Gå til innhold

En kompis sa jeg var for tjukk for dette antrekket. Er jeg?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Tråden er forøvrig inspirert av "Er jeg tjukk?"-tråden, da jeg også har gått ned relativt mye i vekt og er usikker på hvor jeg ligger på skalaen. Jeg er egentlig bare genuint nysgjerrig på hva andre syns.

Vi var ute med en vennegjeng og han sendte meg en melding ala "Du, fullkornspasta, du er litt for kraftig til å bruke den korte toppen. Tenkte bare jeg skulle si ifra", og han mente det nok i beste mening og jeg bærer ingen nag ovenfor ham.  Kommentaren kom likevel på et veldig sårt tidspunkt, da jeg nettopp har kommet ut av et tre års langt forhold, har mensen og har spist flaut mye drittmat den siste uken.

Nå skal det sies at jeg har stor (høy?) selvtillit, og jeg kommer til å fortsette å gå i dette antrekket (med mine høye ankelboots som ser helt amazing ut) uavhengig av hva andre sier. I tillegg stiller jeg meg ganske kritisk til samfunnets skjønnhetsideal, og jeg syns det er trist at man ikke skal kunne gå i hva faen man vil, uavhengig av kroppsform.

tjukk.jpg

 

Hva synes du - Er jeg for kraftig for dette? 

 

Edit: Har ikke sett på bildet på PC før nå, og ja, jeg skal være veldig enig i at buksa ser alt for liten ut! Men det er altså et veeeldig uheldig bilde. Jeg går ikke rundt sånn blant folk! Og hvorvidt kroppsformen min kler highwaist, bryr jeg meg ikke så mye om fordi jeg elsker sånne bukser, og det var forøvrig ikke spørsmålet mitt heller.

Endret av fullkornspasta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hot mama! Du er slank men curvy, og rocker både jeansen og toppen :)

Anonymkode: a6311...6a5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gå opp en str i bukse, men toppen er veldig fin til deg :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du ser flott ut i toppen :) Men buksen kunne kanskje hatt en bedre passform. Det ser litt blubbete ut rundt livet/hoftene.

Forøvrig fint at du kommer til å fortsette i denne antrekket, samme hva andre (inkludert meg) sier.

Anonymkode: 501ab...24b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var knallfint jeg! jeg drømmer om den dagen jeg kan gå sånn, men takket være magen min så får jeg trene en del til først ;P

Anonymkode: 3aeeb...341

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjarmerende kompis du har. Ikke. Han er en dust, du kan selvsagt kle deg akkurat som du vil og det synes jeg du skal svare tilbake. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg synes du ser veldig stappa ut i den buksa. Toppen var fin, reagerte ikke på den i det hele tatt, men jeg synes ikke den buksa var flatterende, nei. 

Anonymkode: 7ed3c...77a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke for tykk til det, men buksen var lite flatterende for bakenden din. 

Anonymkode: dfff8...f5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kledde toppen (og buksa) kjempegodt! Når jeg leste overskriften så jeg for meg noen som hadde presset seg inn i en kjole som var minst 2 størrelser for liten. Du ser derimot fantastisk ut, fortsett å gå med de antrekkene du føler deg vel i, du er tydeligvis god på å velge klær som passer deg. Og kompisen din burde slutte å si sånne ting, det er ganske dårlig gjort, selv om du heldigvis ikke tok deg så nær av det! 

Anonymkode: 1cbd2...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kokos*

Jeg er ikke fan av high waist, og mener egentlig at kun svært curvy kvinner kler dette. De som er litt mer rette i fasongen, som du ser ut til å være, synes jeg ikke at kler det like godt. Dere får heller gleden av å kle f.eks. boyfriendjeans og low waist. :-)

Ellers synes jeg du kledde toppen godt. Du har jo helt flat mage, og veldig flotte pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du ser smashing ut i den toppen! DEN midja, jo! Som flere andre skriver så kunne du med fordel hatt en annen bukse.Både annen fasong og form. Han "kompisen" din er sannsynligvis sjalu eller noe sånt.

Anonymkode: fc20e...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle! Dette er størrelsen jeg måles til i hver eneste butikk, en størrelse over henger og slenger overalt. Kan hende bilde bare lyver, for buksa passer altså perfekt. 

Edit: dessuten ser hoftene mine blubbete ut i alle bukser, tights og jeans :o

Endret av fullkornspasta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke for tykk til det, men buksen var lite flatterende for bakenden din. 

Anonymkode: dfff8...f5d

Er nok ikke buksa det er noe galt med, heller fasongen på bakenden min. Har som sagt gått ned mye i vekt og rumpa må trenes opp,, for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

:ler:

Han må jo ha tatt noe merkelig. 

Du er megaheit.

Om jeg skal pirke så ville jeg selv vurdert å se om en annen bukse kan sitte noooooe penere på, men det er på så detaljnivå at jeg ikke hadde tenkt den ikke passet. 

Du kan basicly gå med hva som helst spørru meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hverken toppen eller buksen var spesielt flatterende, men ikke noe jeg ville reagert på på gaten. Du går som du vil. 

Anonymkode: 48bb2...0e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo megafin kropp! Skjønner ikke hva han snakker om.

G24

Anonymkode: 8b135...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Du er definitivt ikke for kraftig for toppen,  du har jo nydelig kropp. Men det ser kanskje annerledes ut når du sitter? 

Syns uansett ikke antrekket var spesielt flatterende for kroppen din, tror du fint kan finne noe som fremhever den flotte kroppen din på en mye bedre måte. Det ble litt pølseskinn... Men det er IKKE fordi du er "for kraftig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...