Gå til innhold

En kompis sa jeg var for tjukk for dette antrekket. Er jeg?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Du er ikke tjukk og toppen passet fint, men buksen derimot, ikke så mye. Det var ikke flatterende og ville gått for en annen bukse. Litt sleng nederst på buksa er bare fint synes jeg og  tror du kunne passet det bedre. Jeg er ikke så glad i bukser som er pintrange i leggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din er helt fantastisk flott! Så kommentaren fra fin kompis burde heller vært at du er alt for flott for å gå med den buksa. 

Det er ikke det at den virker trang, bare at passformen ikke var helt grei. Ok at det er den størrelsen du bruker i alle bukser,  men ikke alle bukser er like bra på kroppen. ;) 

Men... herregud så flott du er!!!

Anonymkode: 65821...d33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns helt ærlig ikke hverken buksen eller toppen var videre fin, og i alle fall ikke sammen. Ser ut som du har valgt en bukse som er minst et nummer for liten og dradd den opp med makt, og toppen burde vært ti cm lengre. Nei dette var ikke pent, så kompisen din har rett. Vær glad du har ærlig venn.

Anonymkode: 7bb8f...a92

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre litt enig med kompisen din. Dvs. jeg synes det var drøyt å sende melding, og hadde nok ikke gjort det selv. Men synes ikke antrekket var flatterende.

Anonymkode: e35a2...160

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns buksen var fin på deg jeg, men i motsetning til resten syns jeg i stedet toppen ser for trang ut :fnise: Du kan absolutt gå med en topp som viser magen, jeg syns bare den du har på ser litt for trang ut, spesielt over brystene. Ellers mener jeg også det er finere å ha ett trangt klesplagg i lag med ett litt løsere, f.eks skinne jeans med en løs topp. Og du er jo kjempepen da, jeg er ihvertfall misunnelig på kroppen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, *kokos* skrev:

Jeg er ikke fan av high waist, og mener egentlig at kun svært curvy kvinner kler dette. De som er litt mer rette i fasongen, som du ser ut til å være, synes jeg ikke at kler det like godt. Dere får heller gleden av å kle f.eks. boyfriendjeans og low waist. :-)

Ellers synes jeg du kledde toppen godt. Du har jo helt flat mage, og veldig flotte pupper!

Lurer på om du er litt blind, jeg? Hun er jo curvy! Flott kropp!

Jeg forstår ikke folk som sier at buksen ikke sitter fint på... Jeg synes det! Toppen også! Det er egentlig veldig vanskelig å finne bukser når man ikke har en helt rett kroppsfasong, og da kan buksene se litt store ut bak i rumpa. Et tips TS, som jeg sverger til: bukser med høyt liv og fire knapper! :)

PS: dump "kompisen" din...

Anonymkode: 1cba0...420

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke tjukk ut i noe av dette.

 

Ang. buksa: Noterte meg faktisk igår på skolen at nesten alle jentene har sånne bukser som deg! JEG (som er mye eldre) synes ikke de er flatterende for noens kropp. Men virker som at det er mote å se 80-talls ut... 

 

Konklusjon: om du føler deg bra - så kjør på!! Hva moten eller "mest flatterende" sier bør flere folk drite i. 

 

En frisk kropp er en bra kropp: http://caventina.wix.com/kroppspositivisme

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen satt som et skudd på deg. Kjempefin!! Buksen var dessverre ikke like fin, den satt ikke så fint fremme ved skrittet, det ser ut som den er dradd alt for langt opp på en måte. 

Anonymkode: 5e860...658

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Gå i hva faen du vil, føkk kroppsideal! Dessuten, som du har fått plenty av tilbakemeldinger på allerede, du ser skikkelig bra ut! :skya:

(Så stalker som jeg er (er ikke det altså! har bare godt minne) så tenkte jeg på om det var trøstespising her om dagen da du skulle spise brent brownies alene, og at du hadde jo den gode kjæresten som du hadde vært sammen med lenge, så det er kjedelig å høre at det er slutt, eller hva vet jeg, kan hende det var det eneste riktige, og noe bra? men det gjør jo vondt likevel, poenget mitt er: så kjedelig å høre at du har det vondt! et brudd skjer ikke hver dag, så litt drittmat er absolutt lov, og drit i hva kompisen din sier, du ser ut som a million bucks (? eller noe sånt)! Håper kjærlighetssorgen ikke varer så lenge, og at du får noen gode stunder fremover! :hjerte: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bevist på at ikke alt passer til alle kroppstyper (vet at mange her inne mener at alt passer til alle. Det er bare tull), men jeg ser ikke noe galt i å bruke denne toppen til din kropp. Magen din henger jo ikke ut.

Kanskje ville jeg ha gått for en større bukse, eller en annen type, men selve antrekket ser jeg ikke noe problem med :) (Men det hadde vært bedre med sko med litt hel. Vet ikke om det er det på ankelskoene du skrev om?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kler antrekket godt. Du har en pen kropp og alle som synes du er feit bør ta seg en tur innom synsam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Ah shit, en sånn kropp fikk meg nesten til å søle pastasaus i underbuksa. 'Dem tittays :D

Du er ikke tykk, men kler formene dine veldig fint. 10/10 would bang

Kompisen din burde egentlig holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så fin du er! Helt flat mage jo og kjempefine pupper! Du kan fint gå med korte topper, kompisen din er en tosk som mener at du ikke kan gå med den toppen. Han er sikkert hemmelig forelska i deg og redd mannfolka skal flokke seg rundt deg! Personlig likte jeg ikke buksa så godt selv om du har kropp til den. Syns ikke fargen var så fin. Burde vært enten svart eller mørkeblå og hatt full lengde i beina. Syns ankelkorte bukser får beina til å se så mye kortere ut på alle. Men nå elsker jeg lange bukser da, helst litt for lange. :) Men blir sikkert mye finere med ankelboots til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, takk for svar alle sammen. Jeg elsker selv sånn her type bukser, og kommer ikke til å slutte å gå i den.  Dessuten tror jeg at jeg er endel yngre enn andre her inne (18 år), og disse jeansene er kjempepopulære på skolen min og i omgangskretsen min. Og high-waisted bukse med kort topp er veldig in blant elevene her, noe jeg er veldig glad for fordi jeg har digget det lenge. Men takk for innspill, er greit å vite hva man burde droppe i enkelte anledninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er ingenting feil med kroppen din. Både topp og bukse har du kropp til. Jeg er grønn av misunnelse. Og du er slett ikke for tykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er IKKE tjukk, men den buksa får deg til å se ut som en stappa pølse. Den er to størrelser for liten for deg.

Anonymkode: b571d...0e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig fin, men jeg hiver meg på buksekoret. Datteren min er på din alder og hun har lagt sin elsk på boyfriendjeans, som hun ser skikkelig lite bra ut i, men hun er som deg, hun digger de, så hun går i de. Og det skal jo roses.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...