Gå til innhold

En kompis sa jeg var for tjukk for dette antrekket. Er jeg?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

Du er ikke tykk. Du har skikkelig timeglassfigur med veldig smal midje. Eneste jeg tenker er at du kanskje trenger litt veiledning i hvordan du skal kle kroppsfasongen du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Runforit skrev:

Du er ikke tykk. Du har skikkelig timeglassfigur med veldig smal midje. Eneste jeg tenker er at du kanskje trenger litt veiledning i hvordan du skal kle kroppsfasongen du har.

Tar gjerne imot tips, altså! Slengbukser er forøvrig utelukket :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser kjempebra ut, kjære deg! Bra jobba, og flott kropp! 👍 :)

Men jeg sier meg enig i flere andre her, toppen var veldig bra, men du kan fint finne deg noe som fremhever de flotte beina og hoften din enda bedre. :)

Men du skal være stolt av deg selv, og han kompisen din kan ta seg en bolle. :P er noe med måten man sier ting på, og dessuten, hva er hensikten med å si det når dere allerede har kommet dere ut, du får jo ikke skiftet da, å eneste han oppnår med å sende en melding om det der og da, er at du blir lei deg, å tenkende på det.. Men ikke ta deg nær av det, kroppen din er flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt mitt om jeg så deg, men ikke så mye at jeg fortsatt hadde tenkt på det etter du hadde gått forbi. Alle kan ikke kle alt, er mye jeg syns er fint og skulle ønske jeg kunne gå i, men vil jo gjerne at andre skal synes jeg ser ut som om jeg har et speil hjemme. Mulig jeg hadde sett anderledes på det om buksa var litt større, en annen fasong eller om du hadde brukt en lang cardigan eller en lang blazer som detter rumpa. Ser litt mammarumpe ut.

Anonymkode: 008e3...281

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Runforit skrev:

Takk! 

Men på KK.no står det at jeg vurde velge jeans med høy midje for å smalne den enda mer, og at skinny jeans er med på å få frem formene mine, noe jeg selv ønsker :klo: 

http://www.klikk.no/mote/detnye/article454023.ece?page=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 time siden, fullkornspasta skrev:

Åh, tusen takk for gode ord <3 Ting er litt triste nå, ja, så jeg merker at jeg er litt mer ømfintlig for negative kommentarer enn ellers.

Det er veldig vanlig å kjenne seg ekstra sårbar rett etter et brudd, eller hvis man er litt nedfor av en eller annen grunn, men det går over. Virker som du håndterer ting bra, det kommer ikke alltid til å være trist! Lover! :klem:

Og du, hvis den kompisen din som sa dette tilfeldigvis skulle være din eks, så skal du enda mer drite i det! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
7 timer siden, fullkornspasta skrev:

Hva synes du - Er jeg for kraftig for dette? 

Kraftig? Syns du ser skikkelig AMAZING ut. Klærne dine gjorde deg enda flottere :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært en jente, hadde jeg tenkt at han kanskje var misunnelig på hva du har oppnådd. Men kanskje han er det likevel? Ikke alle liker å se at andre klarer ting når de selv ikke gidder/klarer å gjøre noe med livet sitt. Toppen var nydelig, og så heldig du er som fortsatt har pupper etter slanking :) Noen folk er veldig negative, det er bare å overhøre det. Hør heller på alle her som sier at det ikke er sant. Og vi er anonyme og trenger ikke å lyge for at du fortsatt skal like oss :)

Anonymkode: ac293...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
18 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Takk! 

Men på KK.no står det at jeg vurde velge jeans med høy midje for å smalne den enda mer, og at skinny jeans er med på å få frem formene mine, noe jeg selv ønsker :klo: 

http://www.klikk.no/mote/detnye/article454023.ece?page=3

Meh; husk at ikke en ikke må følge alt som sies slavisk. Det er også mange variasjoner i high waist og skinny jeans, det handler om å finne "the one" :) Selv om jeg er typisk slank og smale hofter så skal jeg ha jeans som er lav på livet, men det takler jeg ikke. Rumpa faller jo ut :P 

Ta tips med en klype salt og bruk det som veiledning, sunn fornuft, litt egen vri og smak og gjerne en ærlig mening fra venner så blir det som oftest bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Du har fin kropp, absolutt ikke for kraftig. Kan ikke forstå at noen sender mld og sier noen er for kraftig.. Er derimot enig med mange her, at buksa ser veldig liten ut. Greit nok at du har målt, men om det er sånn den skal være synes jeg ikke du passer akkurat den buksa. Litt vanskelig å sette fingeren på. Jeg hadde ikke snudd meg på gata, eller tenkt noe spesielt over det tho.

 

Liker forresten at du gir litt utrykk for at du gjør som DU vil, det er jo det som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er det ingenting i veien med, men du ser "stappa" ut i det antrekket. Med andre ord et antrekk som ikke fremhever kroppen din på noen positiv måte. 

Anonymkode: f8d34...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er knallflott,og den eneste som skal diktere hva du kler på deg er du selv😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kledelig. Det blir for mye av det gode - både pupper, rumpe og lår.

Anonymkode: 0fff5...1de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i siste avsnitt av HI, TS :) Og du ER slank! Du er ikke for stor for antrekket. Og uansett, det er ikke sånn at man må veie 40 kg for å ha lov å bruke visse type klær. Personlig er jeg vel litt enig med vedkommende over, litt for mye av alt. Gjelder uansett str. Og personlig, ikke fan av sånne topper...men men!  Du spurte vel ikke om klessmaken min :)

Anonymkode: 95095...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bytt bukse. Den ser faktisk alt for liten ut. Ser ut som du har presset deg inn i en størrelse som er 2 størrelser for små. Du er curvy, men ikke feit. Så kompisen din er en tosk. Men få deg en bukse i riktig størrelse. 

Anonymkode: 4615f...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han vært en jente, hadde jeg tenkt at han kanskje var misunnelig på hva du har oppnådd. Men kanskje han er det likevel? Ikke alle liker å se at andre klarer ting når de selv ikke gidder/klarer å gjøre noe med livet sitt. Toppen var nydelig, og så heldig du er som fortsatt har pupper etter slanking :) Noen folk er veldig negative, det er bare å overhøre det. Hør heller på alle her som sier at det ikke er sant. Og vi er anonyme og trenger ikke å lyge for at du fortsatt skal like oss :)

Anonymkode: ac293...15e

Kjære vene. Hvor langt skal man dra misunnelseskortet? 

De aller fleste her skriver jo faktisk at hun er slank, men at antrekket (og særlig buksen) ikke er flatterende på henne. Jeg synes tankegangen din om at kun de fine kommentarene er ærlige, og de negative kommentarene er misunnelse. Det er virkelig bekymringsverdig at man tenker at noen umulig kan tenke at man ikke ser bra ut. 

Anonymkode: b7371...a26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er det ikke noe galt med men du har valgt klær som ikke helt passer til kroppen. 

Anonymkode: 69fea...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...