Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen her som har prøvd med solviplect hostesaft? Har en flaske stående fra vinterens forkjølelser. Frister og ta en sup 😂

Anonymkode: f32b9...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Kommer litt sent inn i tråden, men det har vært masse spennende og nyttig lesing. 

Jeg har nå det siste året verket etter å få barn, men har måttet vente til utdanning er ferdig. Har fast jobb fra august, hus, mann og bonussønn. Tar siste ppille neste søndag og klarer nesten ikke å vente. Har dere her inne noe erfaring med graviditet etter ppilleslutt. Hvor lang tid har det tatt for dere? Håper å få en liten bebis innen september 2017 og tidligst mai 2017, har derfor drøyet med ppille slutt, men føler nå nesten at jeg er litt sent ute når jeg leser om folk som bruker opp til ett år og mer. 

Gleder meg til å følge denne tråden og alle andre prøvere! Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte folat for samboeren min i dag under frokosten. Fikk et skreptisk blikk der ja :fnise: Men han var overraskende positiv, så hvis det ikke klaffet denne måneden så er han åpen for å ta folat :) 

1 time siden, nadde92 skrev:

Hei! :) Kommer litt sent inn i tråden, men det har vært masse spennende og nyttig lesing. 

Jeg har nå det siste året verket etter å få barn, men har måttet vente til utdanning er ferdig. Har fast jobb fra august, hus, mann og bonussønn. Tar siste ppille neste søndag og klarer nesten ikke å vente. Har dere her inne noe erfaring med graviditet etter ppilleslutt. Hvor lang tid har det tatt for dere? Håper å få en liten bebis innen september 2017 og tidligst mai 2017, har derfor drøyet med ppille slutt, men føler nå nesten at jeg er litt sent ute når jeg leser om folk som bruker opp til ett år og mer. 

Gleder meg til å følge denne tråden og alle andre prøvere! Håper på svar :)

Her er det bare å slenge seg på! Alltid plass til flere :) Når jeg byttet fra p-pille til spiral kom menstruasjonen min ganske regelmessig med en gang etterpå. Gikk uten prevansjon i noen måneder før jeg fikk satt inn spiral(den røyk ut igjen for et par måneder sider). Aner ikke hvordan det var med eggløsning da vi ikke hadde planer om barn i den perioden. 

Lykke til med prøvingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har IKM om to dager, jeg tror jeg er 10-11 DPO i dag og fikk negativ test. Magefølelsen min sier ikke-gravid også, så jeg er ikke overrasket. Neste mnd med pre-seed og pågangsmot! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har opplevd å få mye kviser etter p-pilleslutt? Har aldri vært nevneverdig plaget av kviser, men nå popper de ut en etter en. Til og med på øverste del av ryggen :grine: 

What to do? Ganske sikker på at det har med det å gjøre, da det startet rett etter jeg sluttet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg har IKM om to dager, jeg tror jeg er 10-11 DPO i dag og fikk negativ test. Magefølelsen min sier ikke-gravid også, så jeg er ikke overrasket. Neste mnd med pre-seed og pågangsmot! :)

Jeg har IKM i morgen - magefølelsen min sier også ikke-gravid, men blir likevel spennende å se om tr kommer eller ikke:kaklehone: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Camilla12345 skrev:

Noen av dere som har opplevd å få mye kviser etter p-pilleslutt? Har aldri vært nevneverdig plaget av kviser, men nå popper de ut en etter en. Til og med på øverste del av ryggen :grine: 

What to do? Ganske sikker på at det har med det å gjøre, da det startet rett etter jeg sluttet... 

Det er kjedelig. Jeg sluttet med Yasmin en gang for mange år siden. Ansiktet mitt så ikke ut etterpå. Jeg har aldri hatt kviser utenom den perioden, så jeg er ikke i tvil om at det var på grunn av p-pilleslutt. Det gikk over med en gang jeg begynte med p-pillen igjen, men det er vel ikke aktuelt for deg nå :P Nå har jeg sluttet på Cerazette, ingen bivirkninger denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Camilla12345 skrev:

Noen av dere som har opplevd å få mye kviser etter p-pilleslutt? Har aldri vært nevneverdig plaget av kviser, men nå popper de ut en etter en. Til og med på øverste del av ryggen :grine: 

What to do? Ganske sikker på at det har med det å gjøre, da det startet rett etter jeg sluttet... 

Ja! Fikk også det da jeg slutta i mars! Men det har gått over nå, stort sett ihvertfall:) Jeg har heller aldri hatt problem med kviser før, så har nok med hormonforandringen å gjøre. Fikk også sykt ømme pupper!! Var vondt å komme borti ting, og vondt å dusje! Men det har heldigvis også gått over. Fikk først en tr som forventet, så kom plutselig neste syklus på 33 dager (har alltid hatt på 28). Håper det stabiliserer seg fort, for vil gjerne treffe blink i sommer:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, alteropptatt skrev:

Det er kjedelig. Jeg sluttet med Yasmin en gang for mange år siden. Ansiktet mitt så ikke ut etterpå. Jeg har aldri hatt kviser utenom den perioden, så jeg er ikke i tvil om at det var på grunn av p-pilleslutt. Det gikk over med en gang jeg begynte med p-pillen igjen, men det er vel ikke aktuelt for deg nå :P Nå har jeg sluttet på Cerazette, ingen bivirkninger denne gang

Ikke helt aktuelt å sette igang med p-pillene igjen, nei :fnise:

Fillern asså!:grine: Bestiller meg en time hos hudpleier og håper på at hun har noen gode tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøken I skrev:

Ja! Fikk også det da jeg slutta i mars! Men det har gått over nå, stort sett ihvertfall:) Jeg har heller aldri hatt problem med kviser før, så har nok med hormonforandringen å gjøre. Fikk også sykt ømme pupper!! Var vondt å komme borti ting, og vondt å dusje! Men det har heldigvis også gått over. Fikk først en tr som forventet, så kom plutselig neste syklus på 33 dager (har alltid hatt på 28). Håper det stabiliserer seg fort, for vil gjerne treffe blink i sommer:) 

Utrolig irriterende!! Jeg sluttet også i mars, men synes egentlig bare det har blitt værre :grine:

Min første "ordentlige" syklus etter p-pilleslutt var også 28 dager - som før jeg startet på p-piller - og det betyr at tr skal komme i dag, så vi får se hvor stabil syklusen er. 

Krysser fingrene for deg:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Her vil jeg være med. Har sånn smått begynt å prøve siden jul, men ikke aktivt prøving siden mars. Men nå er vi tilbake. Jeg er 27 år og samboer er 32, og vi har vært sammen i over 6 år. Så det begynner å bli tid for en baby. Jeg har studert i straks 3 år, derfor har ikke det blitt prioritert. Jeg er forhåpentligvis ferdigutdannet i juni, og har fått meg fast jobb. Så nå føler jeg det bare er å sette i høygir og kjøre på 😃 

Skal bestille el- og graviditetstester. Hvor burde bestille, tanke på pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Camilla12345 skrev:

Gratulerer, emhanse:hjerter:

Takk! 😍 mista i januar så håper den holder seg der inne nå😅😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Adelia skrev:

Hei :) Her vil jeg være med. Har sånn smått begynt å prøve siden jul, men ikke aktivt prøving siden mars. Men nå er vi tilbake. Jeg er 27 år og samboer er 32, og vi har vært sammen i over 6 år. Så det begynner å bli tid for en baby. Jeg har studert i straks 3 år, derfor har ikke det blitt prioritert. Jeg er forhåpentligvis ferdigutdannet i juni, og har fått meg fast jobb. Så nå føler jeg det bare er å sette i høygir og kjøre på 😃 

Skal bestille el- og graviditetstester. Hvor burde bestille, tanke på pris?

Jeg har brukt testpakkene til billigetester.no og har vært veldig fornøyd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, emhanse skrev:

Takk! 😍 mista i januar så håper den holder seg der inne nå😅😏

Krysser fingrene for deg!!✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, @emhanse:)

 

Jeg testet ikke i dag. IKM i morgen. Noe har skjedd med appen som har estimert IKM til 29/5 (jeg har regnet med frem til 27/5 selv). For nå sier appel 28/5. 

 

Jeg skal teste lørdag morgen, om jeg ikke har fått mensen innen da. Jeg kjente mensmurringer i går og fyser som bare faen på sjokkis og usunn digg, så jeg tipper egentlig mensen er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...