Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

Okei:) 

Er det bare meg som leser meg i hel ? Blir litt sånn små gal av meg selv, hver gang jeg sitter på tlf så leser jeg om gravid/prøvere/barn og alt som har med dette å gjøre :På 

Anonymkode: 1068b...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Blæh. Den følelsen suger, Nautika. Har du tatt CB digital? Jeg ville kjøpt en topak om jeg var i dine sko, testet med en av dem i morgen også ventet et uke, for å se om uke indikatoren steg. Etter kjemisk i februar, så blir nok dobbel digital brukt uansett styrke på strimmeltest neste gang. 

Masse lykke til? Håpe det bare er veeeeeldig sent festet egg. Det kan jo skje, at det fester seg dag 11 og at du produserer litt sent hcg. Krysser fingrene. 

Jeg fikk Inte Gravid (vært på ferie i Sverige ;) ) på digital på fredag. Skal se om jeg gidder å teste med digital i morgen etter å ha testet med strimmel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.7.2016 at 20.26, AnonymBruker skrev:

Okei:) 

Er det bare meg som leser meg i hel ? Blir litt sånn små gal av meg selv, hver gang jeg sitter på tlf så leser jeg om gravid/prøvere/barn og alt som har med dette å gjøre :På 

Anonymkode: 1068b...823

Nei, jeg leser meg også i hjel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er godt det ikke bare er meg :)) 😂😂

Anonymkode: 1068b...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi lagt inn aksjer hele forrige uke... Så nå blir det et par spennende uker fremover til vi får svar..:sprettoy:

 

Og ja, googler meg halvt i hjel selv ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg beklager! Det er en grusom følelse, man får akkurat håpet også.. Jeg kjenner den følelsen i magen ennå selv om min kjemiske er over fire måneder unna. Håpe det løser seg i neste PP!

Vet ikke om det trøster deg men etter min kjemiske tenkte jeg at embryoet kanskje ikke var friskt og forenelig med liv.. og bedre 3 dager over IKM enn flere uker som gravid før det skjedde. Synes jeg da. Vi er vel alle forskjellige. KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag! Kommer til å være litt nervøs noen uker, men har en god magefølelse. :) Da blir det 2017-baby på oss!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Positiv test i dag! Kommer til å være litt nervøs noen uker, men har en god magefølelse. :) Da blir det 2017-baby på oss!

Ååå, gratulerer!! 😁😁😁 Ok å være nervøs, men lov å holde håpet og motet oppe også💜  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!! Fikk positiv test på onsdag😄 Snart 5 uker, så litt smånervøs enda - men superhappy👏 Krysser alt vi har for at spiren fortsetter å gro 😻

Uvanlig trøtt om dagen, men ingen andre "negative" tegn, så det klarer jeg å leve med😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Camilla12345 skrev:

Jippi!! Fikk positiv test på onsdag😄 Snart 5 uker, så litt smånervøs enda - men superhappy👏 Krysser alt vi har for at spiren fortsetter å gro 😻

Uvanlig trøtt om dagen, men ingen andre "negative" tegn, så det klarer jeg å leve med😊

Gratulerer! Lov å være glad, selv om ingenting er sikkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her jeg også :) Har ikke brukt noen form for prevensjon på et halvt år, men har hoppet av i svingen, noe som tydeligvis har vært god nok prevensjon for oss ;) Begynte på ordentlig i går, men venter mens nå i løpet av et par dager, så må nok vente en måneds tid før spenningen starter på ordentlig :lur: Har et mai-barn fra før, og kanskje det blir det denne gangen også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår forsåvidt første skikkelige prøveperiode... 8 DPO i dag, og små-ømme og kløende pupper + stikkinger rundt livmoren... :tongue:

krysser fingrene, og håper det ikke bare er ønske-følelse! :baby:

Blir noen spennendes dager før en kan teste gitt... :0 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...