn i alderen 35-42. 

Menn med bilder av barna sveipes rett vest. Ikke fordi de har barn men fordi barn ikke skal eksponeres på Tinder. 

Anonymkode: 6e06c...3db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja ja på min alder er mannfolka enten attraktive og aktive i fjell og mark, eller så er de halvfeite bilmekkere. Sorry for å generalisere. Men bilmekkere interesserer meg minimalt. Jeg liker at de er aktive ute i naturen. Og det er klart de får flest treff. Damer vil jo helst ha sunne menn. Ikke en som ser ut som han er på nippen til å få hjerteattakk. Det er liksom ingen mellomting heller når det gjelder menn i alderen 35-42. 

Menn med bilder av barna sveipes rett vest. Ikke fordi de har barn men fordi barn ikke skal eksponeres på Tinder. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Og det har ikke slått deg at de mennene du sveiper til høyre på, ser på deg som du ser på bilmekkerne?

En singel mann i 35-40årene som er sunn og attraktiv lever det beste livet når det kommer til dating. Han vasser i damer om han vil. Grunnen til at du ikke får matcher er at de ikke syns profilen din er attraktiv nok, og ikke gir deg en sjanse. De som ikke svarer har nok av kvinner å velge mellom og da nedpriorterer de noen.

Anonymkode: d87ab...674

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det har ikke slått deg at de mennene du sveiper til høyre på, ser på deg som du ser på bilmekkerne?

En singel mann i 35-40årene som er sunn og attraktiv lever det beste livet når det kommer til dating. Han vasser i damer om han vil. Grunnen til at du ikke får matcher er at de ikke syns profilen din er attraktiv nok, og ikke gir deg en sjanse. De som ikke svarer har nok av kvinner å velge mellom og da nedpriorterer de noen.

Anonymkode: d87ab...674

Du er veldig nedlatende mot TS. Få ut frustrasjonene dine må andre måter. Boksing?

Anonymkode: 68b82...6aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig nedlatende mot TS. Få ut frustrasjonene dine må andre måter. Boksing?

Anonymkode: 68b82...6aa

Er da ikke frustrert. Det er hun som påpeker at hun får få matcher og liten respons. Når hun da er selektiv (noe hun burde være), men fortsatt ikke får match, så betyr det at tiltrekningen ikke er gjensidig. 

Anonymkode: d87ab...674

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det har ikke slått deg at de mennene du sveiper til høyre på, ser på deg som du ser på bilmekkerne?

En singel mann i 35-40årene som er sunn og attraktiv lever det beste livet når det kommer til dating. Han vasser i damer om han vil. Grunnen til at du ikke får matcher er at de ikke syns profilen din er attraktiv nok, og ikke gir deg en sjanse. De som ikke svarer har nok av kvinner å velge mellom og da nedpriorterer de noen.

Anonymkode: d87ab...674

Men menn i den alderen (35-40) er egentlig ikke attraktive partnere for yngre kvinner (25). Dermed så er de rett opp på jevnaldrende likevel, uavhengig om de liker det eller ei. 

Menn tror de blir mer attraktive med alderen, men dere blir dessverre ikke det. Også kvinner leter etter gode og friske gener å få barna sine med og dess eldre du blir, det dårligere gener har du. Det er naturlov enten du liker det eller ikke. 

Anonymkode: 251df...563

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men menn i den alderen (35-40) er egentlig ikke attraktive partnere for yngre kvinner (25). Dermed så er de rett opp på jevnaldrende likevel, uavhengig om de liker det eller ei. 

Menn tror de blir mer attraktive med alderen, men dere blir dessverre ikke det. Også kvinner leter etter gode og friske gener å få barna sine med og dess eldre du blir, det dårligere gener har du. Det er naturlov enten du liker det eller ikke. 

Anonymkode: 251df...563

Jeg tror du bommer litt her, for jeg har ikke nevnt noe om yngre kvinner. Det eneste jeg vet er at hun søker menn i 35-40års alderen, og da er det rimelig å anta at hun faktisk finner slike menn attraktive.

Og det du sier om naturlovene er jeg enig i. Men det er strengt talt ikke relevant for denne tråden.

Anonymkode: d87ab...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men menn i den alderen (35-40) er egentlig ikke attraktive partnere for yngre kvinner (25). Dermed så er de rett opp på jevnaldrende likevel, uavhengig om de liker det eller ei. 

Menn tror de blir mer attraktive med alderen, men dere blir dessverre ikke det. Også kvinner leter etter gode og friske gener å få barna sine med og dess eldre du blir, det dårligere gener har du. Det er naturlov enten du liker det eller ikke. 

Anonymkode: 251df...563

Det er vel ikke genene som blir dårligere jo eldre man blir. Utseendet blir dårligere.

Anonymkode: 68b82...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får heller ikke svar på melding! Menn er kjedelige. Sukk. Får bare fortsette mine år med sølibat...

Anonymkode: 68b82...6aa

evt du er kjedelig/lite attraktiv.
men er vel lettere å skylde på andre enn å gjøre noe med ens egne problemer?


Som kvinne på tinder trenger du egentlig bare å opprette en profil og legge ut 1 bilde av deg selv, så vil menn automatisk kontakte deg. Det er som nevnt tidligere kun de øvre 10% av menn som blir kontaktet av kvinners, resterende menn må pøse ut med meldinger til alle kvinner i håp at noen svarer.

personlig har jeg aldri brukt tinder, men både kompiser og veninner av meg har brukt det.
kvinnene synes det ble for mye mas fra menn, mennene synes det ble for mye masing og for lite respons fra kvinnene.

og til TS, hva slags respons ønsker du fra mennene?
kun oppmerksomhet/bekreftelse? sex? dating?
om du kun vil ha de 2 førstnevnte trenger du bare legge ut bilde med trutmunn og mye kløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det har ikke slått deg at de mennene du sveiper til høyre på, ser på deg som du ser på bilmekkerne?

En singel mann i 35-40årene som er sunn og attraktiv lever det beste livet når det kommer til dating. Han vasser i damer om han vil. Grunnen til at du ikke får matcher er at de ikke syns profilen din er attraktiv nok, og ikke gir deg en sjanse. De som ikke svarer har nok av kvinner å velge mellom og da nedpriorterer de noen.

Anonymkode: d87ab...674

Haha. Jeg er attraktiv nok og de jeg får match med og møter, er i toppsjiktet. Alltid fått veldig god respons. Men jeg logget meg av en stund fordi jeg datet en veldig kjekk fyr. Av diverse årsaker lot vi det utgå. 

Det var en liten frustrasjon akkurat nå da jeg håper enkelte matcher sender meg svar snart. Men en vet jeg er på tur nå. Jeg er bare utålmodig :P pinsen er tydeligvis ikke tiden for å luske rundt på Tinder. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...