Gå til innhold

Mannen min lukter "fitte" når han kommer hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anne 43
På 5/14/2016 den 11.47, lillsunshine skrev:

Du får leke detektiv som Samantha gjør i sex and the city. Du kler deg ut i parykk, frakk og briller og følger etter han på trening ;) 
Høres ut som du har gode grunner til å tro at det er noe på gang. Om jeg har forstått det rett, så har dette skjedd flere ganger? 

er det ikke bedre å konfrontere direkte ? Gå rundt grøten på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.5.2016 den 12.38, Pompom skrev:

Jepp. En bekjent av meg gjorde det med kjæresten sin. Hadde sex med ei dame på byen, gikk hjem til kjæresten på morgenkvisten og fikk en blowjob. Han skrøt av det i ettertid. Ekkel type. 

Høres ut som vi kjenner samme fyren, om ikke er det i grunn enda tristere, for da er det flere som gjør slikt... 

Heldigvis fikk damen sin hevn, for hun ble sammen med bestekompisen hans - som behandler henne eksemplarisk! 

Anonymkode: 5ff1d...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølse og brød 2x med rekesalat. Det er min tanke.

Anonymkode: 6624b...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som vi kjenner samme fyren, om ikke er det i grunn enda tristere, for da er det flere som gjør slikt... 

Heldigvis fikk damen sin hevn, for hun ble sammen med bestekompisen hans - som behandler henne eksemplarisk! 

Anonymkode: 5ff1d...e17

Fysj så kvalmt!! Men helt ærlig hadde jeg aldri gitt typen min en blowjob på morgenen etter en tur på byen. 

Anonymkode: 6624b...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så dumt. Og vulgært!

Anonymkode: 7653b...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fysj så kvalmt!! Men helt ærlig hadde jeg aldri gitt typen min en blowjob på morgenen etter en tur på byen. 

Anonymkode: 6624b...65e

Fordi? 

Anonymkode: b413b...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være fordi han ikke har vasket seg i ansiktet etter å ha spist fisk eller reker...

Anonymkode: e57e0...3ff

Tråden er fra 2016!!!!! 

Anonymkode: 7974d...abf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2016!!!!! 

Anonymkode: 7974d...abf

Ikke sant... Og han har sikkert vasket seg siden det i hvert fall. Får'n håpe. :P

Anonymkode: 4aa13...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være fordi han ikke har vasket seg i ansiktet etter å ha spist fisk eller reker...

Anonymkode: e57e0...3ff

Ja, man bør alltid vaske seg i ansiktet(!) etter å ha spist fisk.

Anonymkode: 5477f...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare være glad det ikke lukter rumpe av han. Nå er det i det minste bare safter fra en av dine medsøstre, ikke noe farlig med det. Det gjelder å ikke se så negativt på ting. Glasset er halvfullt, ikke halvtomt.

Anonymkode: 6c160...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en gang lurer man på hva folk googler før de drar opp sånne tråder flere år etterpå.

Anonymkode: a70d1...bbc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv slikket noen så hele ansiktet har vært dyppet i fitte - For så å dra hjem etterpå. Men man vasker seg jo selvfølgelig og tror de fleste damer hadde krevde at man vasket seg før man dro hvert til sitt. Lukter han fitte så er det fordi han har begravd ansiktet sitt i fitte. Sånn er det bare. Andre svar eller tro noe annet er naivt. Noen menn vil kanskje synes det er opphissende eller tenke at det er en type triumf å dra hjem med masse safter i ansiktet og få kona til å kysse seg etterpå. Mye gale folk....

Anonymkode: 966e2...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både nitrilhansker og enkelte rengjøringsmidler for lær (for eksempel sofaer) kan sette igjen en umiskjennelig lukt av fitte på huden. Så et besøk hos tannlegen, for eksempel, kan få det til å lukte fitte av noens munn. Det samme kan en underlivsundersøkelse hos legen gjøre mrd noens underliv eller det å sitte å pelle på et armlen av lær gjøre med noens hender. 

Så gjenstår jo selvfølgelig spørsmålet, da, hvor ofte ts sin samboer er hos tannlegen/legen og hvorvidt han jevnlig sitter naken i andre menneskers lærsofaer mens han gnager på armlenene ;) 

Anonymkode: 5215f...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2016 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Ostepop lukter fitte. Om han har spist ostepop kan det lukte det av fjestet hans. Om han har tatt i ostepop, og deretter i lillemann, kan det lukte det av lillemann også. 

Anonymkode: 57d58...d87

Come on.... :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 17.3.2018 at 3:26 PM, AnonymBruker said:

Enda en gang lurer man på hva folk googler før de drar opp sånne tråder flere år etterpå.

Anonymkode: a70d1...bbc

Ja, det lurer jeg også ofte på :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten PSA jenter - om du har en fitte som lukter reker eller ostepop - for gods sake- VASK DEG GODT HVER JÆVLIG DAG!  giphy.gif

Anonymkode: 01b5d...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten PSA jenter - om du har en fitte som lukter reker eller ostepop - for gods sake- VASK DEG GODT HVER JÆVLIG DAG!  giphy.gif

Anonymkode: 01b5d...04f

Oi så kåte vi ble

Anonymkode: 70cea...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...